20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - AZ Alkmaar  (Lest 44518 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - AZ Alkmaar
« Svar #120 på: 08. Mars 2007, 22:30 »
Legger til at kanalen, kommentatoren og kvaliteten på denne streamen var veldig veldig bra.

Det er denne linken som ble brukt; sop://202.184.158.190:3912/887, og jeg lurer på om det går ann å lime inn denne en annen gang til en annen kamp, og hvorvidt det går eller ikke? Beste kanalen jeg har vært ute for.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 08. Mars 2007, 22:31 »
Faen glemte slå i bordet da jeg skrev om sevilla og bremen.

Aasberg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #122 på: 08. Mars 2007, 22:31 »
tror det blir 1-1 i Nederland. dette klarer vi fint skal dere se:)

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #123 på: 08. Mars 2007, 22:32 »
Blir sånn som kommentatoren sa. Om vi før kampen hadde fått tildelt 4-2-seier, hadde vi tatt det imot med strak arm. Men slik som kampen utviklet seg så var det faktisk litt skuffende med bare 4-2 mot AZ. Men for all del, det var en god kamp av oss og et godt resulatat.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #124 på: 08. Mars 2007, 22:32 »
Legger til at kanalen, kommentatoren og kvaliteten på denne streamen var veldig veldig bra.

Det er denne linken som ble brukt; sop://202.184.158.190:3912/887, og jeg lurer på om det går ann å lime inn denne en annen gang til en annen kamp, og hvorvidt det går eller ikke? Beste kanalen jeg har vært ute for.

Kommentatoren virket sykt lite engasjert på de to første målene våre, men så kviknet han veldig til. Meget god kanal, men kvaliteten pleier å være bedre på internett.

Kan uansett ikke klage.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 08. Mars 2007, 22:33 »
Sitat
Damien Duff fremstod som en idiot idag, som var mer i humør til å krangle med lagkameratene sine enn å spille fotball. Ikke fikk han til noe særlig heller, bortsett fra en gang. Han virker så hevet over resten av laget.

Denne er jeg uenig i. Duff spilte ganske greit, var uheldig og burde fått bedre pasninger av Martins.

Sitat
imens verken Emre eller Milner fikk til noe særlig.

Neivel? Jeg synes Emre var svært livlig og hadde bra involveringer. Milner spilte greit, men hadde en dårlig corner.

Sitat
Mye godt forsvarsspill også, spesielt fra Bramble igjen. Solano spilte også bra. Given hadde noen gode redninger.

Enig i denne. Bramble storspilte.

Sitat
Ikke noe spesielt bra utgangspunkt, egentlig. De har to bortemål nå, og det er farlig. Er ikke særlig optimistisk nå.

Dummeste jeg har hørt. Vi har en tomåls ledelse?!? Det er da et veldig bra utgangspunkt. Hvis vi netter en gang i tillegg borte så har vi satt spikeren i kista. Ikke særlig optimistisk? Du har i så fall all grunn til å være optimistisk!
« Siste redigering: 08. Mars 2007, 22:35 av Fredrik »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 08. Mars 2007, 22:36 »
Slik er det alltid. Vi tror vi er sikret fordi vi leder med to mål. Men 4-2 i dag var kanskje det farligste resultatet vi kunne ha fått.

Og Alkmaar scorer ofte veldig mange mål, imens vi strever med å putte på bortebane. Jeg tror at det blir en tøff kamp i Nederland.

Og Duff spilte IKKE bra. Gjorde masse feil, og klagde hver gang han ikke fikk ballen. Men vi spilte oss bra gjennom i midten. Duff bare mistet ballen.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #127 på: 08. Mars 2007, 22:37 »
Dummeste jeg har hørt. Vi har en tomåls ledelse?!? Det er da et veldig bra utgangspunkt. Hvis vi netter en gang i tillegg borte så har vi satt spikeren i kista. Ikke særlig optimistisk? Du har i så fall all grunn til å være optimistisk!

Helt enig!

Jeg er ikke noe redd for at AZ-laget skal klare å score 2 mål mot oss UTEN at vi scorer noen mål mot dem.
HALLO?!
Skal vi være redde fordi vi har 2 mål å gå på?

Jeg anser nå kampen neste uke som en transportettappe.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 08. Mars 2007, 22:37 »
Vi slipper sikkert inn to baklengs på bortebane mot AZ, om Given ikke gjør en storkamp.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 08. Mars 2007, 22:38 »
Herregud så deilig.
Den 1 omgangen gidde tårer i augene.. Kan ikkje huska sist me spela slik. Alle måla var glimrende mål.
Forbanna sure den straffen. Det er veldig stor forskjell på 4-2 og 4-1. AZ Trenger bare 2-0 heima nå.
Uasnett herlig. Martins var totalt vill i dag.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Noreng

• Gjest
« Svar #130 på: 08. Mars 2007, 22:38 »
Vi snakker om et av verdens mest spennende lag. De har en bra manger, bra spillestil og snart er de i verdenseliten. Vi vinner med 2 mål i første kampen, når vi egentlig er fornøyd med å vinne.

Da spør jeg, hva faen er det dere forventer? 9-0?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 08. Mars 2007, 22:39 »
Må dere slappe av.Tror faktisk vi slår de i holland. Man kan si mye rart om forsvarspillet til newcastle men az alkmaar må vel ha noe av det dårligste forsvaret jeg har sett. Spille så åpent borte mot new er meget dumt. Og alkmaar er like gode borte som hjemme så tror newcastle vinner i holland også og det skal jeg backe opp med 1000 kr på.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 08. Mars 2007, 22:39 »
Enig, Benson. Med 4-1 hadde vi hatt et eventyrlig utgangspunkt. 4-2 er mye mer usikkert. Sier som en annen skrev i sted: Nå blir det åpent om hvem som går videre.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #133 på: 08. Mars 2007, 22:39 »
Forhåpentligvis vil vi score borte!
AZ kjemper en durabelig kamp om medaljer i serien og vil muligens prioritere den fremfor UEFA-cupen (håper jo på det!!!)

Hadde vi vunnet med tre hadde vi omtrent vært i kvarten, nå er det kamp og derfor må gutta være skjerpet til tusen i returkampen. Det vil være en fordel slik at vi unngår å dumme oss ut i år...

AZ slipper inn mange mål hjemme og med den formen Martins viser nå klarer han også å putte en gang eller to på bortebane også....

4-2 er et godt utgangspunkt foran returkampen. Med den formen AZ tidvis har vist er det sterkt av guttene våre å score fire ganger (tre for å være korrekt).

Men veien frem er lang.
90 minutter igjen.
Vi er nærmere kvartfinalen nå enn hva vi var før dagens kamp.
Og det er det som teller idag.

Takk for en ny strålende kamp i Europa gutta!!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 08. Mars 2007, 22:39 »
Veldig synd dog at Martins ikke satt 5-2 målet alene med keeper. Han gjør nok uansett opp for seg på bortebane. Men! Vi kan ikke klage, han scorte 2 mål og var svært livlig og god. Man of The Match, 2 mål og opptil flere skudd og perlepasninger. Stor kamp.