20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenhamsupportere  (Lest 15985 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tottenhamsupportere
« Svar #45 på: 10. Mars 2007, 22:05 »
Er UEFA seriøs nok for deg?  :)

For å siter Kelso i 70's show, "BUUUUUURNED" ;) Hehe...

Det visste jeg faktisk ikke. Tviler også på at vi får Berba, men det er da heller ikke heeelt usannsynlig.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 10. Mars 2007, 22:13 »
Hadde jeg vært grisegod i fotball skulle jeg ihvertfall spilt på Newcastle. Håper Berbatov har lyst til å spille for sin favorittklubb.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 11. Mars 2007, 00:30 »
Er UEFA seriøs nok for deg?  :)

For å siter Kelso i 70's show, "BUUUUUURNED" ;) Hehe...

Det visste jeg faktisk ikke. Tviler også på at vi får Berba, men det er da heller ikke heeelt usannsynlig.

Nja... Tottenham gav jo 10mill£ for ham i sommer og han har jo gjort det ganske så bra, så jeg tror han ville blitt sinnsykt dyr. Vi må sikkert betale like mye for ham som Huntelaar eller Bent. Kanskje enda mer og.

Hvis vi f.eks skulle solgt Martins til Tottenham nå, ville vi krevd veldig mye for ham. Men det vil selvfølgelig ikke skje.
« Siste redigering: 11. Mars 2007, 00:32 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #48 på: 15. Mars 2007, 22:19 »
Tusen takk for heile den tråden her  ;D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #49 på: 15. Mars 2007, 22:40 »
Skjerp deg, Bearo. Du sprer jo bare kvalme. Kan godt hende at jeg er irritert på Tottenhamfansen og sier mye dumt og unødvendig, men du gjør ikke akkurat det bedre.

Tottenham har vært MYE dårligere enn Newcastle over de siste 10-15 årene. Det vet du, det vet jeg.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 15. Mars 2007, 22:43 »
Hva?... Har han gjort noe galt?

Du kjeftet på ham i kamptråden til Alkmaar-kampen og fordi han sa at vi var nære å komme ufortjent videre eller noe også.

Er det fordi han er Tottenham-supporter?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 15. Mars 2007, 22:46 »
Fint, la han provosere så mye han vil da. Jeg blir faktisk provosert når jeg sitter og biter negler i et veldig nervepirrende og tungt øyeblikk, så skyter han inn med en frekk kommentar mot Newcastle.

Deretter skriver han nok en frekk kommentar her inne. På Tottenhamforumet blir man jo sparket bare man sier hei.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 15. Mars 2007, 22:47 »
Fint, la han provosere så mye han vil da. Jeg blir faktisk provosert når jeg sitter og biter negler i et veldig nervepirrende og tungt øyeblikk, så skyter han inn med en frekk kommentar mot Newcastle.

Deretter skriver han nok en frekk kommentar her inne. På Tottenhamforumet blir man jo sparket bare man sier hei.
Helt enig!!!!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 15. Mars 2007, 23:05 »
Bearo, du er TOTTENHAM-supporter. Hva for en taper er du når du henger på et Newcastle-forum? Jeg skulle faen meg ha sløya deg som en fisk og sendt innmaten til foreldrene dine din helvetes møllpikk
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #54 på: 16. Mars 2007, 00:08 »

Objektivitet er hardt å svelge, er det ikkje?

- Hvis Roeder har ett gram hjerneceller i hjernen så forlater han Newcastle NÅ! Han ødelegger jo klubben for helvete!
- Gode muligheta for å snike seg til et ufortjent avansement.
- Tragisk spill, tragisk manager, og for en komplett patetisk talentløs måte å ryke ut på.
- SPARK ROEDER OG FÅ INN EN SKIKKELIG MANAGER! DUFF KAN SKYTES!
- Roder kan være dotømmer får dassene i Afghanistan

Eg ser i ettertid at eg gikk langt over streken.

Som en kuriositet kan en jo nevne at TottenhamsVenner sitt forum er utelukkande for Tottenhamfans, og ikkje åpne for andre, det vere seg Hartlepool, Arsenal eller Newcastle. Eg ser ikkje helt grunen, men hey presto! C'est la vie.

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #55 på: 16. Mars 2007, 00:22 »
Bearo, du er TOTTENHAM-supporter. Hva for en taper er du når du henger på et Newcastle-forum? Jeg skulle faen meg ha sløya deg som en fisk og sendt innmaten til foreldrene dine din helvetes møllpikk

Ditt utsagn får meg til å tenke. Kva for en innmat har egentlig en møllpikk?

Forøvrig en interessant artikkel angåande arten min: http://abc.net.au/science/news/stories/s14081.htm
« Siste redigering: 16. Mars 2007, 00:24 av bearo »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 16. Mars 2007, 00:58 »

jeje
« Siste redigering: 16. Mars 2007, 12:44 av André S »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 16. Mars 2007, 12:38 »
Beklager for at jeg overreagerte i går. Slik er det bare når Newcastle ryker ut av UEFA-cupen IGJEN med oddsene på sin side.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 16. Mars 2007, 12:45 »
Kanskje folk bør la være å gå inn på forumet like etter kampslutt...

Ganske kjedelig og meningsløst og lese gjennom 10 sider med:
Fuck Roeder.
Send Duff til Pakistan.
Stikk av jævla taper osv...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 16. Mars 2007, 14:34 »
Nei nei, temperatur er jo bare moro ! Er litt smålei av at alt skal være så utrolig seriøst på dette forumet, det er ikke lov å slenge litt med leppa engang uten å få en advarende pekefinger mot seg. Fotball handler om følelser, og når følelsene tar overhånd som de kan gjøre etter kamper som den i går, så ser jeg ikke noen grunn til at folk skal holde tilbake reaksjonene sine. Vi er da ikke en gjeng unger heller !
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."