20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenhamsupportere  (Lest 15971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Tottenhamsupportere
« Svar #60 på: 16. Mars 2007, 16:42 »
Enig med Tommy Sten. Hva er pointet med et fotballforum for EKTE supportere om det ikke er lov til å være EKTE supporter. Ja, ekte supportere skal få lov til å klage iblant.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 16. Mars 2007, 17:01 »
Synes denne "topicen" eller hva det nå heter ligger litt feil. Her skal jo alt som omhandler NUFC, spillere og leder og generelle "ting" som omhandler NUFC være/ligge! Synes den kan flyttes til <Fotballens verden>, eller?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 16. Mars 2007, 17:21 »
Greit nok med klaging og syting, men er litt lavmål og ønske Duff til Afganistan som dotømmer og si at man ønsker å bløgge folk og sende levningene hjem til foreldrene...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 16. Mars 2007, 20:55 »
Fint, så er det det. Men slik er faktisk meningene til enkelte folk, og jeg syntes du skulle godta/respektere det.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 16. Mars 2007, 21:18 »
Kan gjerne ha andre supportere her, men ikke spurs fans. De takler jo ingen ting på dems side tottenhamsvenner (haha, venner ja). Sære supportere...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 16. Mars 2007, 21:51 »
Samme hva slags lag folk holder med her inne, så lenge de er her for å være seriøse.

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #66 på: 17. Mars 2007, 19:22 »
Fint, så er det det. Men slik er faktisk meningene til enkelte folk, og jeg syntes du skulle godta/respektere det.

Ah, ja, sjølvsagt! Visst berre han faktisk meine at han skal bløgge meg og sende innvollane mine til mor og far så er det jo helt greit!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #67 på: 18. Mars 2007, 00:08 »

Ah, ja, sjølvsagt! Visst berre han faktisk meine at han skal bløgge meg og sende innvollane mine til mor og far så er det jo helt greit!

Jeg betviler virkelighetsoppfatningen til enkelte her. HVis jeg har lyst å si at alle muslimer er limhuer, så må jeg få lov å si det? Eller at alle Walisere er muldvarper?

Eg berre spyr...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 18. Mars 2007, 02:13 »

Enig med bearo her.
Kan faen ikkje godta/repsekter alt. Om dette er meint seriøst så synes eg synd på personen, men rekner ikkje med det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 18. Mars 2007, 02:31 »
Hahaha

Hvor gamle er dere egentlig? For en gjeng med beibier
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 18. Mars 2007, 15:29 »
Greit, flott. Alt er fint og flott. Tottenham er best, og Glenn Roeder er verdens beste manager!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #71 på: 18. Mars 2007, 16:17 »
Nå er jo Tottenham et klart bedre lag enn Newcastle, så derfor er det kanskje ikke så rart at mange heier på dem.
Etter Arsenal, Chelsea, Liverpool og Man U er dette PL's femte beste lag, mens Newcastle mer og mer fremstår som en gjeng puslete jenter!
« Siste redigering: 18. Mars 2007, 16:33 av brÃ¥kebøtta »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 18. Mars 2007, 16:48 »
vi slo vel spurs både hjemme og borte så vi må da være bedre en dem ?? :) en tabell juger jo :)

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 19. Mars 2007, 01:11 »
Vi har SKJØNT det nå bråkebøtta....Jeezes
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #74 på: 21. Mars 2007, 15:47 »
Greit, flott. Alt er fint og flott. Tottenham er best, og Glenn Roeder er verdens beste manager!

Så var det dette med enten eller da  ;D
ekstremist i alle retninger?