20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem er Newcastle's aller viktigste spiller?

Shay Given
20 (58.8%)
Steven Taylor
1 (2.9%)
Emre
1 (2.9%)
Parker
0 (0%)
Dyer
1 (2.9%)
Martins
10 (29.4%)
Duff
0 (0%)
Owen
1 (2.9%)

Stemmer totalt: 32

Avstemning er avsluttet: 09. Mars 2007, 23:31

Skrevet av Emne: Newcastle's viktigste spiller!  (Lest 7705 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle's viktigste spiller!
« Svar #15 på: 06. Mars 2007, 00:45 »
Given er vel den viktigste med Martins som en god nummer to...

Jeg vil si at dette avhenger litt av hvem vi møter også. Har vi Man U borte ville jeg heller hatt Given enn Martins, mens mot Watford hjemme ville jeg valgt Martins foran Given.

Helt enig. Men måte velge, så jeg stemte på Given jeg.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 06. Mars 2007, 02:12 »
Stemte på han jeg også.

Og Dyer er en meget, meget god spiller, men det merkes mye mere hvis Given eller Martins er ute...

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #17 på: 06. Mars 2007, 17:52 »
Einig i statistikken at Given og Martins er dei to viktigaste i dag. Men ein skal heller ikkje gløyme Owen, han kan være forskjellen på en topp 5-plassering og en topp 10. Ein av verdens beste spissar.

Enig! Og få Michael Owen på topp sammen med Oba kan bli et forferdelig slit for motstandernes forsvar og holde styr på. Tenk på det! Den dagen skal jeg sitte som KLISTRA til tv-skjermen. Kommer til å grine når jeg ser Owen i Castle-drakta. Kommer til å grine enda mer når de to hamrer inn mål sammen. Drømmer jo om det om natten. Og skuffelsen er stor når jeg våkner.

Owen KAN bli Castle's viktigste spiller.
Howay the Lads!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 06. Mars 2007, 19:50 »
Given, med Martins rett bak seg. Milner, Dyer, Emre og Taylor er også veldig viktige. Parker?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. Mars 2007, 17:08 »
Tror nok folk har undervurdert owens betydning for klubben her. Ikke bare er han den beste spilleren vår, men navnet Michael Owen gjør så mye mer med tanke på sponsor avtaler, kjøp av spillere, salg av suporter effekter osv. I tillegg tilfører han klubben mengde av rutine da han har er fast innventar når han er skadefri.
Og det er jo nettopp det som trekker ned. Skadene hans..

Joda, Owen er vel så viktig han. Men grunnet de ekstreme skadeavbrekkene hans, så tar jeg han ikke med her. Holder han seg skadefri i en sesong så kan vi begynne å snakke om hvor viktig han her, for da er det ikke tvil om at han er dødsviktig, med sine scoringer.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #20 på: 08. Mars 2007, 16:07 »
Parker var vår viktigste ifjor, nå er det Given.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 11. Mars 2007, 01:57 »
Må da uten tvil være vise kaptein Given og kaptein Parker, samt Martins på topp. De tre hadde nok gjort stor underverker sammen på andre lag også
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. Mars 2007, 18:02 »
Tror nok folk har undervurdert owens betydning for klubben her. Ikke bare er han den beste spilleren vår, men navnet Michael Owen gjør så mye mer med tanke på sponsor avtaler, kjøp av spillere, salg av suporter effekter osv. I tillegg tilfører han klubben mengde av rutine da han har er fast innventar når han er skadefri.
Og det er jo nettopp det som trekker ned. Skadene hans..

Joda, Owen er vel så viktig han. Men grunnet de ekstreme skadeavbrekkene hans, så tar jeg han ikke med her. Holder han seg skadefri i en sesong så kan vi begynne å snakke om hvor viktig han her, for da er det ikke tvil om at han er dødsviktig, med sine scoringer.
Unnskyld meg, men du får det til å høres ut som at det er Owens egen feil at han på merkelig vis får et merkelig brudd i foten, og kort tid senere på merkelig vis vrir kneet i det han slår en pasning.
Owen har vært skadeplaget før han kom til oss, det er korrekt, men aldri på den måten. Men er det der ærlig talt hans egen feil? Du får det jo til å høres ut sånn. "Først får Owen lære seg å ikke pådra seg slike ekstreme skader, så kan vi begynne å diskutere hvorvidt han er noe å samle på".

Hadde det vært så enkelt, så burde vi jo kritisert Shearer for å ha skadet seg selv ved flere anledninger, slik at han ikke fikk scoret så mange mål som han burde for klubben. Dyer får værsågod å løpe litt saktere slik at han aldri mer pådrar seg hamstring-skader. Det er uforsvarlig å løpe så fort, må vite.

Vi må vel nesten kritisere Given for at han fikk alvorlige mageskader etter å ha blitt stemplet av en motspiller også da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 13. Mars 2007, 00:49 »
Nå syns jeg du overdriver jævli. Har han sagt at det er Owen sin feil at han er skada liksom? Tror du bør lese litt nøyere Joakim, før du kommer med sånne lefser...

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #24 på: 13. Mars 2007, 08:39 »

Støttes nesten. Jeg mener at Shearer var vår viktigste spiller i fjord. Så kommer Parker.
Howay the Lads!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 13. Mars 2007, 16:08 »
Nå syns jeg du overdriver jævli. Har han sagt at det er Owen sin feil at han er skada liksom? Tror du bør lese litt nøyere Joakim, før du kommer med sånne lefser...
Han sier jo at Owen må holde seg skadefri over en hel sesong før han kan vurderes som en spesielt viktig spiller. Jeg er sterkt uenig i det, for jeg mener han får det til å fremstå som at Owen selv kan rå for skadene sine. Han sier det ikke direkte, men jeg oppfatter det han sier på den måten.

Man trenger ikke si alt direkte, aDDis. Men det er vel for komplisert for deg.

Mulig jeg overdriver litt, men jeg mener bare det er for ille å la være å vurdere Owen bare fordi han er skadet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 13. Mars 2007, 16:10 »
Han sier jo at Owen må holde seg skadefri over en hel sesong før han kan vurderes som en spesielt viktig spiller. Jeg er sterkt uenig i det, for jeg mener han får det til å fremstå som at Owen selv kan rå for skadene sine. Han sier det ikke direkte, men jeg oppfatter det han sier på den måten.

Man trenger ikke si alt direkte, aDDis. Men det er vel for komplisert for deg.

Mulig jeg overdriver litt, men jeg mener bare det er for ille å la være å vurdere Owen bare fordi han er skadet.

Haha. En spiller som ikke spiller får vel ikke vært veldig viktig for laget? Han har ikke rukket å spille nok kamper for oss til å bli en viktig brikke enda.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 13. Mars 2007, 16:32 »
Owen har spilt nok kamper til å ha bevist at han er viktig for laget.
Vi kan ikke straffe en spiller bare fordi han har hatt maksimal utur med skader.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #28 på: 13. Mars 2007, 16:35 »

Støttes nesten. Jeg mener at Shearer var vår viktigste spiller i fjord. Så kommer Parker.

Uenig. Alan Shearer spilte i de fleste kamper, men scoret veldig få mål, og gjorde ellers veldig lite på banen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 13. Mars 2007, 16:41 »
Owen har spilt nok kamper til å ha bevist at han er viktig for laget.
Vi kan ikke straffe en spiller bare fordi han har hatt maksimal utur med skader.

Jeg ser ikke hvor straffen ligger...