20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274375 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1320 på: 02. April 2011, 11:39 »
Helt enig med deg Bjørni!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1321 på: 02. April 2011, 11:58 »
Det er jo selvfølgelig individuelt. Jeg har ikke noe mindre mot LFC enn ManU, så for min del er det like ekkelt. Så det blir vel strengt tatt veldig individuelt. Uansett ligger det vel i en fotballsupporters kultur med slike følelser, og slik skal det også være :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1322 på: 02. April 2011, 23:06 »
Det er jo selvfølgelig individuelt. Jeg har ikke noe mindre mot LFC enn ManU, så for min del er det like ekkelt. Så det blir vel strengt tatt veldig individuelt. Uansett ligger det vel i en fotballsupporters kultur med slike følelser, og slik skal det også være :)

Jeg er helt enig her.
Jeg håper Carroll flopper, men mest fordi jeg vil ha han tilbake!
Må legge til en kommentar av en på VGD:

VG Nett-leser:
Man kan si mye (dårlig) om medspillerne til Carroll, men fyren virker likefullt komplett udugelig. Treig, dårlig med ball, middels på hodet, veik i duellspill. Helt bortevekk. Tipper han er borte fra klubben innen to sesonger.

Nå kan det vel sies at denne VG NETT-leseren ikke er helt god da han mener Carroll er middels på hodet og veik i duellspill dog.
Har sett lite av Carroll i LFC, men av det jeg har sett så har han hvertfall vunnet mange dueller.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1323 på: 03. April 2011, 00:23 »
Regner med den VGD'eren snakket hovedsaklig ut fra kampen idag/igår. Carroll var svært dårlig faktisk. Gledet meg stort.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1324 på: 03. April 2011, 01:28 »
åh? såg du kampen??
Venter i spenning...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1325 på: 03. April 2011, 01:59 »
Regner med den VGD'eren snakket hovedsaklig ut fra kampen idag/igår. Carroll var svært dårlig faktisk. Gledet meg stort.

[Glimt i øyet]Tøysebukk! Sånn er da ikke lov å si her på forumet.[/Glimt i øyet]

Men har pratet med og sett en del misfornøyde Liverpool-fans etter kampen i dag som ikke har hatt svært mye positivt å si om Carroll. Så ikke kampen selv, dog, så jeg vet ikke.
Nei.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1326 på: 03. April 2011, 03:30 »
åh? såg du kampen??

Ja. Hvordan det?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1327 på: 03. April 2011, 10:01 »
åh? såg du kampen??

Ja. Hvordan det?
Så Liverpool samtidig som Newcastle spilte?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1328 på: 03. April 2011, 11:40 »
Tipper han ikke åpner målkontoen i LFC før 1.mai.... Noe som ville være svært typisk...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1329 på: 03. April 2011, 12:34 »
Jeg såg også kampen..
Det går ganske fint og se 2 kamper på en gang når du har PC & TV.. ?

Tv2Sumo på pcen og Liverpool på tven.. Men øynene er jo 98/2 på newcastle kampen :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1330 på: 03. April 2011, 21:46 »
åh? såg du kampen??

Ja. Hvordan det?
Det var bare at dei gjekk samtidig ja ;) Enten kan du ikkje ha fulgt godt med på pool-kampen, eller så såg du ikkje Newcastle-kampen, eller lyger du ;) hehe
Venter i spenning...

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1331 på: 09. April 2011, 11:48 »
Måtte måltørken vare evig. Har ikke noe imot han, men det betyr ikke at jeg ønsker at Liverpool skal score mål av den grunn.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1332 på: 09. April 2011, 15:00 »
Jeg er fotballsupporter, ikke Mor Theresa. Så jeg håper selvfølgelig at han flopper monumentalt.
Ja, jeg fikk fysisk vondt av å se på Carroll i mens-drakt. Men ja, jeg er fullt klar over at det skal mye til for at han ikke innfrir.

Dette!  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1333 på: 09. April 2011, 15:11 »
Takk for anerkjennelsen - og Tim, fint å se deg igjen ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1334 på: 09. April 2011, 15:30 »
Like så Kristoffer. Godt å se at noen holder stand  :D