20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 275386 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1530 på: 09. Des. 2011, 19:10 »
Ser forvirringen. ...-endinger på setninger bærer ofte bud om mer alvor :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1531 på: 09. Des. 2011, 19:27 »
Nettopp det som forvirret meg. :P Men ja, fikk meg en ganske god latter da jeg så den.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1532 på: 09. Des. 2011, 20:46 »
Ja, den videoen var morsom............................
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1533 på: 09. Des. 2011, 20:46 »
Ser ikke akkurat ut som jeg mener det  :fisk:

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #1534 på: 09. Des. 2011, 22:04 »
Beklager forvirringen jeg skapte.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1535 på: 09. Des. 2011, 23:26 »
Beklager forvirringen jeg skapte.

Tror ikke det gjorde noe for noen  :smitten:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1536 på: 16. Des. 2011, 19:18 »
http://www.liverpool-kop.com/2011/12/jan-molby-admits-hell-never-make-it-at.html?

Jan Mølby mener at Carroll kanskje aldri blir noen suksess i LFC på grunn av spillestilen deres.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1537 på: 16. Des. 2011, 19:28 »
http://www.liverpool-kop.com/2011/12/jan-molby-admits-hell-never-make-it-at.html?

Jan Mølby mener at Carroll kanskje aldri blir noen suksess i LFC på grunn av spillestilen deres.

Heldigvis for oss er ikke Kenny så smart av seg. De mangler faktisk bare Gerrad tilbake og innkjøp av en god høyreving, så vil Carroll  komme til sin rett. Dessverre insisterer Kenny på å bruke to sittende midtbanespillere i stedet for en klassisk inndeling - som hos oss - hvor en har hovedansvaret for det offensive, mens den andre rydder unna bakover. Carroll skulle spilt i ManU. Der bombaderer de 16meter feltet med innlegg, og i slike situasjoner er han nesten uslåelig.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1538 på: 16. Des. 2011, 21:00 »
Det er småkvalmt å se hvilken tro du har på egne fotballkunnskaper, Thomas. Kenny Dalglish kan mer om fotball enn du noen gang kan drømme om. Jeg håper på dine vegne at du har spilt på høyere nivå eller har en fotballfaglig utdannelse - det bør du med de holdnigene dine.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1539 på: 16. Des. 2011, 21:51 »
For å dra analogien litt videre, så har jeg en kompis som en gang påstod at han hadde sett mer f'''e enn jeg hadde sett fjell... Du er omtrent i den kategorien Thomas :D

Edit: Sorry Thomas, sikkert litt stygt skrevet men det passet så fint inn... :honk:
« Siste redigering: 16. Des. 2011, 22:02 av bjørni »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1540 på: 16. Des. 2011, 21:52 »
Det er småkvalmt å se hvilken tro du har på egne fotballkunnskaper, Thomas. Kenny Dalglish kan mer om fotball enn du noen gang kan drømme om. Jeg håper på dine vegne at du har spilt på høyere nivå eller har en fotballfaglig utdannelse - det bør du med de holdnigene dine.

Totalt unødvendig å svare på den måten  Må jo være få lov å slenge litt møkk om Kenny uten at du skal begynne sånn som du gjør der.  Jeg sitter ikke akkurat å finner på alt jeg skriver. Det er mulig å få med seg taktiske analyser, blant annet fra tv2studio. De problemene jeg der nevner, er noe flere kommentatorer har påpekt, og som flesteparten med litt fotballforståelse får med seg. Adam og Lucas har sittet dypt i alle kampene. De involverer seg ikke offensivt, ala fabregas,  der en av dem tar med seg ballen i fart og forsøker å å tre den i bakrom,  eller inviterer til trekantspill med kantene. Dette har blant annet Lundekvam påpekt. Resultatet har blitt en Suarez som må skape mye på egenhånd, og kantene som ikke klarer å komme rundt til innlegg. Eller har Carroll, Downing eller Henderson storspilt i år? Det er allmenkunnskap at Kenny baserer sin suksess på defensiv organisering. Problemet er at han er rådvill i det offensive spillet. Det er nettopp derfor de også har klart å gjøre det  godt mot gode lag, der det ikke er forventet at de skal kjøre kampene, men ligge bakpå med både Adma og Lucas,  og benytte overgangene. Det er det Kenny kan.  Utfordringene for LFC er når de møter antatt svakere lag som anvender akkurat samme taktikk. Da kan de slite med å skape muligheter.

Greit at du er uenig med meg, men du kan da i det minste prøve fra et fotballfaglig ståsted å begrunne hvorfor.
« Siste redigering: 16. Des. 2011, 21:55 av Thomas »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1541 på: 16. Des. 2011, 21:55 »
Jeg vet ikke om Man Utd nødvendigvis hadde vært full klaff for Carroll, men det som er sikkert er at å spille ballen i beina på carroll,  feilvendt på 30 meter med 2 forsvarere i ryggen - det funker bare ikke.  Da trenger man Drogba i sin prime.  Carroll blomster når det hagler med innlegg, hoofball i feltet og lange baller inn samt diverse nedfallsfrukt.

Hadde Stoke kjøpt Carroll, hadde han putta 25 i året. Tenk dere Delap som serverer 15 innkast inn i feltet med Crouch, Big Andy Huth og resten av gjengen samt konstante langballer. Han hadde jo scoret 2 i hver kamp... Carroll var aldri verdt 35 millioner, men han var  - og er - likefullt en god fotballspiller.  Du blir ikke dårlig over natta.  Det er en blanding av prislappen på skuldrene hans, ballen spilt i beina samt en dash dårlig selvtillitt og krydret med varierende spilletid ( og litt dårlig fysisk forfatning samt/på grunn av en 14-15 halvlitere hver gang han er på byen :P )

Jeg hadde tatt Carroll tilbake uten å blunke for 10 milioner. Han ble dyttet ut døra.  De av dere her inne som mener han "bare kunne ha nekta" har nok svært lite innsikt i hvordan en beskjed om at man er uønsket og skal bort fremstår for en 20-åring...

Gutten hamra inn mål for oss,  håper han lykkes både i liverpool og på landslaget ( men ikke skår mot oss please ;)

« Siste redigering: 16. Des. 2011, 21:58 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1542 på: 17. Des. 2011, 13:49 »
Håper han failer fullstendig og kommer hjem, jeg. Savner hestehalen hans =/

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1543 på: 17. Des. 2011, 13:50 »
Jeg savner han ikke. Han er uansett ikke den samme lengre. Treg og slapp. Alkoholen har tatt ham.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1544 på: 17. Des. 2011, 13:52 »
nå som Maiga dealen er off så kommer vell han hjem igjen:P

vi får vell et bud på Tiote i januar uansett så det kan bli spennende å se.
Han kom, ble mett og dett var dett....