20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charlton Atl. - Newcastle Utd. 18. mars -07 kl. 14.30  (Lest 32196 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Charlton Atl. - Newcastle Utd. 18. mars -07 kl. 14.30
« Svar #135 på: 18. Mars 2007, 17:10 »
Vi trenger 4 nye forsvarsspillere, og en spiss (ja) som kan hamre inn mål. Han trenger ikke å være god. Det finnes et flust av spillere som ikke er særlig gode, men som scorer ekstremt mye mål. En slik spiller trenger vi. Han må jo selsvagt være litt god, men det viktigste er at han vet hvor målet står. Ian Rush?

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #136 på: 18. Mars 2007, 17:16 »
Newcastle United ser ikke lenger ut som noe storlag. dagbladet.no har skreve..
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 18. Mars 2007, 17:17 »
Faen¨åsså, nå er jeg skikkelig deppa! Dette er for dårlig. Denne sesongen har vært skikkelig "piss"! Jeg har støttet Roeder fult og helt denne sesongen, men akkurat i dette øyblikk er jeg så forbanna at jeg ikke helt vet hva jeg skal tro!? En ting er sikkert, og det er at jeg har krav til prestasjoner som den supporteren jeg er, og jeg aksepterer ikke en hvilken som helst tabell plassering.

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #138 på: 18. Mars 2007, 17:23 »
mæ å!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 18. Mars 2007, 17:29 »
mæ å!

Hva med å komme med en link i det minste? misliker sånne 2-3 ord innlegg, total waste of space!! :)

Bjørn - fremdeles forbanne
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 18. Mars 2007, 17:37 »
For å si det sånn, hverken Solano eller Sibierski ga oss noen grunn til at de bør få ny kontrakt etter denne sesongen slik som de spilte idag! Tragiske var de!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #142 på: 18. Mars 2007, 17:53 »
Så så dere, alt vil bli så mye bedre når hodesterke Owen blir frisk. Da skal vi vinne mange kamper da.

Taktikken vår i dag er til tider tragisk. Poler lange høye baller som ikke når noen. Spillestilen må legges om, vi må fokusere på kjappe og korte pasninger. Vi må ha ballen i laget.

Roeder er nok dessverre ikke mannen som jeg har ønsket han KUNNE være! Noe drastisk må skje i sommer for at vi skal nå toppen. Etter Robson "forlot" oss har alle piler pekt nedover!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #143 på: 18. Mars 2007, 18:25 »
Til sommer kjøper vi: Woodgate og Alex (PSV) for og ha til midtstoppere. så henter vi Bridge fra Chelsea. Nå drømmer jeg selfølgelig men jeg vet at vi trenger en skikkelig SJEF baki der.. Den rollen hadde Woody/Alex vært helt konge i... Men Alex vil helt sikkert ikke til Newcastle og Woody liker seg godt på Riverside.. så,det ser dårlig ut... Mener at Gooch/Bramble/Taylor ikke er den ledertypen vi trenger baki der...
Howay the Lads!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 18. Mars 2007, 18:27 »
I dag er jeg flau over å være Newcastle supporter. Å støtte et lag som driter i fansen og klubben er patetisk! De gidder jo faen ikke å prøve engang!?!? Det er synd å si det! Men det er IKKE noe bedre enn da vi var som verst under Souness, vi spiller like dårlig fotball, og vi fortjener å tape.

Nok en piss sesong, ikke en dritt å spille for. Forbanna driiiiit...!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 18. Mars 2007, 18:28 »
Til sommer kjøper vi: Woodgate og Alex (PSV) for og ha til midtstoppere. så henter vi Bridge fra Chelsea. Nå drømmer jeg selfølgelig men jeg vet at vi trenger en skikkelig SJEF baki der.. Den rollen hadde Woody/Alex vært helt konge i... Men Alex vil helt sikkert ikke til Newcastle og Woody liker seg godt på Riverside.. så,det ser dårlig ut... Mener at Gooch/Bramble/Taylor ikke er den ledertypen vi trenger baki der...

Nå er det vel slik at Alex egentlig er Chelsea spiller? Så han kan vi glemme. Woodgate har vi nok rotet bort for lenge siden, og hvis Bridge ville kommet til Newcastle så hadde han gjort det for lenge siden. Desverre..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 18. Mars 2007, 18:31 »
Seier ikkje at vi bør sparke Roeder no, men det e kanskje på tide å leite etter en ny manager. Så kan Roeder sitte til vi har en etablert, autoritær og suksessrik manager på plass.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #147 på: 18. Mars 2007, 18:33 »
Seier ikkje at vi bør sparke Roeder no, men det e kanskje på tide å leite etter en ny manager. Så kan Roeder sitte til vi har en etablert, autoritær og suksessrik manager på plass.

Hva med og hente tilbake Graeme Souness?? :P
Howay the Lads!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 18. Mars 2007, 18:43 »

Hva med og hente tilbake Graeme Souness?? :P

Ja han e en genial mann:)

Om eg skulle ønske meg en så blir det Trond Sollied... Etter Souness selfølgeli... 8)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 18. Mars 2007, 18:55 »
Shearer tar over ut sesongen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."