20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 407288 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Quistgaard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #600 på: 01. Juli 2010, 14:12 »
Klubbmerket er i hvert fall på rett plass nå :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #601 på: 01. Juli 2010, 15:03 »
Synes drakten er helt grei jeg. Verken mer eller mindre.
Trekker ned at sponsormerket ser ut som et klistremerke.
Men får litt Besiktas-assosiasjoner til drakta. Det er heller ikke positivt for min del.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #602 på: 01. Juli 2010, 15:38 »
Den var heilt grei den.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #603 på: 01. Juli 2010, 15:39 »
Punkt 1: Kvifor ha Puma merket mitt på og Newcastle merket ut i sida?
Punkt 2: Kvifor skal Newcastle merket sitte mitt mellom to striper?
Punkt 3: Kvifor skal logoen sjå ut som den er strøke på. Vil ha den slik som på adidas draktene.
Punkt 4: Kvifor glinsar Northern rock logoen og ser ut som billig plastik?
Punkt 5: Det verste av alt. Kvifor er Northern Rock logen på MAGEN. Må vere det første lage noken gang som har hovudsponsoren på magen.

Oppsummert: Tidenes verste drakt, ei grusom drakt, ei krise at vi skal ha den i 2(?) år framover. KRIIIIIISE.

Lure på kvifor "desigarane" i puma laga piss når mange av draktene både her og på NO er av HØG kvalitet.
« Siste redigering: 01. Juli 2010, 15:55 av Nikolaien »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 01. Juli 2010, 15:46 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20100701/new-home-kit-revealed_2240137_2081974
Her er den nye drakten. Helt OK, kunne vært bedre etter min mening.

Flott drakt! Jeg er veldig fornøyd med slik den ser ut.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #605 på: 01. Juli 2010, 16:17 »
Logoene ser ut som noen klistremerker dem har dytta på, men det kan hende at spillerne bare har på seg prototyper av drakta... Spillerne er på ferie for tiden, så jeg tenker at bildene kan være tatt for en god stund siden med prototyper av drakta hvor sponsormerkene bare er en test. Ikke vet jeg..

Synes drakta i seg selv er fin, men påtrykket virker ikke helt bra, dessuten irriterer det meg at Puma logoen er midt på brystet. Den burde helt klart vært plassert på høyre bryst vis a vis klubblogoen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 01. Juli 2010, 16:27 »
Den ser ut som en billig kopi av en i utgangspunktet stygg drakt. Er dette virkelig det beste puma har klart å komme opp med? Utrolig skuffende drakt!
Kanskje jeg lærer å like den etterhvert, men førsteinntrykket var veldig dårlig. Og jeg skjønner ikke hvorfor pumalogoen er i midten, mens nufclogoen er på siden. DEt blir bare usymetrisk og stygt, pluss at northern rock logoen ser ut som et latex-klistremerke!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #607 på: 01. Juli 2010, 16:29 »
men keepredrakten var tøff ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 01. Juli 2010, 17:39 »
Jeg har kun to ting jeg vil utsette på drakta.
Det første er naturligvis plasseringen av klubblogoen i relasjon til Puma-logoen. Drakten ser jævlig tåpelig ut, når symmetrien er fullstendig på viddene.
Det andre er sponsorlogoen, som ser ut som RBKs REMA 1000-logo, altså som at den er av plast, og rett og slett bare limt på drakta. Det ser veldig billig ut, det ser veldig RBK-aktig ut. Og det er overhodet ikke et kompliment. RBK er jo til og med i stand til å lime på klubblogoen i plast.

Men ser vi bort fra dette, så liker jeg drakta godt. Har tro på at jeg kan komme til å like denne enda bedre når jeg bare får kommet over den verste skuffelsen over at symmetrien er kastet på båten, sannsynligvis av økonomiske hensyn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #609 på: 01. Juli 2010, 20:26 »
Synes skjorta var helt ok bortsett fra den hvite bakgrunnen til klubbemblemet. Det som ødela derimot var det jævla ''beltet'' vi har på shortsen...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 01. Juli 2010, 20:33 »
Jeg er ikke fan av Pumas fotballdrakter, og blir ikke noe mer fan av det nå. Men en hjemmedrakt av Newcastle blir aldri stygg da. Men - jeg liker jo adidas særdeles godt da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 01. Juli 2010, 21:49 »
Logoene ser ut som noen klistremerker dem har dytta på, men det kan hende at spillerne bare har på seg prototyper av drakta... Spillerne er på ferie for tiden, så jeg tenker at bildene kan være tatt for en god stund siden med prototyper av drakta hvor sponsormerkene bare er en test. Ikke vet jeg..

Synes drakta i seg selv er fin, men påtrykket virker ikke helt bra, dessuten irriterer det meg at Puma logoen er midt på brystet. Den burde helt klart vært plassert på høyre bryst vis a vis klubblogoen.

Det tviler jeg sterkt på. Tror ikke de gjennomfører en så omfattende photoshoot med en prototype. Drakten blir nok desverre seende sånn ut, men jeg både tror og håper drakten ser bedre ut IRL.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 02. Juli 2010, 00:28 »
Skuffande. At det skal være så jævli vanskelig å lage noko betre enn det der, einkvar idiot ser jo at det der er elendige greier, helt på vidda.

Men må vel kjøpe den likavel...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #613 på: 02. Juli 2010, 00:33 »
Ser ikke helt grunnen til slaktingen av drakta..
Ikke noe fryd for øyet, men mener virkelig ikke at den er så ille som mange skal ha det til.
Ja, logoen og Pumaen burde ha blitt plassert med mer omhu, men men.
Det er vår drakt, og jeg synes den ikke er så aller verst :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #614 på: 02. Juli 2010, 00:56 »
Årets blå bortedrakt likte jeg langt bedre. Tar jeg turen over dammen denne sesongen, regner jeg med at jeg heller kjøper den.