20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem mener du er den beste kapteinen?

Parker
9 (37.5%)
Given
7 (29.2%)
Owen
2 (8.3%)
Taylor
6 (25%)
Dyer
0 (0%)
Emre
0 (0%)

Stemmer totalt: 23

Avstemning er avsluttet: 23. Mars 2007, 14:40

Skrevet av Emne: NUFC-kaptein?  (Lest 3590 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
NUFC-kaptein?
« på: 16. Mars 2007, 14:40 »
Hvem er mener du er mannen som kan styre NUFC-laget?

Min stemme går til Parker. Mener han fortsatt fortjener å ha kapteinsbindet. Han løper,løper,løper og løper. Han er overalt. Han går inn i alle slags taklinger,kriger som en gal mann og har noen geniale pasninger. Tror han er den beste lederen.

Given på en god nr 2.
deretter følger Taylor
så Owen
så Dyer
og på sissteplass Emre. Kan jo nesten ikke engelsk :P
Howay the Lads!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: NUFC-kaptein?
« Svar #1 på: 16. Mars 2007, 15:28 »
Jeg mener Shay Given bør å må være kaptein for vår klubb av den enkle grunn at han har vært i klubben i 10 år, som er desidert lengst, presterer på høyt nivå hver uke, hver kamp, hvert år. Han har rutinen, er respektert og er en fantastisk person!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16. Mars 2007, 15:43 »
Taylor. Kast den nye Terry ut i den virkelige verden så fort som mulig.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 16. Mars 2007, 15:52 »
Mener også at Given bør være kaptein...

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Mars 2007, 16:27 »
Taylor. Kast den nye Terry ut i den virkelige verden så fort som mulig.

Tror det ville blitt et vanvittig press på den unge forsvareren.
Howay the Lads!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Mars 2007, 17:37 »
Jeg mener Shay Given bør å må være kaptein for vår klubb av den enkle grunn at han har vært i klubben i 10 år, som er desidert lengst, presterer på høyt nivå hver uke, hver kamp, hvert år. Han har rutinen, er respektert og er en fantastisk person!
Spørsmålet er om Given har evnen til å være den "rungende lederskikkelsen" en god kaptein skal være. Eller iallfall vil jeg at en kaptein skal være det. Og det har vi vært rimmelig bortskjemt med her de siste sessongene.
Dessverre så virker ikke Given som typen til å være den lederskikkelsen, selv om alt du skriver om han ovenfor antagelig er riktig. I tillegg er det et lite minus at han er "fanget mellom stengene". Mulig jeg er litt gamledags, men jeg vil svært gjerne se en kaptein som er ute på banen og kan være tilstede i de fleste situasjonene.

Alikevel er jeg veldig i tvil om hvem vi er best tjent med å ha som kaptein. Parker har helt klart noen av de nødvendige kvalitetene, men jeg syns alikevel han mangler noe på å være den ideelle kapteinen. Med andre ord er jeg veldig i tvil om hvem som bør være dagens Newcastle kaptein, men kanskje Noby Solano? Han oppfyller de fleste kravene som du nevner ovenfor Frode. At vi sendte ham sørover til Villa i en sessong for klubben heller ta på sin kappe.

At Taylor er et kommende kapteinsemne er det ingen tvil om, men i sin unge alder er han ikke rede til å ta på seg det store ansvaret ennå. Da skal han også slippe det.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Mars 2007, 00:20 »
Taylor. Han snakker mest og har autoritet. Han har i tillegg mer kontakt med spillerne under kampen enn f.eks Given. Parker er jo ganske grei og, men jeg mener Taylor hadde vært det beste valget. På sikt ser jeg for meg Steven som (C) for Newcastle.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Mars 2007, 19:01 »
Shay Given bør være kaptein neste sesong.
Nei, han er ikke den som er mest autorativ. Han er ikke den som gir mest lyd fra seg under kamper og han har begrenset med innflytelse på selve spillet. Men han presterer langt mer stabilt og på et langt høyere nivå enn Parker. Given er den som virkelig går foran med et godt eksempel når det gjelder som mest. Se bare på hvordan Parker har fremstått i skjebnekamper i år.
Parker har rett og slett ikke vist seg som den ledertypen han bør være i de kampene hvor hans innsats har trengtes mest.

Steven Taylor er for ung, for uerfaren og presterer fremdeles ikke på et høyt nok nivå i mange nok kamper til at jeg vil gi ham et så stort ansvar som kapteinsbindet er.

Given har rutinen, stabile prestasjoner på et veldig høyt nivå og han er en lederskikkelse, selv om han ikke er den mest autorative figuren på banen. Given leder laget ved å stå frem som et godt eksempel. Riktignok er han keeper, og vil dermed ha begrenset innflytelse på de andre, men han er likevel den som i størst grad spiller godt når de andre sliter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Mars 2007, 04:18 »
Parker bør være kaptein. Han er involvert i mye av spillet, han er ankeret vårt på midtbanen og han gir alltid alt når han spiller. Med de holdningene han har på banen er han et klart forbilde for resten av spillerne, særlig de unge.
Ikke et vondt ord om Given, bevares. Men jeg syns at vi bør ha en kaptein som er involvert mye mer i det som skjer utpå banen enn det Shay er. Han er dog et soleklart valg som visekaptein.
Steven Taylor kan bli vår nye kaptein med tid, men jeg syns vi bør la han få litt mer tid på seg til å mer rutine og stabilitet. Herregud som jeg gleder meg til å se om Taylor utvikler seg til den stopperkjempen han har potensiale til å bli.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. Mars 2007, 23:52 »
Sitat
og han gir alltid alt når han spiller.
Hvordan kan du si at Parker gir alt når han spiller når han i det siste har vært bånn i bøtta. Helt elendig. Han har ikke engang PRØVD å løpe.
Parker har vært altfor ustabil i innsatsen denne sesongen, til at jeg vil ha han som kaptein.
Parker er en så god spiller at vi ser godt når det er innsatsen og viljen det skorter på. Når Parker spiller med stor vilje og høy innsats, da er han tilnærmet uslåelig.

Mot AZ viste han bare TIDVIS innsats og vilje.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 19. Mars 2007, 01:09 »
Så du Parker i dag mot Villa eller ? Given hadde et par gode redninger, men det var Parker som var involvert i det meste. Takla, slo pasninger og klarerte.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 19. Mars 2007, 01:27 »
Så derfor bør han være kaptein??? Materazzi er god å klarere, tackle og heada, men det gjør han vel ikke til en superkaptein av den grunn?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 19. Mars 2007, 16:13 »
Den dagen Materazzi er like involvert i spillet som Parker var i går så skal jeg sende deg en bløtkake Andre

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 19. Mars 2007, 17:25 »
Jeg er jo fullstendig enig med deg at Parker er mye involvert i spillet og at han er en enorm kriger som blør for klubben. Men jeg er fortsatt i tvil om Parker er den rette kapteinen for klubben. Det er ingen tvil om at Parker spilte mye bedre i fjor uten kapteinsbindet, og jeg lurer litt på om kapteinsbindet kan ha negativ innflytelse på spillet til Parker...

Noreng

• Gjest
« Svar #14 på: 22. Mars 2007, 07:20 »
Hva med Nobby?