20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1605 på: 03. April 2012, 18:29 »
Ikke at jeg vil ha disse to tilbake, men savner Barton og Nolan såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mye mer enn hora Carroll. Fotballmessig kan han brenne langt og lenge for alt jeg bryr meg. Aldri i livet om jeg vil se han i Newcastle-trøya igjen.
Same old Shearer, always scoring!

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1606 på: 03. April 2012, 18:48 »
Jeg må innrømme at jeg fikk vondt når jeg så youtube-videoen av scoringene hans. Den fantastiske innsatsviljen, spiriten og spillegleden han viste hos oss, mot det han er redusert til nå. Huff og huff. Men om jeg tilgir han er jo en annen sak. Fortsatt usikker på omstendighetene rundt overgangen hans.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1607 på: 03. April 2012, 18:54 »
Jeg må innrømme at jeg fikk vondt når jeg så youtube-videoen av scoringene hans. Den fantastiske innsatsviljen, spiriten og spillegleden han viste hos oss, mot det han er redusert til nå. Huff og huff. Men om jeg tilgir han er jo en annen sak. Fortsatt usikker på omstendighetene rundt overgangen hans.

Jeg var overbevist til og begynne med at agenten/klubben/whatever "presset" han ut.

Men når han holder på sånn han gjorde på søndag, så oser det ikke akkurat at han fortsatt er glad i klubben. Så fuck him, we are better without!
Same old Shearer, always scoring!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1608 på: 03. April 2012, 19:11 »

Helt enig. Ble litt sentimental nå jeg :P
Jeg håper han kommer tilbake en gang. Hvis Ba forsvinner i sommer tar jeg han lett tilbake igjen. Verdien hans kan jo umulig være mer enn £5-8 mill pdd.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1609 på: 03. April 2012, 21:58 »
Jeg ser gjerne Andy tilbake. Jeg tror han skulle ønske han var på motsatt lag ute på St.James på søndag.

Han har dessuten oppført seg eksemplarisk og med respekt ovenfor Newcastle siden overgangen. Både i intervjuer og alt annet. Ikke ett dårlig ord, eller noen form for dritt mot Toon Army i de kampene han har møtt oss igjen.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1610 på: 03. April 2012, 22:09 »
Jeg tar han også tilbake under rette omstendighetene. Dessuten enig i at han har oppført seg bra i media - han og Kevin Nolan har vært eksemplariske i så måte. Begge har kommet med noen stikk til ledelsen - men det har de antakeligvis belegg for. Ingen tvil om at begge de to har genuine følelser for klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1611 på: 03. April 2012, 23:57 »
Eg tror Carroll såg at Krul kom i full fart mot seg, og bare slapp i knærna i det sekund han trodde Krul skulle feie beina under han. Det hadde han nok og gjort om han hadde fullført :)

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1612 på: 14. April 2012, 15:49 »
Takker Carroll ! score slevmål i finalen nå så er du helt !

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1613 på: 14. April 2012, 16:41 »
Slevmål eller selvmål? :troll:

Tiote95

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1614 på: 17. Juli 2012, 00:10 »
Okey, I'll drink it !
 - Jonás Gutiérrez

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1615 på: 17. Juli 2012, 00:27 »

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #1616 på: 17. Juli 2012, 02:52 »
Å nei, postet han noe som har blitt diskutert i en annen del av forumet?  :sint:
Søte, søte blekkspruter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1617 på: 17. Juli 2012, 03:02 »
Hehe. Unødvendig reaksjon ja..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1618 på: 17. Juli 2012, 09:43 »
Men jeg trakk da litt på smilebåndet  ::)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1619 på: 17. Juli 2012, 09:45 »
Drama og jeg er ikke her ei gang? :(