20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1500 på: 07. Nov. 2011, 13:23 »
Forholdet han hadde til enkelte spillere i daværende stall - han og Kevin Nolan var jo bestekompiser - og selvfølgelig det å spille for sitt eget lag i egen hjemby, kan ha bidratt til en god arbeidsmoral og oppofrende stil.

Kanskje han ikke helt har funnet seg til rette utenfor banen, så vel som innenfor, og at det kan være en faktor for de svake prestasjonene.

Det blir jo bare spekulasjoner, men han virka mye mer lett på foten da han var hos oss. For mange turer ned på Albert Dock? Gutten er glad i en fest, det skal han ha!

PS! Faktisk er noen av mine Liverpool-venner av den oppfatning at Torres hadde lagt på seg den siste tida i klubben og at han hadde blitt tregere som følge av det. Formsvikten skyldtes økning i vekt, ifølge dem.

:lol:
« Siste redigering: 07. Nov. 2011, 13:32 av coxie »

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1501 på: 07. Nov. 2011, 13:30 »
Kan tenke meg få ting som hadde vore deiligare om den fortapte sønn returnerte i januar, og motivert og topptrent bidreg til å skyte oss til Europa på bekostning av LFC.

Eg er usikker på om han hadde fungert like godt i huset som Pardew har bygd no, kontra den måten vi spelte på i fjor. Men den halve sesongen hans i PL synest eg bar bud om ein mann som også kan gjere ein god jobb utanfor boksen. Nr 9 kan han aldri få igjen, men det hadde vore deilig om han kunne forsona seg med fansen og vist skikkelig anger.

Eg trur eit klapp på skuldra ville hjelpt han mykje. Som det blei summert etter oppstyret med Saylor/Carroll: Han er ganske dum, men i bunn og grunn berre ein fin og følsom fyr.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1502 på: 07. Nov. 2011, 13:40 »
En av de store forskjellene jej har merket meg er at han ikke virker konsentrert og ikke villig til og gi alt. Noen som husker måten han vant i lufta mot Arsenal's keeper og putta? De fleste hadde nok gitt opp der, for den var det umulig og score på uansett. Han ga faen, gikk opp og vant. Har ikke sett han virkelig prøve på noe sånt i Liverpool. Har ikke sett han gi alt i duellene eller noe sånt.

Gledelig. :lol:
Nei.

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1503 på: 07. Nov. 2011, 13:49 »
Den missen han hadde i åpningsminuttene mot Swansea...ayayay...kan og være sånn at når en etterhvert ikke klarer å sette DE store sjansene engang, så gir en EF og blir enda mere demotivert.en scorer liksom ikke uansett..da er det mere fristende å sette seg på en brun pøbb enn å gjøre en innsats på banen;)

Skulle han noengang returnere til NUFC så håper jeg virkelig at han gjør seg fortjent til en plass, og ikke skviser ut noen av de som har vist seg frem i hans "avtreden" bare fordi han var en "gammel stjerne" når han spilte der. Men blir interessant å se hva som skjer med Carroll fremover.

Og Boris : Are you an "beliber"? Helsike for et bilde :lol:

Bør forøvrig sende Sammy Ameobi ned på en 2 ukers "treningsleir" til nærmeste pub for kontinuerlig foring på Guinness og Fish and Chips...fyren er jo så tynn han ser ut som han kommer straight from africa on a stranded raft.. :P
« Siste redigering: 07. Nov. 2011, 13:52 av FarmerFrank »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1504 på: 07. Nov. 2011, 14:27 »
Synes han virker tung og treg. Hans forse hos oss var ikke kun det at han vant på hodet, men at han kunne vere et heilt angrep aleine. Han var rask når han sprang i kanalane rundt stopperane, god til å holde oppe spillet og ta ned oppspill og jobbe i tillegg ekstremt hardt. I Livepool har eg ikke sett nokke til nokke av ditta... FLOPP

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1505 på: 07. Nov. 2011, 15:20 »
Er overbevist om at den mannen angrer på at han forlot oss. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden... :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1506 på: 07. Nov. 2011, 17:08 »
En av de store forskjellene jej har merket meg er at han ikke virker konsentrert og ikke villig til og gi alt. Noen som husker måten han vant i lufta mot Arsenal's keeper og putta? De fleste hadde nok gitt opp der, for den var det umulig og score på uansett. Han ga faen, gikk opp og vant. Har ikke sett han virkelig prøve på noe sånt i Liverpool. Har ikke sett han gi alt i duellene eller noe sånt.

Gledelig. :lol:

For ikke å nevne målet mot Chelsea.. De fleste ville gitt opp for lengst, men han fortsatte å løpe og klarte å snappe opp ballen og putte! Carroll mangler den gnisten idag..

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1507 på: 07. Nov. 2011, 17:30 »
Gleder meg til å høre mottakelsen han får når han kommer på besøk til oss :D kan bli syykt!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1508 på: 07. Nov. 2011, 23:17 »
Blir det applaus eller buing? :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1509 på: 08. Nov. 2011, 09:37 »
Lurer på om pool fansen fortsetter med "Stand up if you love Carroll" som de gjorde sist.
Har mine tvil :P

What a waste of moneeeeeeeey

sam

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1510 på: 08. Nov. 2011, 19:58 »
Noe slik kansje?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1511 på: 08. Nov. 2011, 21:44 »
Torres for £50m over Carroll til £35m any day.. fu lfc og lfc-fans
Same old Shearer, always scoring!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1512 på: 08. Nov. 2011, 21:44 »
De bytta bort torres i carroll og suarez. Så de er fornøyde.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1513 på: 08. Nov. 2011, 21:48 »
De bytta bort torres i carroll og suarez. Så de er fornøyde.

Dummeste jeg har hørt. De kunne fått Aguero for Carroll pengene.
Kan jo likegodt si at de bytta Torres mot Carroll/Aquilani.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1514 på: 08. Nov. 2011, 21:57 »
Selvfølgelig er de ikke fornøyd med Carroll-kjøpet. De er storfornøyd med kjøpet av Suarez, og relativt lite fornøyd med kjøpet av Carroll.
Nei.