20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenhamsupportere  (Lest 15943 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tottenhamsupportere
« Svar #30 på: 10. Mars 2007, 12:46 »
Det hadde vært fantastisk. Berbatov, Owen, Martins og Ameobi.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 10. Mars 2007, 12:50 »
Hadde vært strålende,men nokså usannylig. Det var det med owen også. Så det er ikke umulig at han kommer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 10. Mars 2007, 12:52 »
Noen som vet om Berbatov er NUFCsupporter? Kan neste virke sånn av den artikkelen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 10. Mars 2007, 13:05 »
Gazza, Waddle og Ferdinand er jeg enig i, men at Jenas og Ginola gikk er jeg glad for. Ginola var en fantastisk spiller, men karrieren hans var på hell. Det så vi når han gikk til spurs. Etter en god sesong gikk alt nedover, han gikk til Villa og senere Everton. Jermaine Jenas er et evig talent.
At David Ginola var på hell av sin karriere er jeg ikke helt enig i. Han ble jo kåret til Premier Leagues beste spiller i sin andre sesong i Tottenham Hotspur. Når de i tillegg fikk han for KUN 2 m/p, var jo det et kupp!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 10. Mars 2007, 13:06 »
Gazza, Waddle og Ferdinand er jeg enig i, men at Jenas og Ginola gikk er jeg glad for. Ginola var en fantastisk spiller, men karrieren hans var på hell. Det så vi når han gikk til spurs. Etter en god sesong gikk alt nedover, han gikk til Villa og senere Everton. Jermaine Jenas er et evig talent.
At David Ginola var på hell av sin karriere er jeg ikke helt enig i. Han ble jo kåret til Premier Leagues beste spiller i sin andre sesong i Tottenham Hotspur. Når de i tillegg fikk han for KUN 2 m/p, var jo det et kupp!

Er man ikke på hell når man kun klarer å spille 2 gode sesonger etter overgangen? Nei vel.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 10. Mars 2007, 13:13 »

Er man ikke på hell når man kun klarer å spille 2 gode sesonger etter overgangen? Nei vel.
Husker jeg ikke feil hadde han vel 3 gode sesonger i Tottenham. Slet litt med skader i Aston Villa, men hadde enkelte bra kamper der også. I Everton var han like dårlig som sine medspillere!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 10. Mars 2007, 13:20 »
Hans siste sesong i Tottenham var ikke  mye å skryte av, mens han kun spilte 18 kamper for Villa og 4 kamper for Everton.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 10. Mars 2007, 13:44 »
Berbatov, Owen og Martin lukter det krutt av!;) selvom jeg ikke legger altfor mye i de ryktene!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 10. Mars 2007, 14:02 »
Utrolig at folk har falt for den artikkelen, skrevet av "Bacon Sarnie".
Berbatov kommer selvfølgelig ikke til oss, og han er nok IKKE Newcastlesupporter.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 10. Mars 2007, 16:10 »
Noen som vet om Berbatov er NUFCsupporter? Kan neste virke sånn av den artikkelen.

Berbatov er Newcastle-supporter ja. Det og det med den bursdagsgaven har jeg lest et annet sted i en annen sammenheng en annen gang også. Han ville til Premier League for å spille mot/med Alan Shearer, men så la han opp når han kom...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 10. Mars 2007, 19:18 »
og han er nok IKKE Newcastlesupporter.

Hmmm, noen hemmelige kilder, eller?

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #41 på: 10. Mars 2007, 19:56 »
Berbatov ville vært nydelig ved siden av Owen/Martins! Men redd han blir ganske dyr. Kanskje for dyr. Kan ikke tenke meg at Tottenham vil selge den beste spissen sin heller.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 10. Mars 2007, 19:59 »
Jeg fatter ikke at Berbatov diskuteres en gang. En latterlig sjel har lagt ut en historie på nettet under navnet Bacon Sernie, og folk begynner å diskutere dette seriøst. Det er ikke reelt for fem flate øre.

At han er Newcastlesupporter tror jeg heller ikke noe på, med mindre noen andre fisker opp en kilde som faktisk har et bitte lite snev av troverdighet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 10. Mars 2007, 21:12 »
Er UEFA seriøs nok for deg?  :)

Jeg er enig i at vi ganske sikkert ikke får Berbatov, men han er Newcastle-fan.  ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 10. Mars 2007, 21:22 »

Han var jo fortsatt en klassespiller da vi "ga" han bort. Ble årets spiller! Du kan ikke argumentere imot det!