20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charlton Atl. - Newcastle Utd. 18. mars -07 kl. 14.30  (Lest 32088 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Charlton Atl. - Newcastle Utd. 18. mars -07 kl. 14.30
« Svar #120 på: 18. Mars 2007, 16:25 »
Der var det over. Nå må vi vinne fem-seks av de siste kampene våre om vi vil få 6.plassen.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 18. Mars 2007, 16:29 »
Der var det over. Nå må vi vinne fem-seks av de siste kampene våre om vi vil få 6.plassen.

Kan du ikke innse at vi havner på 10-12 plass? Vi spiller forferdelig og ingenting tyder på at det skal bedre seg.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #122 på: 18. Mars 2007, 16:31 »
Tragisk. Blir nok ikke noe europa neste år.

Given 7
Solano 5
Gooch 5
Moore 4
Duff 5
Milner 6
Emre 5
Parker 7
Dyer 5
Sibi 5
Martins 5

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 18. Mars 2007, 16:32 »
Makan til talentløse spillere.Klarer ikke en dritt. Forsetter vi sånn er vi tilbake til nedrykkstriden igjen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 18. Mars 2007, 16:33 »
En av de dårligste kampene jeg noen gang har sett av newcastle. Herregud Martins piller rææva!! At det går ann. Klarer jo faen ikke ta i mot en ball. Sibbe løper rundt å ser på. Newcastle skaper 2 sjanser på en kmap mot chalton. hurra! newcastles beste zoggi pga skuddet på slutten! resten av new laget gir jeg 3 i snitt... håpløst!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 18. Mars 2007, 16:33 »
Takk og lov for Martins, Milner, Parker og Given i hvert fall.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 18. Mars 2007, 16:34 »
Takk og lov for Martins, Milner, Parker og Given i hvert fall.

Milner spilte tragisk i dag. Given og Parker var de eneste som spilte bra.

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #127 på: 18. Mars 2007, 16:41 »
Med en gang jeg ser at Newcastle dominerer en kamp uten å score, så får jeg bare lyst til å slå av, skjønner godt at det ikke blir noe seier uansett, Newcastle er elendige til å stange mot andre lags forsvar når de dominerer. Så sovner de i forsvar, og vips så har vi et ran på høylys dag, selv om denne kampen ikke kan kalles ran da!
ancs and Scousers, go to H***!!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 18. Mars 2007, 16:46 »
Er du mongo eller? Milner spillte bra...han var jo den eneste som skapte noe ute på kanten!!

Jeg har supporta Marins helt siden han kom, han er en herlig spiller, men på sånne sjanser skal man score. Akkurat da skjønnte jeg at det kom til å gå til helvete. Vi har nå spillt 290 minutter uten å score i PL...det er mongo....!!!

Martins hadde visstnok en sånn sjanse på AZ på torsdag åsså, å bomma. han må bli flinkere på avslutninger alene med keeper....

Men laget spiller heeeelt rævva!!! i alle ledd. Parker kjemper som vanlig utrolig bra, men syns ikke han klarer å skape nok fremdrift. Vi hadde vår beste midtbane på banen i dag, og skaper ingenting...det er elendig. Forsvaret er nok en gang latterlig. eneste som holder dem sammen er Gooch...selv med et par småfeil er han en meget lovende midtstopper! Duff gjør jobben sin greit på backen...men ikke godt nok! Solano hadde en av sine dårligste kamper i år på backen! Moore var usynlig egentlig...men altså ikke noe å skryte av. Hadde det ikke vært for Given hadde vi rykka ned for lenge siden!!

Vi har tapt 4 av 6 poeng mot det desiderte bunnlaget i PL, og tapt hjemme mot Sheffield...helt sykt.

Vi herja jo i startern av 2.omg, men med en gang målet kommer i mot blir vi som et gjeng med hodeløse kyllinger! Latterlig.

Jeg er ikke så mye for å gi Roeder fyken egentlig...er drittlei av at vi konstant bytter manager. Vi må ha kontinuitet. Dersom vi ga Souness tid, skal faen meg roeder åsså ha det! Men jeg har virkelig fått opp øynene for hans mangel på taktikk, hvertfall mangelen på å klare å endre den etter som kampen skride frem!

Men det er spillerne på banen som har det meste av skylda. Jeg vet at de prøver så godt de kan, selvom det ikke virker sånn, og det kan sikkert ha noe med at Roeder ikke er flink til å endre taktikk....

Faen, jeg HATER å dele ut skyld etter slike kamper. I dag var det HELE laget, minus Given, og trenerteamet sin feil, kan ikke bare skylde på Roeder, eller en eller to spillere. Men som jeg nevnte før, Parker var grei i dag, selvom han sinker fremdriften litt. Milner var god på kanten, er han som skaper alt....

Nei, nå ble det bare rot her...faen...er sinna!!! vi er et middelmådig/dårlig lag, og må innse det. Det er altfor mange her inne som forventer alt for mye...wake up and smell the ashes!!!

Når vi kan/vil, så spiller vi gnistrende fotball, men det er KUN på hjemmebane, og altfor sjelden. Vi er heldige som ligger på den plassen vi gjør!

Jeg sier ikke Roeder out....men jeg sier, Roeder, og spillere..WAKE THE FUCK UP!!!!!!!!!

Bjørn - sinna!!!!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 18. Mars 2007, 16:51 »
FY FAEN!

Nå er det slutt på unnskyldningene og bortforklaringer, NÅ MÅ DET DRASTISKE VIRKEMIDLER TIL.
Oscillons From The Anti-Sun

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #130 på: 18. Mars 2007, 16:51 »
Med en gang jeg ser at Newcastle dominerer en kamp uten å score, så får jeg bare lyst til å slå av, skjønner godt at det ikke blir noe seier uansett, Newcastle er elendige til å stange mot andre lags forsvar når de dominerer. Så sovner de i forsvar, og vips så har vi et ran på høylys dag, selv om denne kampen ikke kan kalles ran da!

Er litt uenig i at Newcastle dominerte denne kampen.. Vi ble rundspilt i hele andreomg. Noe må gjøres... Noe må GJØRES!! Vi har ikke noe å spille for så det er ikke noe vits å sparke Roeder før sesongen er omme. KATASTROFAL KAMP!!!
Howay the Lads!

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #131 på: 18. Mars 2007, 16:58 »
Enig..
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 18. Mars 2007, 16:59 »

Kan du ikke innse at vi havner på 10-12 plass? Vi spiller forferdelig og ingenting tyder på at det skal bedre seg.

Ser du ikke at det ikke er så JÆVLA langt opp til 6.plassen? Og jeg sier at vi må vinne fem-seks av de siste kampene om vi vil opp dit, og jeg sa ikke at vi KOM TIL å vinne de fem-seks kampene.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 18. Mars 2007, 17:06 »
Så så dere, alt vil bli så mye bedre når hodesterke Owen blir frisk. Da skal vi vinne mange kamper da.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 18. Mars 2007, 17:08 »

Ser du ikke at det ikke er så JÆVLA langt opp til 6.plassen? Og jeg sier at vi må vinne fem-seks av de siste kampene om vi vil opp dit, og jeg sa ikke at vi KOM TIL å vinne de fem-seks kampene.

Joa, men det var enda nærmere opp til Bolton før dagens kamp, og som de i studio mente så var dette en dødsviktig kamp for Newcastles del. Vel nå er den sjansen oppbrukt og vi sitter igjen i ingenmannsland. Laget henger ikke på greip, ser dere vel, og da hjelper det ikke når manageren ikke vet hvordan å vinne en kamp.