20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea jager Steven Taylor!  (Lest 4024 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Chelsea jager Steven Taylor!
« på: 11. Mars 2007, 21:42 »
Leste nå på godeste NewUtd.no at chelsea er ute etter både Taylor og Martins.
Tror dere at dette er noe som kommer til å skje?
Jeg syns iallefall at det hadde vært en skandale å selge disse to.
og ihvertfall til en konkurrent i ligaen! Greit nok, alle har sin pris.. Men de er begge unge,
og har en fremtid i klubben. Forsvinner disse, da griner jeg nesten tror jeg...!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chelsea jager Steven Taylor!
« Svar #1 på: 11. Mars 2007, 21:50 »
Taylor tror jeg ikke forsvinner i det hele tatt, men jeg er redd at hvis Chelsea går inn for å få Martins- da får de han. Men prisen på Martins skal bli opp mot 20-30mp isåfall. Håper ikke vi gir slipp på Oba eller Tayls.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11. Mars 2007, 21:54 »
Det er nok desverre slik at de som vil ha noen, de for dem.. har de nok penger!
men heldigvis er der folk som Steven Taylor.
Tror også han blir, og er ganske enig i at hvis de får Martins, så skal det svi i lommeboka!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11. Mars 2007, 23:16 »
Skal noen hente disse 2 unge spillerne, skal det koste! De er unge, de er gode og de er viktige brikker i laget vårt. Det er 2 fantastiske gutter med gode holdninger, de gir alt i hver kamp og de blir elsket av sine supportere for akkurat det.

Men så er det slik at det meste kan erstattes, og disse 2 er ikke kommet til det uerstattelige stadige enda. Det er også slik at hvert hode har sin pris innen fotball, og den prisen blir godt plusset på om det er noen av storklubbene/pengeklubbene som er på handletur. Derfor tror jeg at vi kan få betydlige summer for hver av disse spillerne.

Det jeg mener er at jeg i prinsippet ikke er så veldig begeistret for om et salg av Martins og Taylor skulle funnet sted, mest fordi dette er 2 spillere som kan gjøre mye nytte for klubben på lang sikt. Det er også 2 personer jeg har veldig sansen for som NUFC supporter, og jeg mener det er viktig å vise at vi har store ambisjoner og ikke vil selge til konkurrerende klubber. Men skulle Chelsea grave DYPT i pengebingen til Russeren, som de har gjort "mang en gang" før, så ser jeg det vanskelig å si nei.

Men for at NUFC skal selge, vil jeg ha minimum 50 millioner pund til sammen for disse spillerne, helst litt mer. Da har vi gjort en handel vi kan leve med, og ikke minst fått inn store summer til forsterkning av spillerstallen. Og vi har jo sett summene de har gitt for spillere før, som SWP, Schevchenko, Essien, Cole, Veron, Robben, Mikel osv. Så at vi kan få "eventyr summer" og MYE mer penger enn spillerne egentlig er verdt er det ingen tvil om, så sant kjøperen heter Chelsea!

Men ikke misforstå meg, jeg ser helst at Martins og Taylor fortsetter i NUFC i lange tider fremover, og hjelper klubben og oss supportere til å hente hjem noen titler å juble for. Men "alt har en pris", og skulle disse 2 forlate klubben mot mitt ønske, ja da får Chelsea og Russeren hente frem "oljepengene"!

« Siste redigering: 11. Mars 2007, 23:19 av Frode »

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Mars 2007, 23:57 »
Som Frode sier. Skal disse selges så må Chelsea grave VELDIG DYPT i lommeboka. Disse spillerne kan være uerstattelige allerede neste år, eller om noen år. Martins har allerede vist seg å være det. For det er ikke bare det dem gjør på banen, men også utenfor. Som ambassadører for klubben. Holdningen til spillere er veldig viktig. De har både ekstreme ferdigheter og holdninger som kommer godt med. De kan være med å løfte laget til titler og allerede om få år kjemper vi i toppen av PL. Men hvis Chelsea går inn for å få dem, får de nok Martins og Taylor. Men hvis de går fra klubben så griner jeg.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 12. Mars 2007, 04:42 »
Er nok ikke tilfelle. Var jo rykter om Martins tidligere og,men de ble raskt avslått av Roeder. Tviler Martins får trøye nr 9 og blir solgt etter en sesong.Trøye nr 9 er så hellig at det ville koste Roeder jobben tror jeg.

Martins har vist seg verdig trøye nr 9 allerede i år og vil nok ikke gå. Har også lest at Martins stor trives i newcastle. Han er allerde en helt Newcastle og vil nok ikke forate klubben,da Newcastle er champ l lag allerede om 2 år. :)

Taylor kan jeg aldri tenke meg forlater newcastle.Hjertet hans sier Newcastle og han vil nok ikke bli fast i chelseas bakfirer så tror  han velger å bli værende.

Så tror vi kan ta dette med knusende ro. Men om det skulle bli salg er jeg faen ikke fornøyd med under 60-70 mill pund for disse to. De to er grunnsteine i newcastles fremtid!+ zoggi og milner.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #6 på: 12. Mars 2007, 08:18 »
Taylor tror jeg aldri kommer til å forlate Newcastle, iallefall ikke om han spiller slik han gjør nå og har den fremgangen han har hatt de siste årene. Som mange har sagt, må det et sinnsykt bud for å lokke Steven Taylor bort fra Newcastle. Han har mange ganger sagt at det er her han vil være, og da får vi stole på det.

Martins er jeg litt mer usikker på. Han har bare vært her i ett år, er ung, og kan være ute etter nye eventyrer med Chelsea. Han har ikke noe forhold til klubben som Taylor har, og det kan fort bli tungen på vektskålen om Chelsea kommer opp med et bud styret i Newcastle ikke kan avslå. Men jeg håper ikke det skjer, for nå har vi endelig kjøpt en spiss som scorer mål og sjelden er skadet. Martins må bli!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 12. Mars 2007, 10:16 »
Vi betalte 100 mill for martins, noe jeg mener er utrolig billig for et av verdens største spisstalenter.  I den unge alderen han er i nå, klarer han å levere varene. Jeg ville aldri solgt ham for mindre en 300 millioner. Men skal chelsea betale 300 millioner for en spiss, kan de like godt lete andre plasser. Jeg tror ikke han blir solgt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 12. Mars 2007, 18:23 »
Jeg har egentlig ingen store intensjoner om å kommentere for mye av dette.

At Chelsea er interesserte i disse to er ingen bombe. Men jeg tror nok ikke Chelsea gidder å bla opp 200-300 mill for Martins, når de kan få nesten hvem de vil her i verden. Dessuten tror jeg ikke Newcastle har noen som helst intensjoner om å selge sin nye nr. 9 og toppscorer.

Steven Taylor forlater ikke klubben med mindre klubben river i stykker kontrakten hans og kaster ham ut. Det har han vel selv sagt, tror jeg. Så det er ingen verdens ting å bekymre seg for.

Chelsea snuser på mange rare folk og dyr. De ender nok opp med en eller annen utenlandsk, overbetalt raring med et langt større navn enn Obafemi Martins.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 12. Mars 2007, 23:34 »

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 13. Mars 2007, 00:44 »
Vist dere vil i teorien ha 30-40millioner pund for martins tror jeg nok de heller går for Torres eller noe lignende..

Taylor går neppe.. :)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 13. Mars 2007, 11:06 »
Ifølge FansFC er også Liverpool interessert i Steven Taylor. Skummelt om Benitez får fri tøyler å handle for nå som Amerikanerne har tatt over klubben.

Men uansett så presiserer Roeder det at han holder på å bygge at lag, og da er det ikke aktuelt å selge de fremtidsrettet og unge spillerne klubben har i troppen!

LINK

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 13. Mars 2007, 15:49 »
det er jo ikke første gang Liverpool vil ha Taylor...! de så jo på han før han kom inn i A-Laget..
Han kom, ble mett og dett var dett....

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 13. Mars 2007, 17:40 »
Ja og Roeder har avkrefta at han vil selge Tayler flere ganger. Med blant anna n'zog og Martins.

Link her: http://www.sportnetwork.net/main/s70/st113169.htm?fromrss=1
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 14. Mars 2007, 00:13 »
Dette skjer ikke, not in a million years
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."