20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem er Newcastle's aller viktigste spiller?

Shay Given
20 (58.8%)
Steven Taylor
1 (2.9%)
Emre
1 (2.9%)
Parker
0 (0%)
Dyer
1 (2.9%)
Martins
10 (29.4%)
Duff
0 (0%)
Owen
1 (2.9%)

Stemmer totalt: 32

Avstemning er avsluttet: 09. Mars 2007, 23:31

Skrevet av Emne: Newcastle's viktigste spiller!  (Lest 7723 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Newcastle's viktigste spiller!
« på: 01. Mars 2007, 23:31 »
Jaja.. så var det en ny avstemning i luften. Og denne gangen står det mellom: Given,Tayls,Emre,Parker,Dyer,Martins,Owen og Duff.

Etter min mening går Shay Given på topp! Han er en utrolig viktig brikke i Newcastle-laget. Har noen helt sinnsyke redninger. Så jo mot Arsenal hvor viktig han er. Der var han helt utrolig. Føler meg mye tryggere når vi har Given bak der. Harper og Srnicek blir ikke det samma. Harper er en veldig god keeper,men har dessverre noen fæle tabber. Glemmer aldri da han slapp inn mål fra 50/60 meter mot Liverpool. Han hadde også en blunder mot Liverpool på SJP. Men han er en veldig godt andrevalg. Martins,Emre på andreplass. Parker på plassen etter. deretter følger Dyer,Taylor,Duff og Owen. Owen har jo selvsagt ikke vist seg noe i Newcastle-drakta men har tro på at han kan bli like viktig som Martins. Da er det bare å stemme i vei. ;D
Howay the Lads!

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle's viktigste spiller!
« Svar #1 på: 02. Mars 2007, 00:03 »
Given.

Pleier som regel å være forskjellen på seier og tap.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. Mars 2007, 00:22 »
Martins. Sagt det før sier det no. Et angrep alene :)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Noreng

• Gjest
« Svar #3 på: 02. Mars 2007, 03:06 »
Spørs litt hvordan man ser det. Beste spillerne er klart Dyer, Martins og Given. Men vi kan klare oss bra uten Dyer, vi har mange andre gode spillere. Den viktigste altså den vi helst ikke vil miste, tror jeg er Steven Taylor

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. Mars 2007, 08:38 »
For min del var dette valget lett, det måtte bare bli Given. Vi merket hvor betydningsfull og viktig han er for laget da vi måtte spille uten han etter at han skadet seg mot West Ham i september. De mnd der uten Given var helt katasrofale, og vi var virkelig ute å kjøre den perioden.

En annen ting er at jeg anser Given som den beste keeperen i PL, og derfor vil jeg si at han er NUFC sin viktigste spiller som er i stallen idag!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Mars 2007, 11:29 »
Given.

Pleier som regel å være forskjellen på seier og tap.

Fullstendig enig!
Howay the Lads!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Mars 2007, 11:45 »
Martins. Hvis Given er ute har vi Harper. Men hvem har vi hvis vi mister Martins? Carroll?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. Mars 2007, 12:04 »
Dødt løp mellom Martins og Given for min del pr idag, med Owen skadefri (hvis vi får oppleve det?) er det ikke sikkert at vi er like avhengige av Martins. Men konklusjonen er vel egentlig at vi er avhengige av både Given og Martins pr idag.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Mars 2007, 16:25 »
Når Owen og Ameobi kommer tilbake kommer vi ikke til å være like dødsavhengige av Martins som vi er per dags dato.

Tim Krul er fremdeles for ung, Steve Harper er god, men ikke like stabil og trygg. Shay Given utgjør i veldig mange tilfeller forskjellen på 0 og 3 poeng.

Steven Taylor er viktig, men vi må ikke overvurdere unggutten heller. Ja, han er et stort talent, og vil ikke la seg erstatte like fort om han skulle forsvinne til en annen klubb eller bli langtidsskadd, MEN vi kan vinne fotballkamper uten Steven Taylor. Vi KAN vinne fotballkamper uten Obafemi Martins, ihvertfall når Owen er tilbake. Men jeg vil hevde at det i langt færre tilfeller er mulig å vinne uten Shay Given.

Det er ikke alltid vi vinner med Given heller, men med det forsvaret vi har, så er Given viktigere enn noen annen Premiership-keeper er for sin klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Mars 2007, 15:42 »
Jeg mener Shay Given er det aller viktigste spilleren for tiden.
Det er meget sjeldent han gjør tabber og har ofte sikret oss noen ekstra poeng.
Han er meget stabil og er en som gir alt for Newcastle.
Har tidvis slitt ekstremt med sine elendige forsvarskollegaer, noe som har medført en del baklengs vi normalt ikke ville ha fått i mot!

Martins er dessverre alt for varierende, men begynner så smått å vise hva han er god til. Her kan det legges til at han ikke har verdens beste spissmakker i hverken Sibbe eller Dyer. Vil nok nå større høyder med Owen ved sin side, slik at de kan terrorisere et hvert forsvar i Premier League. Har scoret 10 mål og det er sterkt på et lag som sliter i motvind for tiden.

Tayls har vel klart seg best av de i de bakre rekkene. Sliter fortsatt med barnesykdommer noe som gir motstanderne alt for enkle muligheter. Hvis hans ferdigheter utvikles videre vil han bli en viktig brikke i et fremtidig Newcastlelag. Har gjort sine saker bra de siste ukene.

Emre har etter min mening slitt fælt denne sesongen. Har haltet med skader og det hemmer selvfølgelig en del. Er en spiller på det jevne, men han sliter med å vise noe mer utover det. Viser tidvis hva han er god for, men gjør det dessverre for sjeldent!

Parker er på sitt beste en meget god midtbanespiller. Har virkelig gjort gode kamper denne sesongen, men virker litt slapp enkelte ganger, men det trekker uansett ikke ned. Kan nok bedre pasningspillet noe, men det kommer når han virkelig finner toppformen.

Dyer har trass alle sine merkelige skader vist han duger på dette laget. Trives åpenbart ikke som spiss og bør heller ikke spille i angrep. Vil bli en langt bedre spiller hvis han klarer å holde seg skadefri en hel sesong, men har man først begynt å få en rekke skader fortsetter det nok i samme sporet...

Owen har vi ikke sett mye til og man kan bare gruble på hvordan Newcastle hadde gjort det hvis han hadde vært skadefri. Jeg håper han og Martins kan bli et av Premier Leagues giftigste spisspar neste sesong. Tror innerst inne skaden har satt ham kraftig tilbake og han kommer neppe tilbake like god som han var...selv om jeg håper han gjør det! På grunn av at Owen har vært skadet hele sesongen burde ikke han vært på denne listen, syntes nå jeg...

Duff har skuffet enormt denne sesongen. Skader må ta sin solide del av skylden for dette. Det gjelder med ham som de andre...Skadefri og i form er han en meget god spiller. Håper virkelig han begynner å vise det snart!!

Det er liten tvil om at Newcastle har en rekke gode fotballspillere i troppen. Vi har også mye drit, men med de rette spillerforsterkningene og en spillertropp som unngår de satans mange skadene kan neste sesong ikke bli noe annet en bedre enn denne...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Mars 2007, 16:08 »
Når Owen og Ameobi kommer tilbake kommer vi ikke til å være like dødsavhengige av Martins som vi er per dags dato.

Tim Krul er fremdeles for ung, Steve Harper er god, men ikke like stabil og trygg. Shay Given utgjør i veldig mange tilfeller forskjellen på 0 og 3 poeng.

Steven Taylor er viktig, men vi må ikke overvurdere unggutten heller. Ja, han er et stort talent, og vil ikke la seg erstatte like fort om han skulle forsvinne til en annen klubb eller bli langtidsskadd, MEN vi kan vinne fotballkamper uten Steven Taylor. Vi KAN vinne fotballkamper uten Obafemi Martins, ihvertfall når Owen er tilbake. Men jeg vil hevde at det i langt færre tilfeller er mulig å vinne uten Shay Given.

Det er ikke alltid vi vinner med Given heller, men med det forsvaret vi har, så er Given viktigere enn noen annen Premiership-keeper er for sin klubb.
Støttes. Given er viktigst, med Martins på en klar andreplass og Parker på tredje
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

plebbster

• Gjest
« Svar #11 på: 05. Mars 2007, 17:02 »
Det handler om å se på hvilken spiller vi ikke kan klare oss uten. Hvilken spiller som betyr himmel eller helvete.

Shay Given er vår matchvinner.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 05. Mars 2007, 17:38 »
Given er vel den viktigste med Martins som en god nummer to...

Jeg vil si at dette avhenger litt av hvem vi møter også. Har vi Man U borte ville jeg heller hatt Given enn Martins, mens mot Watford hjemme ville jeg valgt Martins foran Given.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 05. Mars 2007, 18:22 »
Einig i statistikken at Given og Martins er dei to viktigaste i dag. Men ein skal heller ikkje gløyme Owen, han kan være forskjellen på en topp 5-plassering og en topp 10. Ein av verdens beste spissar.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #14 på: 05. Mars 2007, 21:12 »
Jeg stemte på Kieron Dyer, rett og slett fordi han var outstanding i en lang periode. Selvsagt skal man heller ikke kymse av Obafemi Martins og Shay Given, som også har vært enestående i år. Helt jevnt mellom de tre mener jeg.