20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274385 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1305 på: 29. Mars 2011, 23:59 »
asamoah gyan burde spilt for oss. For et lag Ghana har (til å være afrikanske).
Gan canny doon Toon!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1306 på: 30. Mars 2011, 02:42 »
Til tross for målet så var Carroll en av banens dårligste. Spilte nok en gang elendig.

Sier du fordi du er bitter?? Jeg minner nok en gang om hva som er det viktigste for en spiss, og det som mange sier er det vanskligste å gjøre i fotball --------> MÅL.

120 minutter i England trøya, og han har allerede åpna målkontoen. Sterkt det, og det var en riktig flott avslutning også.

Jeg synes det er gøy å se han gjøre det godt i landskamper, ikke akkurat fullt så artig når han spiller i rødt, men det skal bli spennende å se hvor god gutten blir til slutt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1307 på: 30. Mars 2011, 08:44 »
Hvorfor i alle dager skulle jeg være bitter? ???
Nei.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1308 på: 30. Mars 2011, 10:05 »
Hvorfor i alle dager skulle jeg være bitter? ???

Nei, si det du. Det er ikke no særlig mye bitre folk inne i den tråden her!! Altså, jeg kan forstå en viss bitterhet, til en viss grad. Men folk her håper han brekker beina før hver kamp, og når han har spilt så er han visst dårlig hver gang!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1309 på: 30. Mars 2011, 10:22 »
Nei, hvorfor skal folk være bitre for at vår lokale stjerne blir solgt til en av våre argeste konkurrenter opp igjennom historien.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1310 på: 30. Mars 2011, 10:41 »
Jeg sa ingenting om folk generelt, jeg spurte om hvorfor JEG skulle være bitter. Og nei, jeg er ikke bitter pga. Carroll. Var bitter i 72,5 time før jeg ikke greide å bry meg lenger. Nå om dagen er jeg ikke bitter pga. det, men er litt bitter siden jeg akkurat betalte ned lånet mitt på 27500 kr, og som den gjerrige gutten jeg er føles det vondt å plutselig ha 27500 kr mindre på kontoen, selv om det er godt og kunne slippe å tenke på å ha et lån om dagen.

Så nå er jeg bitter, men som sagt pga. andre saker.

Når det er sagt så bryr jeg meg ikke om Carroll lenger, utenom at jeg håper at han spiller ræva resten av sesongen, noe jeg også ønsker for resten av Liverpool, Manchester United, Sunderland osv., så det har null med bitterhet og gjøre. ;)

Kø1: Jeg vet ikke hvor mange kamper du har sett med Carroll etter at han stakk, men han har spilt VELDIG dårlig i hver kamp, noe selv Liverpool-fansen også greier å se, selv om de har sett noen få positive takter her og der. Men det har vært veldig sjeldent mellom hvert positiv ting. Det kommer seg nok ganske fort, så det tar ikke lang tid før han storspiller igjen. Men til nå, niks.
« Siste redigering: 30. Mars 2011, 10:43 av boris. »
Nei.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1311 på: 30. Mars 2011, 12:19 »
Nei, hvorfor skal folk være bitre for at vår lokale stjerne blir solgt til en av våre argeste konkurrenter opp igjennom historien.

Leste du hva jeg skrev?

Boris;

Når det er sagt så bryr jeg meg ikke om Carroll lenger, utenom at jeg håper at han spiller ræva resten av sesongen, noe jeg også ønsker for resten av Liverpool, Manchester United, Sunderland osv., så det har null med bitterhet og gjøre. ;)

Kremt! Definisjonen på dobbeltmoral :)

Han har ikke spilt veldig dårlig i hver kamp, det er en helt håpløs uttalelse og det veit sikkert du innerst inne også. Jeg har sett nok, og selv om han ikke har vært i storslag, så har han ikke vært elendig heller.

Jeg skjønner at folk er bitre, lei seg, sure, svikta og alt det der, og det gjelder vel oss alle. Men jeg synes bare det er trist å lese at folk ønsker å se han kvesta på gresset før matcher, og nesten like latterlig er det å lese i denne tråden hvor elendig han er hver match. Litt objektivitet må det gå an å forlange, også her! Jeg sjekket en del spillerbørser på nettet i går, og Carroll var absolutt ikke en av de som lå lavest, for å si det sånn.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1312 på: 31. Mars 2011, 16:31 »
Han har ikke spilt veldig dårlig i hver kamp, det er en helt håpløs uttalelse og det veit sikkert du innerst inne også. Jeg har sett nok, og selv om han ikke har vært i storslag, så har han ikke vært elendig heller.

Tror det for de fleste bunner ut i det at han ikke har vært god,og så kaller man det elendig. Vi var jo bortskjemt med at han spilte meget godt for oss, og mye av det vi skapte, om ikke alt, var Carroll involvert i. Da blir veien kort til å trekke slutninger om at han har spilt elendig ut i fra den relativiteten at han er mindre involvert og slettes ikke spiller bra om dagen.

Det er mange grunner til det, men jeg håper at Carroll spiller elendig og ikke scorer hver kamp jeg ser, noe jeg forøvrig håper at ingen på Liverpool gjør. Om du vil kalle det bitterhet så værsågod, men for meg er hat en mer korrekt følelse. Et hat til Liverpool som også Carroll nå må tåle byrden av.

For Carrolls del så er det også en del skuffelse inne i bildet, men skjønner ikke hvorfor jeg som Newcastle-fan på et Newcastle-forum ikke skal få lov å uttrykke dette uten at andre skal kreve at jeg er objektiv om mannen.

Jeg skjønner at folk er bitre, lei seg, sure, svikta og alt det der, og det gjelder vel oss alle. Men jeg synes bare det er trist å lese at folk ønsker å se han kvesta på gresset før matcher, og nesten like latterlig er det å lese i denne tråden hvor elendig han er hver match. Litt objektivitet må det gå an å forlange, også her! Jeg sjekket en del spillerbørser på nettet i går, og Carroll var absolutt ikke en av de som lå lavest, for å si det sånn.
Om du er ute etter objektivitet så er du på feil sted. Et sted for å ytre meninger om den klubben man holder kjær blir en ytterst subjektiv affære. Vi kan alle forsøke å si at vi er objektive, men i bunn og grunn så er det sjelden at det forekommer. Sånn må det også nødvendigvis være på et slikt forum, og det synes jeg er helt greit.

Om Carroll scorer høyt på disse spillerbørsene så må han gjerne det. Fasiten hans er likevel ikke mye å rope hurra over,sånn objektivt sett altså. ;)

En spiller til en tredels milliard kroner har gått skadet lenge, presterer foreløpig svakt i forhold til det nivået han normalt skal ligge på, og virker foreløpig ikke bekvem med systemet til Liverpool. Carroll gjorde vel med unntak av målet for England en svært svak kamp, og om han har fått høyt tall på børsen så sier det mer om subjektiviteten til den engelskmannen som satte karakter, enn om prestasjonen til Carroll. Noe av det svakere jeg har sett ham, på tross av et pent mål.

Når det er sagt så kommer han sakte men sikkert i form synes jeg, og blir nok bedre etterhvert.

Foreløpig nyter jeg at Liverpool sin overgangsrekord ikke herjer på banen, og lenge måtte det fortsette. Sånn rent subjektivt sett altså... :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1313 på: 31. Mars 2011, 17:38 »
Helt enig med deg, Hughie :)
Carroll kommer nok grusomt etterhvert, men jeg kommer alltid til å glede meg over at han ikke presterer - og måtte det fortsette lengst mulig - spesielt i mens-drakt! :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daggie Riise

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1314 på: 31. Mars 2011, 21:58 »
Får gjøre comeback nå når det er så mange linker mellom LFC og Newcastle.
At Carroll kommer til å bli meget bra når Liverpool lærer å bruke han (funker begge veier såklart) og ikke minst når Liverpool etter all sannsynlighet henter minst en ny kantspiller med fart som kan slå innlegg er jeg sikker på at Carroll vil slå til i full blomst. Ellers er han jo bare nødt å score mot Newcastle, gjør ikke alle ex Newcastle spillere det? :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1315 på: 01. April 2011, 10:01 »

Tror det for de fleste bunner ut i det at han ikke har vært god,og så kaller man det elendig. Vi var jo bortskjemt med at han spilte meget godt for oss, og mye av det vi skapte, om ikke alt, var Carroll involvert i. Da blir veien kort til å trekke slutninger om at han har spilt elendig ut i fra den relativiteten at han er mindre involvert og slettes ikke spiller bra om dagen.

Det er mange grunner til det, men jeg håper at Carroll spiller elendig og ikke scorer hver kamp jeg ser, noe jeg forøvrig håper at ingen på Liverpool gjør. Om du vil kalle det bitterhet så værsågod, men for meg er hat en mer korrekt følelse. Et hat til Liverpool som også Carroll nå må tåle byrden av.

For Carrolls del så er det også en del skuffelse inne i bildet, men skjønner ikke hvorfor jeg som Newcastle-fan på et Newcastle-forum ikke skal få lov å uttrykke dette uten at andre skal kreve at jeg er objektiv om mannen.

Om du er ute etter objektivitet så er du på feil sted. Et sted for å ytre meninger om den klubben man holder kjær blir en ytterst subjektiv affære. Vi kan alle forsøke å si at vi er objektive, men i bunn og grunn så er det sjelden at det forekommer. Sånn må det også nødvendigvis være på et slikt forum, og det synes jeg er helt greit.

Om Carroll scorer høyt på disse spillerbørsene så må han gjerne det. Fasiten hans er likevel ikke mye å rope hurra over,sånn objektivt sett altså. ;)

En spiller til en tredels milliard kroner har gått skadet lenge, presterer foreløpig svakt i forhold til det nivået han normalt skal ligge på, og virker foreløpig ikke bekvem med systemet til Liverpool. Carroll gjorde vel med unntak av målet for England en svært svak kamp, og om han har fått høyt tall på børsen så sier det mer om subjektiviteten til den engelskmannen som satte karakter, enn om prestasjonen til Carroll. Noe av det svakere jeg har sett ham, på tross av et pent mål.

Når det er sagt så kommer han sakte men sikkert i form synes jeg, og blir nok bedre etterhvert.

Foreløpig nyter jeg at Liverpool sin overgangsrekord ikke herjer på banen, og lenge måtte det fortsette. Sånn rent subjektivt sett altså... :)

Gidder bare ikke å diskutere dette no mer, annet enn at jeg vi si det innlegget ditt var et møkkainnlegg hvor dømmekraften skylles til helvette sammen med de aller fleste andre innlegg i denne tråden.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1316 på: 01. April 2011, 10:08 »
Jeg skjønner godt at ingen skal ønske seg at Carroll brekker beinet, men det er da ikke så veldig rart at folk håper han spiller dårlig. Jeg håper ikke Steve Bruce eller Michael Carrick skal gjøre det kjempebra fordi de er fra Newcastle og jeg håper ikke at tidligere spillere her skal være så fantastisk gode heller.

Ellers er det usedvanlig dårlig etikette å si at jeg orker ikke diskutere mer, men dere er alle teite og har elendig dømmekraft.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1317 på: 01. April 2011, 18:37 »
Gidder bare ikke å diskutere dette no mer, annet enn at jeg vi si det innlegget ditt var et møkkainnlegg hvor dømmekraften skylles til helvette sammen med de aller fleste andre innlegg i denne tråden.
Dette tror jeg for meg er bunnivå hva innlegg gjelder. Du skal få lov å være uenig, men dette her er lavmål. Får være måte på til å opphøye seg selv mens man tråkker på andre. Om mitt var et møkkainnlegg så har jeg ikke ord på dette bidraget her.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1318 på: 01. April 2011, 18:39 »
Vær snille nå barn. Vi gir oss der.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1319 på: 01. April 2011, 23:28 »
Haha!
Veldig mye å hisse seg oppover kø1!
Carroll salget ga oss masse penger, og liverpool er like greit som de fleste andre klubber. Hadde han gått til scums eller mackems hadde det cært MYE verre...
Jeg håper han får en bra karriere, samtidg som jeg ikke heier på ham bare fordi han er geordie. Han er historie inntil han eventuellt kommer tilbake, så get over it.

Ho får bare håpe vi greier å bruke pengene best mulig