20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem er verdens beste offansive fotballspiller i nyere tid tråden!(Redigert)  (Lest 6197 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Min stemme gikk til Rivaldo. Sto mellom han og Zidane, men tror nok min kjærlighet til Brasil ble avgjørende. Rivaldo var så utrolig viktig for Barca under sin periode der og var på topp nesten hele tiden. Var ikke dårlig når han gikk derifra heller. Samt under VM i 2002 var han kanskje den beste(likte ikke den episoden ved cornerflagget). Zidane ødela også for Brasil under VM 98 med sine 2 mål i finalen!

Men uansett synes jeg Zidane er en helt genial spiller. De bevegelsene, skuddene, tyngdeoverføringa, fintene, blikket, pasningene, fotballforståelsen.(rivaldo har/hadde mange av disse kvalitetene han også). Var aldri en kjedelig fotballkamp uten disse 2  :)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Nå forlanger jeg etterforskning her på forumet! Nå har Eric Cantona ( Uff, ble kvalm av å skrive det) fått 2 stemmer! Hvor mange scums fan er det her egentlig? Jeg vil ha etterforskning og straff for de skyldige, kansje en form for gapestokk eller lignende. Noen som er enige?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Niks. Eric Cantona var jo en veldig god spiller og flere hav foran mange av de andre spillerne på lista der...

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Hehe, hvem er David Zuker? Har aldri hørt om han. Har hørt om Davor Suker som spilte for Real Madrid...og han var grisegod :P
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Når ble Roberto Carlos offensiv midtbanespiller forresten? ikke for å klage, men det blir litt surrete når du har med rene spisser og forsvarspillere i kåringen...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Når ble Roberto Carlos offensiv midtbanespiller forresten? ikke for å klage, men det blir litt surrete når du har med rene spisser og forsvarspillere i kåringen...
Carlos var en ving samtidig som han var back. Derfor er han med. Kan si mere ving enn back.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Niks. Eric Cantona var jo en veldig god spiller og flere hav foran mange av de andre spillerne på lista der...
Aha, da er du den ene, "en liten ulv i fåreklær"! Cantona liksom, trodde bare det var scum fansen som likte han!

Uansett, jeg ser IKKE på Eric Cantona som en spiller som bør samle stemmer på en slik kåring. Det er PLENTY av spillere som er bedre teknisk, som er raskere, har bedre skuddfot, bedre overblikk, ja faktisk bedre til ALT enn den mannen. Og det hjelper ikke på CVen hans at han har spilt for ManU!

Nei, det finnes mange bedre spillere enn Cantona! Det mener ihvertfall jeg!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Det mener ikke Alex Ferguson. Da han ble spurt om hvem som var den beste spilleren han hadde jobbet med, sa han Eric Cantona, Wayne Rooney og C. Ronaldo.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Aha, da er du den ene, "en liten ulv i fåreklær"! Cantona liksom, trodde bare det var scum fansen som likte han!

Uansett, jeg ser IKKE på Eric Cantona som en spiller som bør samle stemmer på en slik kåring. Det er PLENTY av spillere som er bedre teknisk, som er raskere, har bedre skuddfot, bedre overblikk, ja faktisk bedre til ALT enn den mannen. Og det hjelper ikke på CVen hans at han har spilt for ManU!

Så du mener Ronaldo ikke er blant verdens beste spillere fordi han spiller på Man U du dA?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Så du mener Ronaldo ikke er blant verdens beste spillere fordi han spiller på Man U du dA?
I mine øyne er ikke Christine Ronaldo helt oppe hos den eliten enda nei! Han har hatt en god sesong i år, men jeg mener det er en del spillere foran han om du skal lage en sånn liste! Han er blant Portugals beste, men topper ikke listen der heller hos meg! Det gjør nemlig Deco!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg liker overhode ikke typen Ronaldo, men jeg kan ikke nekte for at han er en veldig god spiller, og jeg er ganske sikker på at han er den beste spilleren i Portugal. Det sto umenneskelig mange navn på den lista der og jeg har knapt nok sett nok av noen av dem til å kunne sette dem opp mot hverandre. Jeg tok ikke kåringen veldig seriøst, men hvis det skal være en seriøs kåring kan man i allefall ikke bruke det i mot folk at man spiller på Man U....

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Jeg liker overhode ikke typen Ronaldo, men jeg kan ikke nekte for at han er en veldig god spiller, og jeg er ganske sikker på at han er den beste spilleren i Portugal. Det sto umenneskelig mange navn på den lista der og jeg har knapt nok sett nok av noen av dem til å kunne sette dem opp mot hverandre. Jeg tok ikke kåringen veldig seriøst, men hvis det skal være en seriøs kåring kan man i allefall ikke bruke det i mot folk at man spiller på Man U....
Hva er det som er så usæriøst med denne av avtemmingen? Alle har sin egen favorittspiller, har de ikke? Derfor tok jeg med mange og ville ha et bredt spekter.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Mente ikke at avstemminga var useriøs. Var veldig trøtt når jeg skrev dette så ble vel litt uklart det jeg skrev. Det jeg mente var at hvis man skulle ta avstemminga seriøst kunne man ikke ta hensyn til om spillere spilte på Man U eller ikke...

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Mente ikke at avstemminga var useriøs. Var veldig trøtt når jeg skrev dette så ble vel litt uklart det jeg skrev. Det jeg mente var at hvis man skulle ta avstemminga seriøst kunne man ikke ta hensyn til om spillere spilte på Man U eller ikke...
Da ble det mer klart ;) Mulig at jeg bare skumleste litt over også...
« Siste redigering: 16. Mars 2007, 15:23 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Jada. Jeg er klar...