20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 407254 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #735 på: 04. Mai 2011, 15:26 »
Lee-ryan Toland fra akademiet mener drakten er stygg. :P  Kan hende han har sett den på trening idag.

[Du]
What you think about the new home kit? :):)
[Lee-ryan Toland]
minging haha :L u?

Er litt stas når folk som spiller i klubben tar seg tid til å snakke med fansen ;D (er forresten ekte profil, ettersom han har en del private bilder og skriver mye med andre fra akademiet som Aaron Spear og Ben Sayer)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 04. Mai 2011, 15:38 »
Første jeg tenkte når jeg så den var "...hva faen", men etter å ha fordøyd inntrykket litt, så synes jeg den har en del fine trekk over seg. Har alltid hatt litt sansen for Puma sine drakter, og det innebærer som regel at pumalogoen sitter høyt oppe på brystet. Synes faktisk det er ganske fint, og pluss for at den er i gull. Keeperdrakten er veldig fin, kanskje den fineste vi noen gang har hatt!

Håper bortedrakta "sjokkerer" litt, og får noen litt utradisjonelle farger. Årets blå bortedrakt synes jeg ble veldig kjedelig og hadde litt sjarm over seg. Håper på knall gul, noe a la Villareal!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #737 på: 04. Mai 2011, 16:47 »
Ryktene seier oransje bortedrakt. Det er vel å sjokkere litt?  :)
Håper vi kan sjokkere litt resultatmessig å neste år da:)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #738 på: 04. Mai 2011, 17:31 »
Christian: Du får vel toll og moms osv når du bestiller fra nufc.co.uk?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 04. Mai 2011, 17:35 »
Er noe forbanna piss det greine der. Drakta ender vel brått på 1000-lappen til slutt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #740 på: 04. Mai 2011, 17:41 »
Jepp, samme her. Skal ikke over noe mer denne sesongen, så må nok bite i det sure eplet og kjøpe fra nufc.co.uk. Spørsmålet er bare hva jeg skal ha på ryggen. Er vel omtrent ikke en eneste spiller jeg føler meg 100% trygg på at ikke kan forsvinne! :P

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #741 på: 04. Mai 2011, 17:58 »
Er vel omtrent ikke en eneste spiller jeg føler meg 100% trygg på at ikke kan forsvinne! :P

Ameobi #23. :P

-
Men Kong Nolan må vel vere eit trygt valg. Reknar med eg personleg går for den i alle fall.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #742 på: 04. Mai 2011, 18:00 »
Ja, Nolan, Shola og Harper er vel de tre som jeg føler er helt sikre. Men ingen av de jeg ønsker å ha på drakta egentlig! :P Tipper det blir #24 Tiote.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #743 på: 04. Mai 2011, 21:10 »
Drakten blir penere og penere å se på. Gleder meg til neste sesong og spesielt til sommeren.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #744 på: 04. Mai 2011, 21:59 »
Sinnsyk fet drakt. Det viser seg at bildene av drakten ikke er særlig pene. Men når det kommer til livefootage-Videoen så er den heeelt på plass etter min mening:)

Skal kjøpes lett!

PS. Synes ikke gutta ga noe særlig på shooten. Har arr. shoot med Rbk flere ganger, og da var trampoline, blåmadrass og sklitaklinger på gress rutine. MEN. Rbk har ikke helt den samme verdien som disse gutta da:) iallefall ikke forsikringsmessig, hehe
Who else...... Alan Shearer

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #745 på: 04. Mai 2011, 22:05 »
Fine drakter, MEN ett jævla problem - eller rettere sagt to jævla problem med keeperdrakten. På armene.... Nuff said

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #746 på: 05. Mai 2011, 06:19 »
Synes drakten ble ganske så pen etter å ha sett på den en stund. Liker bare ikke det store svarte feltet på siden av draktene. Hadde gjort seg med en ekstra hvit stripe der.

Jeg har sendt en mail til Puma ang. import av drakter. Det er mulig vi kan klare å tilby dem til en lavere totalpris enn hva man må ut med når man plusser på toll, mva, fortollingsgebyr og alt det der, men det gjenstår å se hvilken pris de kan gi oss. Vi må eventuelt også finne en måte å trykke navn og nummer på, da veldig mange etterspør dette!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 05. Mai 2011, 09:45 »
En måte det kunne vært gjort på er at samtlige interesserte legger inn bestilling før evt. supporterklubben importerer draktene. På den måten kunne det da kanskje gått an å bestille "4 uten trykk, 3 med #4 Nolan, 7 med #37 Ben Arfa..." osv.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #748 på: 05. Mai 2011, 10:08 »
Er det ikke stor sannsynlighet for at Ben Arfa overtar trøye nr. 10 etter Routledge til neste år? Jeg tør i allefall ikke å bestille noe trykk når det kommer til akkurat han for øyeblikket.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #749 på: 05. Mai 2011, 12:18 »
Selvsagt må man vente til nummerne for sesongen er bestemt. Brukte det bare som et eksempel.  :)