20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charlton Atl. - Newcastle Utd. 18. mars -07 kl. 14.30  (Lest 32140 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Charlton Atl. - Newcastle Utd. 18. mars -07 kl. 14.30
« Svar #30 på: 17. Mars 2007, 19:09 »
Vi MÅ vinne i morra! Det er helt avgjørende for å henge med i øvre halvdel av PL. Bolton tapte mot Man Utd i dag. Både Reading - Portsmouth spilte uavgjort, og det er 0-0 mellom Blackburn og West Ham. Tottenham vant 3-1 som er i kjempeform for tida. Er så viktig med seier no! Både for lagmoralen, selvtilliten og det at vi avslutta PL med stil og er med i UEFA-cup neste sesong.'

EDIT: Hvorfor i helevetes land sendes ikke kampen på canal+?!?! ??? ::)

PS: Vet noen om det er streams til denna kampen eventuelt?
« Siste redigering: 17. Mars 2007, 20:28 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #31 på: 17. Mars 2007, 22:13 »
Kampen går ikke på Canal + grunnet at Liverpool - Villa går på samme tidspunkt. Dessverre. :(
Howay the Lads!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 17. Mars 2007, 23:07 »
Med seier imorgen klaterer vi opp til 10. plass på tabellen grunnet Blackburns tap idag. Vi er da kun 7 poeng bak 5. plasserte Bolton, og 5 poeng bak 6. plasserte Tottenham. Dette er ingen umulighet, da vi på papiret har ganske greie kamper igjen. Dette kan bli en god avslutning på sesongen for vår del, men da kreves det skjerping.

Første hinder blir å banke Charlton imorgen, så får vi ta det derfra.........................

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 17. Mars 2007, 23:39 »
Kampen går ikke på Canal + grunnet at Liverpool - Villa går på samme tidspunkt. Dessverre. :(
Ja, men den kunne jo gått som andrekamp da....
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #34 på: 18. Mars 2007, 10:41 »
Ja, men den kunne jo gått som andrekamp da....

Det har du helt rett i.. Og så begynner faktisk NUFC - Charlton 14:30 mens LFC - Villa begynner 14:35. Så da har vi jo førsterett... etter min mening :(
Howay the Lads!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 18. Mars 2007, 11:37 »
EDIT: Hvorfor i helevetes land sendes ikke kampen på canal+?!?! ??? ::)

PS: Vet noen om det er streams til denna kampen eventuelt?
Finnes nok dessverre flere i Norges land og rike som heller vil se Liverpool enn Newcastle dessverre. Men hvorfor de ikke kan sende begge kampene?
Streams ser ikke ut til å bli noe problem, sjekk http://www.myp2p.eu

Jeg ser lagoppstillingen diskuteres her, og ALT ANNET ENN HUNTINGTON på vensterback så skal jeg være noenlunde fornøyd.
Ut ifra spillerne vi har til rådighet til denne kampen er Frodes forslag rimmelig bra. Den formasjonen gir oss muligheten til å stille med våre beste spillere i sine antatte foretrukne posisjoner og da presterer spillerne best, og det ganger laget mest. Dog er det ett sjansespill å stille med bare 3 forsvarere når vi vet at vi kan være rufsete fra før. I tillegg mener jeg Bramble har bevist mer enn en skadet Moore den siste tiden, og derfor vet jeg ikke om Bramble bør benkes. Men kanskje jeg burde sett Alkmaars andre mål torsdag kveld før jeg uttaler meg om det? Var ikke det en liten blunder fra Brambles side?

Min konklusjon blir enten Frodes 3-5-2 formasjon, eller å starte med følgende lag:

Given
Solano - Taylor - Onyewu - Duff
Milner - Parker - Emre - N'Zogbia
Dyer - Martins

Dette laget skal være mer enn godt nok til å slå Charlton dersom vi prøver å spille ballen langs bakken siden vi ikke har noen spesielt hodesterke spillere. Skulle vi få bruk for det er Sibierski god å ha på benken.

Det er mulig å ta 3 poeng idag, men vi skal garantert få jobbe for det. Nedrykkskandidatene er aldri lette å møte på vårparten, og spesielt ikke på hjemmebane (eller borte da som er Newcastles tilfelle her).

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. Mars 2007, 12:04 »
For de som bor i Bergen så står det at de skal sende kampen på British Lion på Ricksbygget.

www.ricks.no

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 18. Mars 2007, 13:02 »
Canal+ kunne jo vist Newcastle kampen på Canal+sport2. Faen da.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #38 på: 18. Mars 2007, 13:53 »
Lagoppstilling:

Given
Solano Bramble Gooch Taylor
Milner Parker Emre Duff
Dyer Martins.

Benk: Harper,N'Zog,Hunty,Ramage,Sibierski.

Grei lagoppstilling. Men kunne vært bedre.

Vinner vi idag er vi med i kampen om UEFA-cup plassen. Taper vi er det over og ut!
Howay the Lads!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 18. Mars 2007, 13:54 »
Lagoppstilling:

Given
Solano Bramble Gooch Taylor
Milner Parker Emre Duff
Dyer Martins.

Benk: Harper,N'Zog,Hunty,Ramage,Sibierski.

Grei lagoppstilling. Men kunne vært bedre.

Vinner vi idag er vi med i kampen om UEFA-cup plassen. Taper vi er det over og ut!

Jeg trodde dere visste at Titus har klippekort. Denne gangen har Taylor blitt omskolert til venstreback. Roeder omrokkerer igjen.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #40 på: 18. Mars 2007, 13:57 »
Kommer ikke som noen bombe at gjør om laget.
Howay the Lads!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 18. Mars 2007, 14:00 »
Hehehehe denne Roeder denne Roeder.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #42 på: 18. Mars 2007, 14:03 »
Egentlig en bra lagoppstilling, om vi ser bort ifra Taylor på venstreback. Offensivt skal dette love godt, og en seier skal være innen rekkevidde!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 18. Mars 2007, 14:07 »
tror kampen blir vist på canal plus 2...  begge canal plus sport kanalene begynner med p.l fotball kl 1430.. og så vidt jeg vet begynner det bare to kamper til det klokkeslettet :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 18. Mars 2007, 14:08 »
Kan vi vente oss Roeder klarer å motivere spillerene til å yte ihvertfall 70% i dag? Solano innrømmer at innsatsen var høyere under Bobby Robson.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=we%2Dre-a-real-soft-touch%2D%26method=full%26objectid=18772243%26siteid=50081-name_page.html
« Siste redigering: 18. Mars 2007, 14:12 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."