20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274855 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1170 på: 02. Feb. 2011, 14:25 »
Synst det høyrets fornuftigt ut, for dei nye økonomi reglane i fotball kjem til å ta knekken på mange av "kjøpelaga", og det er bra Newcastle tenker litt lengre framover.
Har ikke satt meg inn i de nye regelene. Vet du om disse kommer til å gjelde for hele PL og når de blir innført?

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 02. Feb. 2011, 15:32 »

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1172 på: 02. Feb. 2011, 15:45 »
I linken under kan dere lese intervjuet Nolan ga til Liverpool.tv.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/nolan-you-re-getting-the-best?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1173 på: 02. Feb. 2011, 15:59 »
Herregud så mye piss det står på en offisiell hjemmeside, står bare det fansen vil høre! jeg nekter å tro at Nolan var "delighted" da Carroll fortalte om Liverpool interessen. Og jeg nekter å tro at Carroll er fornøyd med situasjonen han har havnet opp i.
« Siste redigering: 02. Feb. 2011, 16:02 av Kniksen »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 02. Feb. 2011, 16:04 »
Nolan var garantert "delighted" på Carrolls vegne. Det er ingen hemmelighet at kapteinen vår er Liverpool-supporter. Han er neppe "delighted" med at Carroll forlater Newcastle, men når han først skulle forlate oss, så er han garantert happy for at han havnet i Liverpool. Og det skal han ha lov til å være.

Andy Carroll er nok veldig fornøyd med å ha blitt vist den enorme tilliten det er at Liverpool byr 35 millioner pund for dine tjenester. Han er neppe like fornøyd med at halvparten av fansen hater ham.

Hva skal det stå på en offisiell hjemmeside, hvis det ikke skal stå det fansen ønsker å høre da? Skal det stå det fansen overhodet ikke vil høre? Som det gjør på NUFCs hjemmeside ganske ofte?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 02. Feb. 2011, 16:18 »
Nei, selvfølgelig skjønner jeg at det er det som må stå der. At Kevin Nolan kanskje er fornøyd med at når Carroll først dro, så dro han til Liverpool, det respekterer jeg, kan ikke forvente at med en gang en spiller signerer for oss blir han automatisk en Geordie. Men at kapteinen vår på hjemmesida til Liverpool sitter og snakker varmt om overgangen som mange av Newcastle supporterne fordømmer syns jeg er feil.

Når det gjelder Carroll så kjøper jeg ikke et ord av det han sier på intervjuet på hjemmesiden, men mulig jeg bare er veldig naiv  :P

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 02. Feb. 2011, 16:19 »
Kommer faen ikke øve dette her, 81 i rank på fifa nå btw :S
Måte han Flopppe som et Hell !!  Og jeg håper vi får nye eigere og ALT kommer fram (fat mike) og at newcastle kjøper han tilbake ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 02. Feb. 2011, 16:24 »
Jeg kjøper i aller høyeste grad det Carroll sier på Liverpools hjemmesider. Og sånn som jeg tolker det er det ikke direkte overgangen i seg selv Nolan snakker varmt om, det er Andy Carroll som spiller og person, Andy Carroll som nåværende Liverpool-spiller.

Hvorvidt kapteinen til Newcastle skal la seg intervjue om en slik sak på en rivaliserende klubbs hjemmeside er en annen sak. En prinsippsak. Den diskusjonen kan vi ta en annen gang. Eventuelt på Nolan-tråden.

Og jeg håper Carroll lykkes. Jeg håper han blir en ENDA bedre fotballspiller. Jeg håper han lærer mye av Kenny Dalglish, og jeg håper han kommer tilbake til oss om fem år, som en klokere og bedre spiller, med enda bedre nese for mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 02. Feb. 2011, 16:33 »
Ja, for ordens skyld, jeg også håper at Carroll en vakker dag kommer tilbake som en bedre fotballspiller. Egentlig lå det litt i korta at Dalglish skulle hente Carroll, slik han gjorde med Shearer (dog var han ikke i Newcastle)  :) Men frem til det holder jeg meg unna Carroll tråden. Over til dagens kamp-tråd!

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 02. Feb. 2011, 16:57 »
enig..  tottenham hadde vært fælt.

men vi fikk såpass mange peng får gutten så vi kan faktisk vente oss en go sommer kansje:D

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 02. Feb. 2011, 17:06 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/9384304.stm

Litt om Andy Carroll samt mer i forhold til overgangsvinduer og kjøpesummer for tiden.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 02. Feb. 2011, 17:29 »
Meinte at eg hadde høyrt namnet Barry Silkman i sammenheng med Newcastle før (mannen intervjua i ElvenKind sin link), og eit raskt søk viste dette..

http://bleacherreport.com/articles/37553-scumbag-agent-barry-silkman-caught-on-tape-wishing-bobby-robsons-cancer-spreads

Fy faen for en infam jævel. Rett og slett avskum.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 02. Feb. 2011, 19:22 »
Du hører jo pÅ navnet at han er hallik

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 03. Feb. 2011, 08:44 »
Huff..Det var skikkelig vondt å se Carroll gå inn på Anfield. Hele kroppsspråket hans viste at dette var en situasjon han egentlig ikke ville være i. 40 millioner eller ei, jeg ville helst sett ham i Castle. Hadde bare de forbanna agenten vært mindre opptatt av å tjene penger selv og gitt ham sportslige råd i stedet for kun økonomiske tror jeg Carroll fortsatt ville vært i klubben.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 03. Feb. 2011, 09:12 »
Ser du har lagt den ut på FB Kristoffer, men har ikkje sett du har lagt den ut her.

http://nufc.nu/editorial/289-andy-carroll-departure.html

Verdt å lese.

Tidspunktet å selge på var jo heilt forferdeleg. når vi kommer til neste overgangsvindu kan det jo vere at vi ligger veldig dårlig an. Det er jo ikkje vits i å ha så mykje pengar å bruke dersom vi rykker ned.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.