20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1560 på: 12. Jan. 2012, 00:28 »
Må være rimelig destruktivt for selvtilliten hans at klubben som solgte han for £35M for ett år siden, nå tror de kan få han tilbake for £10M :P
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1561 på: 12. Jan. 2012, 00:30 »
Tipper enda at det kommer til å løsne for han de kommende månedene - men det hadde vært digg om det fortsatte i samme spor frem til sommeren :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1562 på: 12. Jan. 2012, 00:52 »
På sitt beste for Newcastle viste han jo hvor sykt god han kan være, men det var hovedsakelig innsatsen jeg ble forelsket i da han spilte i NUFC. Han vant hodedueller på midtbanen, stusset videre mot vingene og stormet frem for å heade i mål. Og når man vinner en hodeduell med Arsenal-keeperen, så skal man virkelig ofre alt for laget sitt.

Har sett han mye i Liverpool, og han vil rett og slett ikke spille bra. Er ikke den samme gnisten i det hele tatt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1563 på: 12. Jan. 2012, 00:58 »
Var noe snakk om at når Nile Ranger skrev under på den nye avtalen med oss, ble han dårligere etter det. At det var snakk om "jeg-klarte-det"-mentaliteten. Altså, at de tror de har alt, og ikke kan miste det. Litt den følelsen fikk jeg av Carroll etter overgangen også. Mye av det Pleb nevner, har manglet.
Men jeg håper, som Kristoffer, at han sliter ut sesongen også. Men min grunn er helt enkelt fordi han er Liverpool-spiller ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1564 på: 12. Jan. 2012, 01:08 »
Min grunn er selvfølgelig både det og den lille muligheten for å hente han hjem igjen :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1565 på: 12. Jan. 2012, 09:58 »
At han avbildes nærmest sovende på en pub med en øl i hånda kan være latterlig, men det kan også være foruroligende (sett fra et medmennesklig perspektiv). Han er så absolutt i kategorien "i faresonen". Han er ung, hatt problemer med alkohol tidligere (Noe vi og Newcastle - da tenker jeg like mye på byen som laget - vet alt om). At gutten blir solgt for enn hinnsides sum, og dermed får et utopisk forventningspress på sine unge skuldre gjør ikke saken akkurat enklere for gutten. Og ikke selges han til hvilken som helst klubb heller. Det er til en av de mest suksessrike klubbene i England og Europa. En klubb som har hatt en liten "nedtur" de siste årene.
Salgssummen alene gjør at fansen og ikke minst media forventer at han skal bøtte inn mål for klubben- og at han skal ta steget inn i landslaget og nærmest frelse England alene.

Han må flytte fra sine trygge omgivelser hjemme i Newcastle, han blir splittet fra sin "mentor" og "barnevakt" Nolan.
Han tjener plutselig hinsides mye mer enn han gjorde i Newcastle (hvor han ikke akkurat var underbetalt).

Og dersom han ble solgt uten egentlig å ville det selv, men ble presset ut av klubben og byen av en grisk eier så gjør ikke det situasjonen til gutten noe enklere.

Med andre ord; Han er nærmest sendt ut i et hinsides stort minefelt med bind for øynene.
Jeg er redd han kan ende i "rennesteinen" dersom han ikke får den hjelpen han kanskje trenger.

Tipper at personer som Lundekvam ser en del faresignaler i livet til Carroll.

Sportslig sett for Newcastle så håper jeg også at han fortsetter å slite på banen. Håper dog at han får skikk på livet sitt utenfor banen asap. vil være en tragedie for fotballen om ennå et stort talent skal ende på kjøret.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1566 på: 12. Jan. 2012, 10:06 »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1567 på: 12. Jan. 2012, 11:30 »
Må være rimelig destruktivt for selvtilliten hans at klubben som solgte han for £35M for ett år siden, nå tror de kan få han tilbake for £10M :P
Den der £35m. prislappen er den destruktive faktoren her. Det er en helt hinsides pris for en fotballspiller som Andy Carroll og den ble kun så høy fordi Torres pakket snippsekken og dro til London og Liverpool trengte en erstatter på flekken. En veldig dyr deadlineday handel, ser ikke bort ifra at det tynger Carroll i den forstand at han sliter med å leve opp til forventningene og merker det selv også.

Når en klubb som Liverpool blar opp £35 mil for en spiller, så følger det jo forventninger.

£10 mil. er en langt mer "fornuftig pris" for Andy Carroll, selv om svært lite av dette handler om nettop fornuft.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1568 på: 14. Jan. 2012, 01:59 »
etter talen til Ulf, vil jeg ha ham tilbake...
Jeg spytter i £5

Christian

• Gjest
« Svar #1569 på: 27. Jan. 2012, 11:34 »
Nokon Carroll vitser...  :spytt:

  Fifa announce new rule : Any player who passes the ball to Andy Carroll will be immediately booked for time wasting

  ‎Liverpool have offered £25 million and Andy Carroll for Darren Bent. Aston Villa have rejected the offer. They only want the £25 million

  Bad news for Liverpool regarding the African Cup of Nations. Andy Carroll isn't African

  Kenny Dalglish has rubbished rumours that Andy Carroll will be shown the door this month: "We showed him it last month and he missed it."

  Why is Andy Carroll good at tennis? Because he never hits the net.

  Andy Carroll is 6-1 to score tonight. If you don't understand betting that means that if you bet £10, you will lose £10

  Carlos Tevez has lost millions because he hasn't done anything for his club since November. Andy Carroll must be shitting himself.

  How do you confuse Andy Carroll? Give him a football.

  What's the definition of a two-footed challenge? Andy Carroll trying to run.

Edit: Så det er sagt, Carroll er/var ein god spelarar. Berre spelarar i feil klubb.
« Siste redigering: 27. Jan. 2012, 11:36 av Christian »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1570 på: 27. Jan. 2012, 12:47 »
Hahaha! :fisk:

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1571 på: 27. Jan. 2012, 13:32 »
 :lol:

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #1572 på: 27. Jan. 2012, 14:51 »
Hæhæ! Gull!  :banana:
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1573 på: 27. Jan. 2012, 19:31 »
Mye bra der, Christian. Tok meg friheten til å legge det ut i TAN-gruppa vår på Facebook :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Christian

• Gjest
« Svar #1574 på: 27. Jan. 2012, 19:34 »
Såg det   :toon: