20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem blør for klubben, og hvem gir fa*n?  (Lest 3313 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem blør for klubben, og hvem gir fa*n?
« på: 20. Mars 2007, 16:55 »
Nå har det hvert mye skriverier her inne om å kjempe å blø for drakta. manglende holdninger osv.  Kan ikke folk liste opp de spillerne som har gitt 100% denne sesongen.

Shay Given
Steve Harper
Scott parker
James ilner
Steven Taylor
Obafemi Martins

Resten har underprestert etter min mening.
« Siste redigering: 20. Mars 2007, 16:57 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sv: Hvem blør for klubben, og hvem gir fa*n?
« Svar #1 på: 20. Mars 2007, 17:03 »
Synes Dyer har mistet en del av gnisten igjen. Kanskje han brukes feil av Roeder?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20. Mars 2007, 17:51 »
Spillere som blør for drakta:
Given
Harper
Taylor
Parker
Milner
Muligens Ramage
Martins 90 % av tiden

Resten ser jeg gjerne at øker innsatsnivået litt

Nå skal det sies at Martins har vært en kjempespiller for oss og han jobber til tider veldig bra. Men jeg synes han noen ganger virker litt sytete kanskje. Men
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20. Mars 2007, 17:53 »
Enig med Vepso0, men legger til Edgar

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Mars 2007, 17:55 »
Selvfølgelig brukes Dyer feil av Roeder. Dyer er jo ikke en spiss! Dyer skal brukes på midten som en slags offensiv midtbane. Dyer og Emre er to helt like typer. Men jeg syns Dyer er hakket bedre på en god dag.

Når det gjelder spillere som blør for drakten vil jeg si det gjelder kunn disse spillerne:

GIVEN
HARPER
PARKER

Resten blør ikke enda. men gi spillere som MARTINS,MILNER,HUNT,ZOGGI,TAYLOR litt tid så får vi nok se blod der også. Disse sistnevnte er gode spillere alle sammen og har en stor fremtid i new,men de er for unge til å ha det store forholdet til klubben.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20. Mars 2007, 19:57 »
De som blør for drakta:

Given
Harper
Parker
Emre
Taylor.

Given er jo som vanlig en kanon baki der. Ofrer jeg for klubben. Harper gir alt han kan. Parker går inn i alle taklingene. Og Emre tar av seg de geniale pasningene mens Taylor er den (eneste?) mannen som gir alt i forsvar. Tror at Owen kommer til å gi alt han har når han kommer tilbake.
Howay the Lads!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Mars 2007, 21:51 »
Om eg skulle trekke fram en som har gitt alt i år for klubben så er det James Milner. Greit nok han har vore variabel, men han har stått på i kvar einaste kamp og vore den som har løpt mest.

Andre som har kjempa godt er:

Taylor
Butt
Sibierski
Martins
Given
Parker
Dyer

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Mars 2007, 22:21 »
Vi har for lite spillere som drar med seg laget. det virker som parker prøver, men føler det nytter lite.

det er typsik at jeg tar manu som eksempel, men uansett.  Legg merke til hvem som tar den første stygge taklingen i manu sine kamper. Scholes eller neville er veldig gode til å få med spillerne, og resten av laget blir på en måte " nødt til å overbevise " lederne. Før va Keane spesialist i å motivere og få med seg laget.

Vi har pr dags dato ingen slike spillere, for jr parker sliter med å få med seg de andre.  Roeder har også et ansvar, men spillerne må gire hverandre opp på banen også.  Dyer og emre er formspillere, og de klarer ikke å dra lasset. Det er heller ingen i klubben som tørr å kritisere dem for rådlig spill heller.    Roeder går ut i media og sier at milner må skåre mer mål. Hva med emre? Tror ikke noen av de andre spillerne tørr å kjefte på Dyer og emre under kampene. De skal være stjernespillerne våre og tjener best i klubben, og vi har rett til å forlange mer av dem.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 21. Mars 2007, 15:38 »
De som virkelig har ofret blod, svette og tårer for klubben vår denne sesongen er:
Shay Given
Steven Harper
 - Begge disse har måttet tåle mye juling. Begge har vært overraskende mye skadet denne sesongen, men begge har som vanlig bevist hvor mye de betyr for klubben, og hvor mye klubben betyr for dem.

Steven Taylor
- den eneste forsvarsspilleren verdt å nevne. Elsker klubben over alt på jord, og det vises.

Nicky Butt
James Milner
Kieron Dyer
- Det overrasker meg at ikke noen andre har Dyer med på denne lista. Og enkelte sier at gnisten har gått ut av ham. Jeg skjønner ikke dette. Etter at Dyer kom tilbake fra skade har han vært fantastisk god, og vist veldig mye av hva som bor i ham. Han har ofret blod, han har ofret svette og antakelig også et par tårer. Milner har nok vært vår beste midtbanespiller i år, og ingen har løpt mer enn ham i år. Har scoret noen mål og bedret seg enormt siden før han dro til Villa.

Obafemi Martins
- får såvidt plass, startet bra, men har skuffet veldig i det siste.

Scott Parker nevnes av nesten alle. Jeg synes han har vært feig og dårlig etter at han kom tilbake fra skade. Han startet bra i høst. Scoret noen mål og viste mye av det han gjorde i fjor. Men i de siste par månedene har han skuffet enormt. Er ikke den som går foran med et godt eksempel, og står altfor mye stille.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 21. Mars 2007, 15:43 »
Det er nok også ein del spelara som rett og slett ikkje har ferdighetene. For eksempel Ramage, Bramble og Babayaro er rett og slett ikkje betre, og det er ikkje innsatsen det står på.

Om det er en som ser ut til å gi faen er i allefall Luque ein heit kandidat.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #11 på: 21. Mars 2007, 17:17 »
Gir jernet:

Shay Given
Scott Parker
James Milner
Nicky Butt
Steven Taylor
Steve Harper
Dyer
Martins
Ramage
Sibierski
Solano
Emre
Hunty
Carr

Gir ikke jernet:
Duff
Luque (de gangene han i det hele tatt har spilt)
Pattison

Ellers gjør alle en helt grei innsats.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. Mars 2007, 14:27 »
Skjønner jo at Luque gir blanke faen i klubben når han verken får spille eller får lov til å forlate klubben...
Han kunne blitt veldig god, men tydeligvis er Sibbe bedre alternativ på topp...Jaja...Godt vi har Martins som har gitt oss noen ekstra poeng i år og Shay i mål. Utover det er det skralt med spillere som blør for klubben. Men som det nevnes: Det er jo noen av dem som rett og slett ikke kan bedre...

Noreng

• Gjest
« Svar #13 på: 26. Mars 2007, 16:20 »
Ser at det kun virker som det er to alternativ, enten å blø for klubben, eller gi faen.

Man kan ikke ha 20 spillere som blør for klubben.
En god klubb er laget på variasjoner, og det i alt. Alder, Ferdigheter, spillestil, dødballler.

Det gjelder også dette. Vi må ha noen Scott Parkere, og vi må ha noen Emre/Martins. Noen som er litt elegante. Ikke sånne helt gale i innsatsen. Såklart skal de ha bra innsats, men de er først og fremst folk som tar imot ballen, og gjør noe med den. Ikke de som skaffer ballen,.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Mars 2007, 16:48 »
Å til enhver tid ha 11 spillere på banen som blør for drakta er nok litt utopisk. Men man må kunne forvente fra høytlønnede NUFC-spillere at de tar ansvar  og PRØVER å hente ut det nødvendige ekstra når det butter, og greier å motivere/støtte medspillere til det samme.
Livet er svart/hvitt!