20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 275409 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1080 på: 01. Feb. 2011, 12:54 »
Vi kan da ikke drive å gi spillere nye kontrakter etter 3 måneder. Jeg synes generelt det begynner å bli veldig mye vridning på den informasjonen vi faktisk har for å få dette til å fremstå som kun Ashleys feil og at Carroll har opptrådt ok. Om det er noe informasjon vi ikke har er dette mulig, men ut i fra det vi her hører blir det dumt å vri det som at det er klubbens feil at vi ikke vil reforhandle en 5-årskontrakt etter 3 måneder.

Det kan vi så absolutt. Hvis større klubber er interesserte, og vi har ambisjoner om å utvikle oss til noe mer enn det vi har vært i alle år, må man klare å gi spillerne en lønn som matcher statusen i klubben/kvaliteten. 30 k i uka-kontrakten som Carroll visstnok var på, er for meg langt i fra god nok.

Ashley ville ha pengene.

Større klubber vil alltid være interesserte, og newcastle er ingen stor klubb lenger dessverre. Det er spis og bli spist, og hvis spillere presterer over lang tid vil vi uungåelig bli nødt til å forholde oss til interessenter, uavhengig av om de tjener 30.000 eller 60.000 i uka? Jeg vil ikke ha City-tilstander her.
Carroll var et ubeskrevet blad i premier league, ung, og uten landslagskamper. I tillegg har han vært borti mye bråk utenfor banen, og spiller i et nyopprykket lag.
Til tross for at han på daværende tidspunkt hadde scoret 5 mål i PL, synes du virkelig 30.000 i uka er for lite? Nå har han scoret 5 til, og i tillegg fått spille en treningskamp for england. Skal man da liksom doble lønna hans?
Nei, vi må ha en fornuftig lønnspolitikk.  Vi kan ikke la oss presse til å reforhandle kontrakter bare noen spiller et par bra kamper og blir hypa opp, hvilke signaler sender dette ut?
En Kontrakt er en gjensidig tillitserklæring der man forplikter seg til en viss sum som begge parter er enige om.  Caroll burde i det minste ha gitt oss en hel sesong i PL for å forsvare en eventuell ny kontrakt, er det virkelig noen som ikke er enig i det? Eller i det minste 3/4 kvart sesong siden kontrakten ble signert i oktober?

+1.

Signerte ikke Carroll nettopp en 5 års kontrakt da? Han var jo ikke tvunget til å dra noe sted, ei heller NUFC til å selge ham, de ville jo hatt ham i 5 år til og kunne se utviklingen an.
Men, lets face it : vi fikk MYE penger for ham, og det ville vært underlig å ikke akseptere et slikt tilbud, selv om dog Carroll KAN ha potensiale for å utvikle seg til en topp-spiss, men nja..som sagt, er personlig skeptisk til det.

"Carroll var et ubeskrevet blad i premier league, ung, og uten landslagskamper. I tillegg har han vært borti mye bråk utenfor banen, og spiller i et nyopprykket lag.
Til tross for at han på daværende tidspunkt hadde scoret 5 mål i PL, synes du virkelig 30.000 i uka er for lite? Nå har han scoret 5 til, og i tillegg fått spille en treningskamp for england. Skal man da liksom doble lønna hans?
"

Vi fikk godt betalt mener nå jeg, og er enig med det ovenfor.Uansett, er nok mye mellom linjene her som en ikke bør spekulere i før vi får noe mere bekreftet hvem som er den "skyldige" her. Alle vil ha betalt hvertfall, det er helt sikkert, og tviler på Carroll er noe unntak der:)

Han skrev en 5-årskontrakt i oktober, med 30.000 i uka.
Og ja, vi fikk godt betalt. Har sovet litt på det nå, og mener dette kan bane veien for nye talenter i newcastle. Best virker for meg som en god avslutter, håper han kan få sjansen :)

En liten tanke dog, Carroll passer som hånd i hanske i en bredtspillende lag som newcastle med mye lange innlegg til boksen og Hoofball.
Hvordan vil han fungere i et lag som liverpool, uten vinger, følsomme innleggsføtter, som stort sett spiller med ballen rett i bena sentralt?
Jeg har mine tvil. Torres er i det henseendet 10 ganger spilleren Andy er, som feilvendt gjennombruddsspiss med kliniske avslutteregenskaper.
If it has tits or wheels, count on problems!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1081 på: 01. Feb. 2011, 12:59 »
MsiDouglas Mark Douglas
Never mind the texts... Carroll has given his only interview to the Chronicle. Paper on the streets now. #nufc
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1082 på: 01. Feb. 2011, 13:00 »
Sitat
Andy Carroll ble den niende dyreste spilleren i verden da han ble solgt for £35M fra Newcastle til Liverpool. De røde fikk avvist et bud på £30M tidligere på dagen, men de røde måtte øke med ytterligere £5M før ?The Magpies? var tilfredse. Andy Carroll la selv aldri inn noen transfersøknad, noe nordøstklubben selv har gitt inntrykk av det. Spilleren ønsket egentlig å bli værende på St. James? Park..
- Jeg er oppgitt over å måtte forlate min hjembys klubb. Jeg ble fortalt at jeg måtte reise. Jeg ønsket ikke å dra, og det var derfor jeg signerte en femårsavtale (med Newcastle i oktober). Jeg ble dyttet ut døren, sa Carroll til Newcastle-fanzinet Toon Talk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1083 på: 01. Feb. 2011, 13:02 »
Mulig jeg er naiv, men Pardew har alltid virket som en veldig ærlig type da. Syns det er veldig enkelt å skulle laste Ashley for alt dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1084 på: 01. Feb. 2011, 13:11 »
SkySportsbucko Mark Buckingham
Andy Carroll responds to Alan Pardew's comments and insists #NUFC didn't want him any more. It's turning into a game of he said, she said.

paulfraserecho Paul Fraser
Carroll now quoted as saying that Derek Llambias asked him to hand in transfer request and says he felt like he was forced in to it. #nufc

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1085 på: 01. Feb. 2011, 13:12 »
Du har rett i dette, Kristoffer.
Pardew har alltid virket som han snakker omtrent rett fra levra, og er så og si 100% ærlig hver eneste gang.

Ser ut som det er ord mot ord her nå, men jeg stoler mer på offisielle presseuttalelser fra Alan Pardew enn angivelige tekstmeldinger fra Andy Carroll. Enn så lenge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1087 på: 01. Feb. 2011, 13:16 »
Uff uff...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1088 på: 01. Feb. 2011, 13:17 »
Syntes Carroll virker veldig ærlig her. Sitatene;

Carroll said: ?I was in talks about a new contract and talking to the gaffer about that.

?He told me that they are now not going to give me a contract. That was as soon as the offer of £30m came in.

?So I asked why (I wasn?t getting a new contract) and he said his hands were tied.

?He said it wasn?t up to him. Then a £35m bid got accepted.

?And then I was allowed to talk to Liverpool. The owner then made it clear to me that I was not wanted at the club.

?Saying that his own helicopter is waiting for me to go down to talk to them.

?So being shown I?m not wanted I said OK I will talk to them. Then suddenly the bid was rejected.

?And then Derek asked me to hand in a transfer request. So I was pushed into a corner and had no choice.

?I wasn?t wanted by them and they made it clear they wanted the money.

?Then I flew down in his (Ashley?s) helicopter. I didn?t want to leave.

?I?m gutted that I wasn?t wanted at my home team after everything I?ve done and progress I?ve made.

?I didn?t want to leave at all. Make sure they know I didn?t want to leave.

?The players, staff and fans were fantastic.?

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/02/01/andy-carroll-united-pushed-me-out-of-toon-72703-28092792/#ixzz1Ci134Bwo

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1089 på: 01. Feb. 2011, 13:23 »
Jepp, dette ser ut til å være et av Ashley og co sine fantastiske underverk igjen!!

Og Pardew gjør jobben sin som nikkedukke til det ypperste, det er jo nettopp derfor at det var han som tok over etter Hughton. De trengte en som ville lukke øynene for alt faenskapet de ville gjøre..

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1090 på: 01. Feb. 2011, 13:44 »
haha, stoler dere på pardew? nikkedukken til Cashley?

Stoler på Andy, det gir ingen mening at han plutselig ville dra.
Får håpe han flopper totalt i liverpool, og at vi henter han tilbake i sommer for 10 mp ;)haha
If it has tits or wheels, count on problems!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1091 på: 01. Feb. 2011, 13:47 »
Dette stemmer godt overens både med det Pardew sier, og det som faktisk skjedde i går kveld.
1. Carroll melder seg på Pardews kontor, vil diskutere mulighetene for forbedret kontrakt. Pardew sier at dette ikke ligger i hans hender, og at det uansett ikke lar seg gjøre med noen ny kontrakt akkurat nå.
2. Bud på 35 millioner aksepteres. Det samme hørte vi i går kveld.
3. Budet blir avslått. Dette hørte vi også i går kveld.
4. Transfer request. Hvem som her har rett er fremdeles vanskelig å vite, men Carroll ser ut til å ha de beste kortene akkurat nå.
5. Mike Ashleys private helikopter stilles til rådighet for å få overgangen til Liverpool i orden så snart som overhodet mulig. Hvorfor skulle Ashley stille med helikopteret sitt hvis han ikke ønsket å selge Carroll?
6. Carroll signerer for Liverpool

Mye av dette hørte vi rykter om i går kveld. Pardew inkluderer ikke den biten med at budet ble akseptert, og deretter avlsått og så akseptert igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1092 på: 01. Feb. 2011, 13:55 »
Jepp, dette ser ut til å være et av Ashley og co sine fantastiske underverk igjen!!

Og Pardew gjør jobben sin som nikkedukke til det ypperste, det er jo nettopp derfor at det var han som tok over etter Hughton. De trengte en som ville lukke øynene for alt faenskapet de ville gjøre..

Vi var raske å antyde i går både du og jeg Kesse, at det lå noe muffens her....og det tyder dessverre på at det er noe i det vi sa.

For å si det mildt, så er jeg ikke veldig overrasket over at Ashley ville selge for 35mill pund, og den transfer requesten har jeg hele tiden hatt vondt for å tro var Carrolls verk...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1093 på: 01. Feb. 2011, 14:00 »
Det er allikevel for enkelt å avskrive Carroll her. For hadde han virkelig ønsket å fortsette i Newcastle kontra svinlønn i LFC, så hadde han ikke signert den requesten, og han hadde ikke dratt såpass velvillig og glisende til scouser-land. Ansvaret ligger nok hos begge parter, men at Ashley kom til å tenke som en business-mann er alt annet enn noe sjokk. Jeg hadde ikke forventa at vi kom til å si nei til et bud i størrelsesordenen 10 mill under come januar. At Andy nå forsøker redde sitt skinn syns jeg fortsatt er åpenbart.

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1094 på: 01. Feb. 2011, 14:01 »
Jeg synes styret har har håndtert dette på en veldig merkelig måte. Da Pardew tok over, "forsikret" han alle om at Carroll ikke var til salgs. Klubber begynner å melde interesse, da snur plutseligt styre om og sier at vi selger for rett pris.

Budene tikker inn, istedet for å gjøre som Gérard Houllier gjor i Young saken, så flørter newcastle med at de vil akseptere et høyere bud. Da budet på 30m kom, sa vi at vi minst ville ha 35, dette var før Carroll leverte inn transfer requesten. Hvordan kan Pardew etterpå gå ut og si at vi egentlig ikke ville selge?? og etterpå legge skylda på Carroll?

nei uten vite alle fakta må jeg si jeg har mest tro på Carroll sin versjon. Jeg klarer bare ikke å se sammenhengen med hvorfor i all verden han skulle velge Liverpool.