20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kommende kamper  (Lest 2901 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Kommende kamper
« på: 18. Mars 2007, 20:24 »
Man City - H
Sheffield U - B
Arsenal - H
Pompey - B
Chelsea - H
Reading - B
Blackburn - H
Watford - B

Hva tror vi om disse kampene?

Personlig så synes jeg det ser veldig tøft ut. Vi møter både City og Sheffield U som begge trenger poeng for å holde seg over streken. Vi møter Arsenal som ha CL plass, og Chelsea som kommer til å kjempe om gullet helt inn til målstreken. Både Pompey, Reading og Blackburn har en grei mulighet til å ta seg til Europa. Watford derimot har vel mest sannsynlig kommet litt for langt etter og vil etter all sannsynlighet allerede være klare for 1div når vi møter dem, noe som ikke nødvendigvis er positivt.

8 kamper, jeg tipper 10 poeng.

Man City - 3 poeng
Sheffield U - 1 poeng
Arsenal - 0 poeng
Pompey - 0 poeng
Chelsea - 0 poeng
Reading - 0 poeng
Blackburn - 3 poeng
Watford - 3 poeng
« Siste redigering: 18. Mars 2007, 20:43 av kesse »

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Kommende kamper
« Svar #1 på: 18. Mars 2007, 20:29 »
Jeg skal prøve å være realistisk og stenge minnene fra dagens kamp ute når jeg vurdere disse kampene.

Man City H - 1p     resultat 1-1 eller 0-0
Sheffield B - 1p     resultat 0-0
Arsenal H  - 0p
Pompey B - 1p
Chelsea H - 0p
Reading B - 1p
Blackburn H - 3p
Watford B - 3p

Dette betyr at vi ender opp med 47 poeng, det samme som Bolton har per dags dato. Med andre ord kan vi forvente oss en 12-14 plass tror jeg.
Jeg kan ikke se hvordan vi plutselig kan heve spillet vårt slik at vi begynner å score mål, det virker som en veldig lang vei å gå
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18. Mars 2007, 20:33 »
Uansett, vi trenger minst 6 poeng, helst 7 poeng til for å være sikret en plass i PL også neste år! Det er ihvertfall mitt tips!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 18. Mars 2007, 20:36 »
Uansett, vi trenger minst 6 poeng, helst 7 poeng til for å være sikret en plass i PL også neste år! Det er ihvertfall mitt tips!

Det tror jeg skal gå i boks!:) Vi er ikke gode om dagen, men at vi ikke spiller i PL neste år ser på som SVÆRT lite sannsynlig. Men du har kanskje et poeng når man ser på historikken til Roeder! Først 7 plass også nedrykk året etter. Grunn til bekymring?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Mars 2007, 20:39 »
Man City H - 3p
Sheffield B - 0p     
Arsenal H  - 1p
Pompey B - 0p
Chelsea H - 0p
Reading B - 0p
Blackburn H - 3p
Watford B - 1p

8 poeng skulle holde..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 18. Mars 2007, 20:45 »

Det tror jeg skal gå i boks!:) Vi er ikke gode om dagen, men at vi ikke spiller i PL neste år ser på som SVÆRT lite sannsynlig. Men du har kanskje et poeng når man ser på historikken til Roeder! Først 7 plass også nedrykk året etter. Grunn til bekymring?
Ja, jeg liker ikke den statistikken hans der, som han presterte både med Watford og West Ham. Men vi har en god formkurve på hjemmebane, og ManCity hjemme i neste kamp er slett ingen umulighet. Men jeg vil ha minst 43 poeng før jeg føler meg trygg. Men for all del, vi har fremdeles viktige spillere ute med skade, og om Owen kommer tidligere tilbake enn forventet kan vi nok heller begynne å se oppover på tabellen!

Man ser f.eks. hva Arsenal presterer med skade på gode angrepspillere som Henry og van Persie! Ikke mye å skryte av for de heller. Så skader har for all del sitt å si for hvert lag!

Noreng

• Gjest
« Svar #6 på: 18. Mars 2007, 21:39 »
Manc - 1 p Kjedelig 0-0
Sheffield - 0 p NUFC owner jo på bortebane
Arsenal - 3 p I sånne kamper pleier vi å overraske
Pompey - 0 NUFC borte?
Chelsea - 0 STORTAP
Reading - 3 De rakner nok på slutten
Blackburn - 1 Kjedelig 1-1
Watford - 3 Der vinner vi

11 poeng. Det er i det minste nok til å komme høyt blandt middelhavsfarerene!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Mars 2007, 15:21 »
Satser på at vi taper alle sammen og gleder meg stort over de kampene dette tipset ikke slår inn   ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Mars 2007, 15:50 »
Vi bør vinne de to første og de tre siste, men det skjer selvfølgelig ikke. Håper vi kan snappe noen poeng mot Chelsea og Pompey, men det er aldri godt å si med oss.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Mars 2007, 16:54 »
Prøver å se på det med litt opptimistiske øyne da ;)

Man c - 3 poeng
Sheffield Utd - 1 poeng(vi berger med nød og neppe uavgjort på bortebane!)
Arsenal - 3 poeng(Vi har som regel spillt bra mot top 4 lagene på hjemmebane, og alle husker vel seieren mot Liverpool? ;D)
Pompey - 0 poeng
Chelsea - 1 poeng(trur vi faktisk greier et poeng her)
Reading - 3 poeng(reading ser ut til å rakne litt, og jeg tror dem gjør det enda mer mot slutten)
Blackburn - 1 poeng(blackburn er vanskelig å spille mot og dem vil nok gi oss god motstand)
Watford - 3 poeng(en knusende seier!)

Dette vil da gi oss 15 poeng. Noe som er greit nok til å skyte oss opp på øvre halvdel.

Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20. Mars 2007, 20:18 »
Man City - 1 poeng -(tipper vi sløser med sjanser og roter bort seieren etter at vi har ledet kampen to ganger).

Sheff U - 3 poeng (Vi kommer til og kjøre over de i første omgang og lede 2-0 til pause. Vi skrur av 10 hakk men har en matchvinner i mål Given. Så det ender 2-1)

Arsenal - 3 poeng (Vi overrasker alltid mot storlagene,men vi vinner aldri mer enn med et mål - 1-0)

Pompey - 0 poeng ( Vi styrer førsteomgangen,men blir overkjørt i andre - tap 2-0)

Chelsea - 1 poeng (Vi styrer store deler av kampen men seieren glipper etter at Drogba scorer på overtid - 1-1)

Reading - 3 poeng (en grei seier der vi styrer kampen - vinner 2-0)

Blackburn - 1 poeng (Kjedelig kamp der nesten ingenting skjer - 0-0)

Watford - 3 poeng (Knusende seier,mot laget som allerede (?) er klar for 1 div.)

Dette blir til sammen 15 poeng. Greit nok. Men Roeder får sparken etter Man.City kampen.
Howay the Lads!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Mars 2007, 20:31 »
Man City - 1 poeng
Sheffield U - 3 poeng
Arsenal - 1 poeng
Pompey - 0 poeng
Chelsea - 0 poeng
Reading - 1 poeng
Blackburn - 0 poeng
Watford - 3 poeng
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 20. Mars 2007, 21:43 »
Man City - 0
Sheffield U - 1
Arsenal - 1
Pompey - 3
Chelsea - 0
Reading -  1
Blackburn - 0
Watford - 3

Vi bør snu trenden i løpet av de neste 3 kampene, hvis ikke kan vi fort bli dratt ned i gjørma mot slutten. Men jeg tror uansett at vi klarer oss greit. Får vi owen tilbake i de 2 siste kan jo dette gi oss et løft. men mannen mangler jo utrolig med kamptrening. Håper spillere som carroll og lua lura får spille mot slutten hvis kampene ikke har noe å si. Da har vi ivertfall noe å glede oss over, og kanskje optimisme om at de en vakker dag kan rule på st.james
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. Mars 2007, 23:17 »
Jeg mener at om vi spiller vårt beste hvær kamp kan vi oppnå dette:

Man City - H - 3p
Sheffield U - B - 3p
Arsenal - H - 1p
Pompey - B - 1p
Chelsea - H - 0p
Reading - B - 1p
Blackburn - H - 3p
Watford - B - 0p, tror de fortsatt vil være i en nedrykksfight då, så..

Totalt 12p.

Men realistisk:

Man City - H - 3p
Sheffield U - B - 1p
Arsenal - H - 0p
Pompey - B - 0p
Chelsea - H - 1p VI GJØR ALT FOR Å HJELP MAN U..
Reading - B - 0p
Blackburn - H - 3p
Watford - B - 1p

totalt 9p

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 21. Mars 2007, 15:27 »
Jeg tror nok Watford har rykket ned innen vi møter dem, og det ser jeg på som nesten utelukkende positivt. Jeg tror ikke Watford overhodet er sterke nok til å henge med så lenge som til siste seriekamp. Og jeg tror vi har en veldig god sjanse til å slå Watford.

Man City H - 3p
Sheff Utd B - 3p
Arsenal H -  1p
Pompey B - 0p.
Chelsea H - 0 p.
Reading B - 3p.
Blackburn H - 3p.
Watford B - 1p.

Totalt: 14 p

Jeg tror vi kaprer minimum 10 poeng. Maks 16.
Hvis vi i tillegg får enkelte andre resultater til å gå vår vei, så tror jeg det skal være bra nok til en topp 10-plassering.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon