20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274371 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1110 på: 01. Feb. 2011, 18:19 »
Stoler faktisk mer på at han ba om ny kontrakt, og det ville ikke styret gi han :
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16497_6716616,00.html   

Enig.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1111 på: 01. Feb. 2011, 18:45 »
Stoler faktisk mer på at han ba om ny kontrakt, og det ville ikke styret gi han :

Det er to sider av en sak. Pardew forteller også i intervjuet som ligger ute på nufctv, at han var innvolvert i styreprosessene der de var enige om at det var en riktig avgjørelse å selge. Klubben måtte ikke selge, Carroll måtte ikke forlate klubben. Carroll ville bli, og klubben ville også ha med Carroll videre. Det står noen veeeeeldig åpne poster her.

Det var noe som skjedde i går kveld. Om det var Carroll som fremprovoserte det, eller om det var klubben som gjorde det vet ikke jeg, og det vet ikke noen av dere andre heller.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1112 på: 01. Feb. 2011, 18:50 »
Det var noe som skjedde i går kveld. Om det var Carroll som fremprovoserte det, eller om det var klubben som gjorde det vet ikke jeg, og det vet ikke noen av dere andre heller.
I følge Pardew ville klubben beholde Carroll, men da ville Carroll ha en bedre kontrakt og fikk beskjed om å vente til sommeren med det. Det gikk han ikke med på og ville bli solgt.

Men det er jo naturligvis bare en side av saken :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1113 på: 01. Feb. 2011, 18:52 »
JHIII og Hughie. Leser dette på mobilen, så mulig jeg glemmer å svare på noe her, men det dere sier i innleggene dere quoter meg på, er mye av det jeg mente å si med mitt innlegg om Dagsrevyen vs åndenes makt i går. Jeg mener ikke at den ene siden er Dagsrevyen og den andre er åndenes makt, men at enkelte debattanter nettopp kan ha nytte av å tenke rasjonelt på hvorfor enkelte uttaler seg som de gjør til media. Mitt syn er som Geir, Torfinn, Kristoffer (?) m flere: kjipt at han ble solgt,men han kunne nektet på sammemåte som MA kunne nektet. Intervjuet ac gir i dag i Liverpool indikerer at han ikke eruten skyld i dette selv. Så kan det være økonomiske grunner til at han signerte transfer requesten. Som tv2 intervjuet med pardew viste akkurat nå så fikk carroll beskjed om skriftlig å bekrefte at han villegå til lfc hvis han ikke fikk ny kontrakt.

Like it or not, men jeg synes vi har fått en bra deal, og tror dette går helt fint. Ikke sikkert vi ville gjort oss mer spiselige ved å nekte å selge for en sånn sum. Vi må kjenne vår plass i hierarkiet, som er under lfc. Dvs at nøytrale vil se lfc som et steg opp som de ikke ville likt å bli nektet for 35 mill

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1114 på: 01. Feb. 2011, 18:56 »
Det som er det kule nå er at Liverpool går all in. Slår ikke Suarez og Carrol til vil de ligge med brukket rygg i mange år fremover. Jeg vet at Suarez vil gjøre det ræv, men Carroll kan også gjøre det dårlig pga Pools fravær av vingspill. Liverpool har ingen som er så dyktige til å slå innlegg som BArton.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1115 på: 01. Feb. 2011, 19:01 »
Det som er det kule nå er at Liverpool går all in. Slår ikke Suarez og Carrol til vil de ligge med brukket rygg i mange år fremover. Jeg vet at Suarez vil gjøre det ræv, men Carroll kan også gjøre det dårlig pga Pools fravær av vingspill. Liverpool har ingen som er så dyktige til å slå innlegg som BArton.

Liverpool har selvsagt flere gode spillere, og de har pengekraft i de nye eierne. Gerrard er en helt OK servitør han. Suarez har ikke spilt en kamp, kanskje litt tidlig å avskrive han...:P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1116 på: 01. Feb. 2011, 19:04 »
Carroll-Suarez høyres ialfall svinaktig bra ut på papiret ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1117 på: 01. Feb. 2011, 19:08 »
carroll er fremdeles mange uker unna å kunne spille i følge dalglish.
Så vi hadde uansett ikke fått han tilbake før Mars.. og jeg har en snikende følelse av at denne skaden er mer alvorlig enn antatt...
Carroll kan jo ikke engang trene lett for øyeblikket...
virker som vi uansett ikke ville fått han tilbake før vi har spilt 27-28 kamper... og da ute av matchfitness og form...
Føler meg mye bedre over at vi slipper å tenke på carrolls skade lenger :D
If it has tits or wheels, count on problems!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1118 på: 01. Feb. 2011, 19:11 »
Så lenge pengene blir investert tilbake i laget så er nok dette en god deal for oss i lengden. Gjør vi en god jobb frem mot sommeren nå og er smarte på overgangsmarkedet, så kan vi få mye kvalitet for de pengene.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1119 på: 01. Feb. 2011, 19:21 »
Hadde Keegan fremdeles vært sittende, hadde han garantert gått nå...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1120 på: 01. Feb. 2011, 19:42 »
En ting jeg er helt overbevist om er at Carroll har dårlige agenter/rådgivere om historien hans stemmer.
Jeg synes det er rart at de forhandlet frem en 5,5 års kontrakt så sent som i oktober med 25 000 pund i uka (var det ikke?) om de ikke var fornøyde med den avtalen. Man kan jo ikke reforhandle avtalen etter kun 3 mnd, ingen klubb i verden gjør det. Man må jo tenke på alle spillerne i klubben og hvilke tegn og signaler det gir videre. Som fotballklubb må man jo også ha en viss personalpolitikk som kan omfatte alle og ikke bare enkelte.
Jeg synes også Carroll (garantert med hjelp av agenter/rådgivere) var vel kjappe med å kreve lønnsforhøyelse. Den ville garantert kommet uansett. Kansje allerede etter sesongen om Carroll hadde bevist hva han duger til igjennom en hel sesong. Hadde han fortsatt i samme spor måtte jo klubben ha reforhandlet avtalen etter sesongen for å holde andre klubber unna i sommer mndene. Hadde han virkelig villet være i NUFC så hadde det lønnet seg å være litt mer tålomdig.

Sikkert mange vi kan mistenke om man skal fordele skyld, men jeg er ganske sikker på at dette var noe som Pardew ikke kunne styre og bestemme over.

Vil også trekke en sammenligning fra minneboka for de eldre av "oss" NUFC supportere. Jeg synes nemlig dette var/er like kjedelig og trist som da Andy Cole forsvant til ManU i 1995 for 6 mill pund pluss Keith Gillespie. Også den gangen ble det britisk overgangsrekord, og NUFC måtte fortsette med Paul Kitson som makker til Beardsley resten av den sesongen.
Det positive var da at klubben brukte mer penger og hentet gode spillere de 12-13 mnd etter salget av Cole. Spillere som Ferdinand, Barton, Hislop, Ginola, Asprilla, Batty og Shearer er de jeg tenker på i første rekke.
Jeg håper også denne gangen at klubben kan klare å få til gode kjøp og bruke tiden godt frem mot sommeren. Jeg forventer en STOR ryddesjau i stallen og forventer også å få inn flere gode og spennende spillere som kan ta NUFC oppover på tabellen. Det har klubben midler til nå, og jeg ser frem med spenning mot sommervinduet. Der tror jeg det igjen kan bli gøy å være NUFC supporter.
Frem til da må "vi" bare skrape sammen de 3-4 seierne klubben trenger for å holde plassen. Vi er ute av alle cupene, så det er kun dette det handler om nå.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1121 på: 01. Feb. 2011, 19:44 »
Ta en titt på liverpoolfc.tv intervjuet med Carroll på youtube...

Gutten virker oppriktig trist, og ser ikke ut som han har signert for drømmeklubben.
Ikke et eneste genuint smil, og jeg synes faktisk jeg øynet litt tårer bak masken...
CAROLL NUMBER 9 FOREVER NUFC

Går vel litt opp for han at han har driti på draget.
"My family is still in Newcastle, but once I settle in I will feel better"

Sier vel det meste egentlig?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1122 på: 01. Feb. 2011, 19:52 »

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1123 på: 01. Feb. 2011, 19:52 »
Satt akkurat og leste at vi hadde avslått et bud på 211 millioner kroner for Carroll?
Jeg sitter her å gliser, for det er sykt mye penger. Det er helt vilt at vi som klubb, altså Newcastle United takker nei når noen byr 211 millioner kroner.
Ja, da kjenner jeg ikke bare et halleluja, men flere.

Jeg er stolt av å være Newcastle United fan 8)

Haha, denne kommentaren lå lengst nec i tråden fra sist gang jeg leste den ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1124 på: 01. Feb. 2011, 19:58 »
Ikke jeg heller. Omtrent som man kan forvente. Kanskje ikke "over the moon", men ikke spesielt trist heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon