20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Dette forstår jeg lite av. Jeg mener å ha fått med meg at NUFC og Milner signerte 4-års kontrakt så sent som i januar 2007.
Dette forstår jeg lite av. Jeg mener å ha fått med meg at NUFC og Milner signerte 4-års kontrakt så sent som i januar 2007. -Mulig det er avtalt reforhandling om detaljer, eller at den ikke skal signeres før sesongslutt?
jeg har full forståelse for det shepherd gjør, det handler ikke om kun disse enkeltspillerne, det handler om å sende ett signal.
jeg har full forståelse for det shepherd gjør, det handler ikke om kun disse enkeltspillerne, det handler om å sende ett signal.forhandlingene vil helt sikkert gjenopptaes nærmere sesongslutt. shepherd håper nok på at spillerne skal nå fokusere hundre prosent på en verdig sesongavslutning.
Sitat fra: Brewcastle p? 23. Mars 2007, 14:51Dette forstår jeg lite av. Jeg mener å ha fått med meg at NUFC og Milner signerte 4-års kontrakt så sent som i januar 2007. -Mulig det er avtalt reforhandling om detaljer, eller at den ikke skal signeres før sesongslutt?Stemmer, Milner har mange år igjen så skjønner ikke helt poenget med å gi han ny kontrakt. Ellers er det fantastisk om Bramble og Sibbe ikke får ny kontrakt.
Huntington derimot sitter man i kontraktsforhandlinger med.... Ser at den artikelen er et par dager gammel, men syns alikevel det er litt rart. Er veldig enig i Are sin post om at å stoppe forhinadlinger (etter UEFA Cup exiten) kan være et virkemiddel for å sette en standard for hva som ikke kan aksepteres, men da blir det etter min mening veldig feil at en av våre svakeste den kvelden plutselig skal få fornyet sin kontrakt...
Sitat fra: chickenman p? 24. Mars 2007, 11:10Huntington derimot sitter man i kontraktsforhandlinger med.... Ser at den artikelen er et par dager gammel, men syns alikevel det er litt rart. Er veldig enig i Are sin post om at å stoppe forhinadlinger (etter UEFA Cup exiten) kan være et virkemiddel for å sette en standard for hva som ikke kan aksepteres, men da blir det etter min mening veldig feil at en av våre svakeste den kvelden plutselig skal få fornyet sin kontrakt...Nå skal det sies at Huntington er ung og lovende i motsetning til Moore, Solano og Bramble. Huntington spilte også venstreback den kampen. Synes ikke at Hunty skal straffes for Roeders taktiske mangler.