20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenhamsupportere  (Lest 15958 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenhamsupportere
« på: 09. Mars 2007, 14:55 »
Hvorfor i all verden er det så mange av dem i Oslo? Var og så Tottenham spille mot Braga etter kampen vår i går, og de er overalt! De har utrolig mange i alderen 20-25 år. Hvorfor? Skulle jo ikke tro de skulle hatt så mange flere enn oss?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tottenhamsupportere
« Svar #1 på: 09. Mars 2007, 15:12 »
Er ganske mange i Bergen også. Så kampen i Trondheim i går og der var det en god del der også... Rart

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 09. Mars 2007, 15:39 »
Kom i snakk med en tottenhamsupporter i går som mente hardnakket at Berbatov var PLs beste spiss. Han var bedre enn Henry, Drogba, Owen, van Persie og Martins. Haha, de Tottenhamsupporterne... Shay Given var også veldig ustabil ifølge vår venn tottenhamsupporteren.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09. Mars 2007, 15:55 »
Ikke at jeg vet hvorfor noen velger å bli supportere av dette laget, men de har jo hatt ganske mange bra spillere opp igjennom åra og har jo hatt for vane å spille bra fotball, spesielt på hjemmebane.

For å nevne noen av Tottenham sine tidligere klassespillerne, vet vel alle hvem Gazza, Klinnsmann, Sheringham, Anderton, Barmby, Lineker, Hoddle, Waddle og Thorstvedt er, som alle har spilt i klubben i nyere tid. Men de har også noen strålende spillere lenger tilbake i tid, spesielt keeperne Pat Jennings og Ray Clemence, storscoreren Jimmy Greaves er jo også en legende. Andre som har spilt i Tottenham er Terry Venables, Joe Kinnear, Steve Perryman (eks Start trener vel?) og Osvaldo Ardiles (mindre suksessfull manager som ledet NUFC på begynnelsen av 90 tallet tror jeg), ganske kjente managere dette, eller eks managere.

Er nok ikke bare Tottenham supportere som er kjepphøye. Jeg for min del "misliker" sterkt LFC og supporterne deres, og ikke minst ManUtd og supporterne deres.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 09. Mars 2007, 19:19 »
Kom i snakk med en tottenhamsupporter i går som mente hardnakket at Berbatov var PLs beste spiss. Han var bedre enn Henry, Drogba, Owen, van Persie og Martins. Haha, de Tottenhamsupporterne... Shay Given var også veldig ustabil ifølge vår venn tottenhamsupporteren.
Haha. Shay Given er ustabil?  ??? Hva er Paul "tabbemann" Robinson da?!
Enig i at Berbatov er veldig god. Men han er ikke den beste spissen. For tiden holder Drogba den plassen ene og alene synes jeg. Han har vært vanvittig god for Chelsea. Kan si at Berbatov er klasse med Martins, Van Persie, Owen osv.
Ja. Jeg skjønner ikke hvor alle sa Tottenhamsupporterne dukker opp fra.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09. Mars 2007, 20:03 »
Borbis, du må aldri ta det en tottenhamsupporter sier seriøst. Jeg har møtt mange ManU-supportere enn den jevne Tottenham-supporteren. Tottenhams fans er evige optimister, de nekter å innse sannheten hva angår egne spillere, og de tror fremdeles at de har Lineker og Gazza i sine rekker.

dessverre tror jeg det er altfor mange som ikke vet at Gazza er Geordie. Jeg hadde vært Newcastle-supporter noen år før jeg fant ut at Gazza var born and raised i Geordieland.

De eneste som får meg til å bli interessert i Tottenhams lag i dag, er spissene Berbatov og Keane. Spesielt sistnevnte skulle jeg gjerne hatt i våre rekker.

De aller fleste Tottenham-supportere (jeg kjenner heldigvis ingen) har ikke peiling på at Robinson er ustabil og på god vei til å bli en ny David James (altså en tidvis veldig god, men særdeles ustabil keeper med en tabbekvote som ikke ligner grisen)

Hvordan Tottenham greier å rekruttere nye supportere er en gåte. Men jeg tror nok mye handler om fordums storspillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #6 på: 09. Mars 2007, 21:39 »
Tottenhamfans er så håpløse.

Vi er sikkert håpløse vi også, og det er mange andre supportere også. Men ingen er i nærheten av Tottenham sine. De tror de har vært et bedre lag enn Newcastle iløpet av de ti siste årene, og de klager på den ene spilleren som var skadet under en kamp, som gjorde at de ikke vant.

Og når jeg garderer meg med at Newcastle har vært det fotballaget i Europeisk toppfotball som har hatt flest skader i år, mener de at det er en dårlig unnskyldning.

Og de trodde også at Davids fortsatt var en av verdens beste spillere, og at Berbatov helt klart var best i PL. Så er de fast bestemt på at Robinson er verdens beste keeper, og at Ledley King er Premier Leagues beste forsvarsspiller. Jeg spurte: "Hvorfor har dere alltid klart dere så jævla dårlig da?"

Det eneste de klarte å svare på var at Newcastle ikke hadde vunnet en tittel på hundre år. Jeg siktet til Intertoto-cupen ;) , men da mente de at Vålerenga hadde klart å vinne den.

Og selv om Newcastle lå over dem på tabellen på det tidspunktet nektet de å innrømme at Newcastle var et bedre lag. Og de skryter av den ene gangen de slo oss ifjor. Så sa jeg: "Vi har slått dere begge ganger i år."

Da sa de at det bare var flaks, og at Tottenham hadde rundt 1000-1 i målsjanser. Så sa jeg at det ikke var Newcastles skyld at Robinson ikke klarer å redde en jævla dritt, så siktet de til at Robinson var Englands landslagskeeper og ikke Given. Jeg sa at om Given hadde vært engelsk hadde han vært landslagskeeper med en gang, og sa også at han ble kåret til Premier Leagues beste keeper ifjor. Og de køddene mente selvfølgelig at en slik kåring ikke hadde en dritt å si.

Jeg blir så jævla oppgitt av dem. Håper Tottenham går konk, og at de jævla London-sossene spiller fotball i helvete neste år. Men uansett om de hadde spilt i nederste divisjonen i England, hadde Tottenham-fansen trodd at laget deres var bedre enn Barcelona.

De er så JÆVLA dumme.

Vi tror i hvert fall ikke at vi er et topplag fortsatt, men det tror de, og det har de alltid trodd!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #7 på: 09. Mars 2007, 22:32 »
Hva faen er dette for slags tråd?
Har ALDRI hørt på maken til tøv...
Alle Spurs-supporterne er idioter? Dette blir jo som en FrP kongress hvor man diskuterer muslimer. ::)

Spurs har tross alt en MYE større historie enn vi, og er blant de store cup-lagene i England gjennom tidende. Vi har vel kun deler av 90-tallet å vise til for de av oss som er under 60 år...

"De nektet å godta at vi er bedre enn dem når vi ligger forran dem på tabellen" Vel: jeg nekter å godta at Everton, Bolton, Pompey, Reading og Blackburn er bedre enn oss...

Skjerpings

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 09. Mars 2007, 22:51 »
Forresten er alle fans av alle andre lag enn Newcastle ganske dumme siden de har andre meninger enn oss.
Og alle muslimer er terrorister og alle nordmenn hater svensker. Alle skal ha samme mening som oss hvis ikke kan de umulig ha 46 kromosomer!
Alle romvesener er skumle også
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 09. Mars 2007, 22:52 »
Hva faen er dette for slags tråd?
Har ALDRI hørt på maken til tøv...
Alle Spurs-supporterne er idioter? Dette blir jo som en FrP kongress hvor man diskuterer muslimer. ::)

Spurs har tross alt en MYE større historie enn vi, og er blant de store cup-lagene i England gjennom tidende. Vi har vel kun deler av 90-tallet å vise til for de av oss som er under 60 år...

"De nektet å godta at vi er bedre enn dem når vi ligger forran dem på tabellen" Vel: jeg nekter å godta at Everton, Bolton, Pompey, Reading og Blackburn er bedre enn oss...

Skjerpings

Endelig. :)
 Begynnte og bli litt smånervøs..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Mars 2007, 23:16 »
btw Husker folk limte inn sitater fra Tottenham supportere etter me slo dei og folk  lo godt. Er det noken som burde ledd nå så er det Tottenham supporterne
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Mars 2007, 23:23 »
Herregud.

Er ikke lov til å hate motlag og supportere lenger i fotball? Og MÅ man skrive "NOEN AV DEM" I HVERT JÆVLA INNLEGG! Det er jo en selvfølge.

Folk forstår jo at man ikke mener 100% av Tottenhamsupporterne. I minst 1000 av innleggene mine så er jeg blitt fortalt at jeg generaliserer, men det skal ikke så mye til for å forstå at jeg selvfølgelig ikke mener alle.

Greit, da. Tottenham er overlegne oss. Tottenham er et mye bedre lag enn oss, og har en mye bedre historie enn oss. Tottenham er unike, og vi dem underlegne. Jeg heier på Newcastle fordi jeg ikke er Tottenham verdig. Fornøyde nå?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Mars 2007, 23:28 »
Alle Spurs-supporterne er idioter?

Når skrev jeg at alle Spurs-supportere er idioter?

Og hvorfor har Spurs en MYE større historie enn oss når vi har vunnet ligaen flere ganger enn dem, og når vi historisk sett har oppnådd mer suksess enn dem. Hørt om Newcastles innsats på 50-tallet? Nei vent, 50-tallet er for de av oss som er under 60 år, og dermed teller det ikke! Når vi ikke levde da, så kan jo ikke det godkjennes som historie!

2. verdenskrig er jo heller ikke historie, for da levde jo ikke jeg!

Forstår ikke logikken.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 09. Mars 2007, 23:32 »
La oss lage mange tråder der vi forteller andre at vi kjenner grupperinger av dumme mennesker. Jeg kan for eksempel fortelle en historie om at jeg kjente en ganske dum person på barneskolen. Ihvertfall så syntes jeg han var teit!

Nei seriøst. Det å være fotballfan innebærer først og fremst at man elsker sitt eget lag, samtidig som det er morsomt å se at andre lag "går på trynet". Men å fremstille deler av andre lags supportere som dumme, håpløse osv blir bare dumt. Det finnes sikkert flere Newcastle fans (blant annet undertegnede) som er litt lavere enn gjennomsnittelig oppegående
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 09. Mars 2007, 23:51 »
La oss lage mange tråder der vi forteller andre at vi kjenner grupperinger av dumme mennesker. Jeg kan for eksempel fortelle en historie om at jeg kjente en ganske dum person på barneskolen. Ihvertfall så syntes jeg han var teit!

Nei seriøst. Det å være fotballfan innebærer først og fremst at man elsker sitt eget lag, samtidig som det er morsomt å se at andre lag "går på trynet". Men å fremstille deler av andre lags supportere som dumme, håpløse osv blir bare dumt. Det finnes sikkert flere Newcastle fans (blant annet undertegnede) som er litt lavere enn gjennomsnittelig oppegående

Det skal nevnes at jeg opprettet tråden for å finne ut hvorfor det er så mange fler Tottenhamfans enn det er Newcastlefans. Dette ser jeg på som rart, da suksessen til de to klubbene har vært ca. like i nyere tid.