20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shepherd stanser kontraktsforhandlinger!  (Lest 3795 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Shepherd stanser kontraktsforhandlinger!
« på: 22. Mars 2007, 20:19 »
Freddie Shepherd stanser kontraktsforhandlinger etter uefacup exiten...
Spillere som var i kontraktshandlinger er Nobby, Sibierski, Bramble og.... Milner av alle! Er forsåvidt enig i å stanse kontraktsforhandlinger med de tre første, men hvordan i all verden kan Shepherd stanse kontraktsforhandlinger med Milner, som IKKE spilte i 0-2 tapet mot AZ? Dette er helt på trynet. Milner har jo vært en av spillerne som virkelig har prestert denne sesongen!
Tenk å stanse forhandlinger med en spiller pga en kamp som spilleren ikke fikk spille i?

Hva er galt med Freddie Shepherd?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Shepherd stanser kontraktsforhandlinger!
« Svar #1 på: 23. Mars 2007, 14:51 »
Dette forstår jeg lite av. Jeg mener å ha fått med meg at NUFC og Milner signerte 4-års kontrakt så sent som i januar 2007. 
-Mulig det er avtalt reforhandling om detaljer, eller at den ikke skal signeres før sesongslutt?
« Siste redigering: 23. Mars 2007, 15:10 av Brewcastle »
Livet er svart/hvitt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Mars 2007, 15:10 »
Dette forstår jeg lite av. Jeg mener å ha fått med meg at NUFC og Milner signerte 4-års kontrakt så sent som i januar 2007. 
Ja, jeg trodde også det! Men kansje det er noe jeg ikke har fått med meg?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 23. Mars 2007, 15:50 »
-Mulig det er avtalt reforhandling om detaljer, eller at den ikke skal signeres før sesongslutt?

Stemmer, Milner har mange år igjen så skjønner ikke helt poenget med å gi han ny kontrakt. Ellers er det fantastisk om Bramble og Sibbe ikke får ny kontrakt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Mars 2007, 15:53 »
jeg har full forståelse for det shepherd gjør, det handler ikke om kun disse enkeltspillerne, det handler om å sende ett signal.

forhandlingene vil helt sikkert gjenopptaes nærmere sesongslutt. shepherd håper nok på at spillerne skal nå fokusere hundre prosent på en verdig sesongavslutning.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Mars 2007, 16:56 »
jeg har full forståelse for det shepherd gjør, det handler ikke om kun disse enkeltspillerne, det handler om å sende ett signal.

Enig
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 24. Mars 2007, 02:28 »

forhandlingene vil helt sikkert gjenopptaes nærmere sesongslutt. shepherd håper nok på at spillerne skal nå fokusere hundre prosent på en verdig sesongavslutning.

Er det bra dømmekraft å trekke kontraktsforhandliner med en spiller grunnet en kamp spilleren ikke fikk delta i?
Om Moner har kontrakt til 2011, sp har han nok vært i nyr forhandlinger, og det er ikke bra for moralen dette som har skjedd...

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 24. Mars 2007, 02:53 »

"James Milner, joined The Magpies on 2 July 2004, signing a five-year contract. A very promising left sided midfielder cum winger, James was fast-tracked into the Leeds first team squad during the 2002/03 season. Possessing an abundance of skill and a good reader of the game, he made his full debut as a substitute at West Ham in November 2002 to become the second-youngest player to play in the Premiership at 16 yrs and 309 days, James was also the second youngest player to represent Leeds United, behind the legendary Peter Lorimer."

Den går altså ut om ca 2 år... så hvorfor han var i forhandlinger nå, vet jeg ikke, men grunnnlaget for å trekke kontrakten er helt håpløs

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 24. Mars 2007, 10:44 »
Godt poeng Are.

Stemmer, Milner har mange år igjen så skjønner ikke helt poenget med å gi han ny kontrakt. Ellers er det fantastisk om Bramble og Sibbe ikke får ny kontrakt.

Både ja og nei. I utgangspunktet er ikke dette spillere som skal ha noen sentral rolle i det Newcastle-laget vi egentlig vil se, "helt der oppe". Men på en annen side så vet vi at det ikke akkurat går unna i svingene med vår manager på transfermarkedet. Så dersom det ikke hentes inn erstattere for disse to så har vi strengt tatt ikke råd til å miste dem heller.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 24. Mars 2007, 11:10 »
Huntington derimot sitter man i kontraktsforhandlinger med....
Ser at den artikelen er et par dager gammel, men syns alikevel det er litt rart. Er veldig enig i Are sin post om at å stoppe forhinadlinger (etter UEFA Cup exiten) kan være et virkemiddel for å sette en standard for hva som ikke kan aksepteres, men da blir det etter min mening veldig feil at en av våre svakeste den kvelden plutselig skal få fornyet sin kontrakt...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 24. Mars 2007, 13:16 »
Ser at den artikelen er et par dager gammel, men syns alikevel det er litt rart. Er veldig enig i Are sin post om at å stoppe forhinadlinger (etter UEFA Cup exiten) kan være et virkemiddel for å sette en standard for hva som ikke kan aksepteres, men da blir det etter min mening veldig feil at en av våre svakeste den kvelden plutselig skal få fornyet sin kontrakt...
Det har vel litt med forventninger å gjøre. Spillere som Bramble og Sibierski har jo vært med en stund, og man forventer at såpass rutinerte spillere ikke skal være så hjelpeløse i en viktig kamp som mot AZ. Huntington derimot er et ungt talent med veldig lite erfaring fra et slikt nivå og er derfor mye lettere å tilgi en dårlig kamp, synes da jeg. De fleste lærer av sine feil (ikke Bramble), og man kan vel si at Huntington lærer the hard way!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 25. Mars 2007, 13:22 »

Nå skal det sies at Huntington er ung og lovende i motsetning til Moore, Solano og Bramble. Huntington spilte også venstreback den kampen. Synes ikke at Hunty skal straffes for Roeders taktiske mangler.

Noreng

• Gjest
« Svar #12 på: 25. Mars 2007, 22:27 »
Huntington, Taylor og Edgar vil bli store bare de får en som er over 20 år, og faktisk spiller bedre enn en handikappet 63 åring, som f.eks Bramble.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 25. Mars 2007, 23:39 »

Nå skal det sies at Huntington er ung og lovende i motsetning til Moore, Solano og Bramble. Huntington spilte også venstreback den kampen. Synes ikke at Hunty skal straffes for Roeders taktiske mangler.

Nettopp! Huntington er 19 år! Et av vore største talent. Kan ikkje drive å kaste vekk spelara berre dei ikkje e i verdenstoppen før dei er fylt 20 år.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Mars 2007, 14:22 »
Huntington og Milner har fremtiden foran seg og bør få fortsette i klubben.
Solano og Sibbe kan man gjerne la fade ut av klubben. De blir ikke nevneverdig savnet av meg...Fortsetter Bramble i klubben kommer jeg til å skrike høyt, for da vil klubben signalisere at de satser på det middelmådige (ved å kalle Bramble middelmådig er jeg nok alt for snill med han!!)

Om det er noe i ryktene om at Emre er ønsket av noen tyske klubben, håper jeg han forsvinner snart. Han klarer ikke å samarbeide med Scott Parker og av de to har jeg mest trua på Parker...

Det er mange spillere jeg helst ser forsvinner etter denne sesongen, men den diskusjonen får vi ta senere i år!!