20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Øltråden  (Lest 75389 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #105 på: 29. Mai 2008, 22:31 »
Må si meg enig med Joakim at Dahls smaker fortreffelig :) Mulig det er en trønderting, men har hørt mange studenter fra andre steder i landet som også er begeistret for Dahls.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 29. Mai 2008, 22:41 »
Selvsagt. Dahls glemte jeg helt. Usannsynlig god øl!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 29. Mai 2008, 23:31 »
nedtur og nedtur, er vel ka du gjer det til sjølv.. :P

Joda, om du nå først holder deg på det lavnivået hele tiden så :P

tenke bare på de som kommer, ikke å drikke ølen i seg selv :P
- carry on!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 02. Juni 2008, 20:35 »
San Miguel og Pilsner Urquell er 2 meget gode øl drikker. . New Brown Ale blir litt for mørkt for meg men er godt med en eller 2 pils.  . Jeg har ofte fått servert Corona med en sitron bit i på utesteder og synes ikke det er noe godt! Klarer ikke den sitronbiten i ølet. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 02. Juni 2008, 22:14 »
Jeg har ofte fått servert Corona med en sitron bit i på utesteder og synes ikke det er noe godt! Klarer ikke den sitronbiten i ølet. .
lime.. ikke sitron :P
- carry on!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 02. Juni 2008, 23:37 »
Jeg koser meg skikkelig med San Miguel! Drakk det for første gang i Barcelona for 2 år siden, og etter det har jeg nesten ikke drukket noe annet! :) Synd det er så dyrt i Norge bare...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 03. Juni 2008, 02:59 »
Når jeg kjøper meg øl går jeg bare rett bort til der boksølet står og river med meg det første og beste. Går som regel i Carlsberg, Ringnes og sånn Skjærgårdspils, syns egentlig mesteparten smaker det samma. What do I care, jeg drikker jo ølet for å bli full ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

plebbster

• Gjest
« Svar #112 på: 03. Juni 2008, 23:26 »
Når jeg kjøper meg øl går jeg bare rett bort til der boksølet står og river med meg det første og beste. Går som regel i Carlsberg, Ringnes og sånn Skjærgårdspils, syns egentlig mesteparten smaker det samma. What do I care, jeg drikker jo ølet for å bli full ::)

Helt, helt enig. Noen øl smaker selvfølgelig litt bedre enn andre, men jeg merker egentlig aldri helt store forskjellen (med mindre vi sammenlikner corona og sånn mørk "senker"-øl fra Hansa). Tuborg er egentlig helt topp. Men for å vise litt klasse, så blir det ofte til at jeg kjøper heineken eller corona :) Eller smirnoff (jada, vet det er gay).

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 04. Juni 2008, 01:12 »
Visst pokker er det forskjell på smaken! Stygt øl smaker jo som urin lukter! (Isbjørn, Double Ice)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 04. Juni 2008, 09:54 »
Til vanlig bytter jeg mellom Hansa og CB, men liker å eksperimentere med diverse importøl. Sukkervannet (smirnoff'n) kan du ha for deg selv pleb :P

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 04. Juni 2008, 11:57 »
ringnes er det verste ølet som er å oppdrive i norge forøvrig! smaker jo heilt forjææævlig
- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 04. Juni 2008, 14:53 »
Syns ringnes er godt jeg! Glir lett ned!
Smirnoff er btw helt for jævlig ja! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #117 på: 04. Juni 2008, 15:14 »
Verste øla er utan tvil Tuborg. Rusbrus og cider generelt er nokså kvalmande.
Nei det er nok Heineken og Nordlandspils som funka best!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 05. Juni 2008, 19:06 »
San Miguel og Pilsner Urquell er 2 meget gode øl drikker. . New Brown Ale blir litt for mørkt for meg men er godt med en eller 2 pils.  . Jeg har ofte fått servert Corona med en sitron bit i på utesteder og synes ikke det er noe godt! Klarer ikke den sitronbiten i ølet. .
Jeg synes overhodet ikke Brown Ale smaker så mørkt som det ser ut. Ble forbløffet første gang jeg smakte det, hadde forventet at det skulle være så mye tyngre. Selv synes jeg Brown Ale smaker aldeles fortreffelig, men har ingen problemer med å ta en Guinnes i ny og ne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 05. Juni 2008, 19:18 »
Brown Ale knuller i kjeften! Men Guinness blir for mørk for meg.