20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 406981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #675 på: 06. April 2011, 09:35 »
Noe av det styggeste jeg har sett på en stund :P
Men tipper det der er rimelig fake ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 06. April 2011, 14:51 »
Dette er vel bortimot de første ryktene vi ser/hører om neste sesongs drakt. Det er svært, svært sjelden det første utkastet stemmer, er mitt inntrykk. Og dette var så JÆVLIG langt fra det Newcastle jeg kjenner, at jeg nekter å tro at klubben selv har valgt en slik drakt.

Og hvor mange ganger kan man egentlig si at dette forslaget er helt hinsides vanvittig stygt?
Jeg har aldri vært en fan av sennepsdrakten, men den var jo fantastisk i forhold. Og det var en bortedrakt. Vi har hatt mange fæle bortedrakter, men hjemmedraktene er som regel alltid ganske fine. Men det der var helt vanvittig fælt og stygt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 06. April 2011, 16:56 »
Synes ærlig talt ikke den var så verst. Kunne kanskje jekka ned den gullpumaen et par hakk for å skape litt mer symmetri.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #678 på: 06. April 2011, 16:59 »
Kan nesten begynne lure på om de har lekka drakten med viten og vilje for å lodde stemninga blant supporterne. Isåfall satser vi på at den derre nokså rare drakta ikke blir mer enn et svakt forslag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #679 på: 06. April 2011, 17:07 »
Syns den var drit fet jeg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #680 på: 06. April 2011, 17:27 »
Den var sykst stygg, men det synes jegogså om årets hjemmedrakt når jeg først så den.  Når jeg derimt så den på spillere under kamper så den veldig bra ut, og når jeg så den på meg selv var den helt magisk. Så OM den viser seg å være ekte så kan den jo se bra ut i virkeligheten.

Og ingen disser sennepsdrakten! Faen så pen den er! <3 Faktisk en av mine favorittdrakter. Sykt deilig! ;D
Nei.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #681 på: 06. April 2011, 19:07 »
Selv likte jeg den godt, men synes pumamerke kunne vært på linje med klubblogoen.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #682 på: 06. April 2011, 19:10 »
Synes den var kul, jeg.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 06. April 2011, 19:19 »
Det skal jo legges til at sennepsdrakta har vokst på meg også, og den er faktisk mye bedre "live" enn på bilder. Men det er likevel noe med de fargene jeg ikke helt er komfortabel med.

Uansett, draktene har en tendens til å vokse på meg. Men jeg tror ikke denne vil vokse særlig høyere i kurs enn sennepen gjorde.

Jeg har forøvrig vendt bort fra denne symmetri-tankegangen, og synes mange av Pumas beste drakter ikke har denne typiske symmetrien mellom klubb-/landslagsemblem og Puma-logo. Tottenham-drakta er et godt eksempel på dette, synes jeg.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #684 på: 06. April 2011, 20:28 »
denne kjøper jeg gjerne om det viser seg å være neste års drakt. Hva er feil med den? for tykke striper? at det er hvite armer? pumaen?

Jeg synes den var bra jeg. I likhet med årets drakt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #685 på: 06. April 2011, 21:35 »
Syns det ser lettere tilbakestående ut med pumamerket i blingfarge nesten oppå skuldra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 06. April 2011, 23:08 »
Plasseringen av pumamerket er ikke så viktig for meg. Tror det kan bli stilig med puma-logoen nesten oppå skuldra. Men jeg synes de to sidestripene er altfor brede, og det ser i det hele tatt veldig feil ut. Det kan være bildet som gjør det, men det ser bare feil ut. Det er helheten som er problemet. Ikke små detaljer.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #687 på: 10. April 2011, 12:46 »
Den drakten som er ryktet å bli neste sesongs hjemmedrakt er syyykt nice. Blir bare mer og mer gira for hver gang jeg titter på den. I år har vi en drakt som ikke engang kvalifiserer som topp 7 finest i PL, mens med den kan vi lett gli inn på topp 5. Og det beste av alt: det ser ikke ut til at reklamen er klistra utpå drakten, noe som hadde vært sabla praktisk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 10. April 2011, 12:56 »
Klarer ikke se at der er et eneste lag i PL som har i nærheten så fin drakt som oss samma faen!?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #689 på: 12. April 2011, 20:45 »
Kjøpte årets drakt nettopp. Fine striper og alt liksom, men formen er jo helt på trynet ala. alle drakter før 2006. Ikke mye slimfit her i gården. Lurer på om spillerne har spesialsydde drakter?

Synes Adidas sin borteskjorte (lyseblå/mørkeblå) for et par tre sesonger siden er helt super i formen. Synd ikke puma har tatt etter den....
Who else...... Alan Shearer