20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274356 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1065 på: 01. Feb. 2011, 11:45 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1066 på: 01. Feb. 2011, 11:57 »
Er nok mye mellom linjene her som ikke kommer frem..men sitat Pardew fra linken ovenfor :

?One thing I can guarantee, having spoke to Mike Ashley, is that every penny will go back into the club. Mike?s assured me he won?t take a penny out of the transfer.?

Yea right...når transfermarkedet åpner igjen til sommern så er alt dette glemt, og da er penga nok alt borte.. Hadde vært behov for litt forsterkninger nå.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1067 på: 01. Feb. 2011, 11:59 »
Tatt fra nufc.co uk: "The 22-year-old England international has this afternoon handed in a transfer request, which has reluctantly been accepted by the club....."

Understreker bare at Andy blir prøvd å gjøres til synderen. Som nevnt over, troverdigheten til Andy foran Ashley/Llambias any day.

Dette.

Det er helt klart en agenda, noe også troverdige og gode journalister påpeker. Ashley ville ha pengene.

CaulkinTheTimes George Caulkin
Carroll was not agitating to leave. He wasn't unsettled. And, yes, the transfer request was a mechanism used by #Nufc. But ... he signed it.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1068 på: 01. Feb. 2011, 11:59 »
Tatt fra artikkelen postet av SuperAlmeida:

Pardew went on: ?We turned down a big offer, and they came back with a second big offer.

?We were having a discussion about what we were going to do with that offer when Andy requested to see me.

?I went to see Andy, and face to face we had a conversation about him wanting a new contract, even though he signed on in October, and (he said) if he didn?t get that contract, he wanted go.

?I asked him what he wanted, and I went to the board. We had a discussion about what the ramifications would be for the whole club.

?We took the view, with him signing a contract in October, that this would cause us all sorts of problems.

?We decided that we needed the conversation confirmed, and he put in a transfer request, which he did.

?He spoke to his agent, and between them they put the request in. We decided with the size of the offer, and what it meant to us, that we would accept.?

Hva tror dere om dette?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1069 på: 01. Feb. 2011, 12:01 »
Fyren ville ha ny kontrakt etter å ha signert for 3 måneder siden, er helt enig i det Pardew sier. Du kan ikke bruke interesse som en brekkstang for ny kontrakt så ofte, hvor vil det ende?
Hvis man putter 5 mål, skal man ha ny kontrakt da? hva med et hat-trick?
30.000 i uka er KJEMPEMYE penger for en nyopprykket spiss som i stor grad er et ubeskrevet blad.
11 mål på 19 kamper i PL første høsten endrer ikke det.
Og når det gjelder Ashley, så har han aldri tatt et øre ut av klubben, så jeg tror han. Du kan si mye stygt om han, men han har punga ut år etter år for newc...
Hughton henta inn Best og Perch, rævkjøp.
Llambas henta inn Tiote og Ben arfa for 7 mill pund til sammen.
In Llambas we trust! Nå har vi en krigskasse på en halv milliard til sommervinduet, jeg lukter EL neste år ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 01. Feb. 2011, 12:11 »
Fyren ville ha ny kontrakt etter å ha signert for 3 måneder siden, er helt enig i det Pardew sier. Du kan ikke bruke interesse som en brekkstang for ny kontrakt så ofte, hvor vil det ende?
Hvis man putter 5 mål, skal man ha ny kontrakt da? hva med et hat-trick?
30.000 i uka er KJEMPEMYE penger for en nyopprykket spiss som i stor grad er et ubeskrevet blad.
11 mål på 19 kamper i PL første høsten endrer ikke det.
Og når det gjelder Ashley, så har han aldri tatt et øre ut av klubben, så jeg tror han. Du kan si mye stygt om han, men han har punga ut år etter år for newc...
Hughton henta inn Best og Perch, rævkjøp.
Llambas henta inn Tiote og Ben arfa for 7 mill pund til sammen.
In Llambas we trust! Nå har vi en krigskasse på en halv milliard til sommervinduet, jeg lukter EL neste år ;)

Neh, jeg synes absolutt vi burde ha gitt ham en ny kontrakt. 30 k er ikke mye for en av våre absolutt beste spillere. For å ta et eksempel er visstnok Ireland hos oss nå på en 40 k deal. Latterlig. Ja, det er lån, so what.

LLambias hentet Tioté og Ben Arfa? Haha, ja jøss.

Før vi tenker på EL neste år bør vi kanskje konsentrere oss om å unngå nedrykk. Og hva den "krigskassen" gjelder har jeg ikke store forhåpninger. N'Zogbia til 12 mp??? Bothroyd? SWP? Beckham? Keane? Huff. Måtte noe radikalt skje med smaken til Pardew.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 01. Feb. 2011, 12:15 »
Vi kan da ikke drive å gi spillere nye kontrakter etter 3 måneder. Jeg synes generelt det begynner å bli veldig mye vridning på den informasjonen vi faktisk har for å få dette til å fremstå som kun Ashleys feil og at Carroll har opptrådt ok. Om det er noe informasjon vi ikke har er dette mulig, men ut i fra det vi her hører blir det dumt å vri det som at det er klubbens feil at vi ikke vil reforhandle en 5-årskontrakt etter 3 måneder.

Jonathan Higgins III

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1072 på: 01. Feb. 2011, 12:18 »
Jeg står på mitt etter gårsdagens reaksjon, som jeg her fikk en rekke motsvar på. Hvorfor i all verden skal man sette sin lit til Ashley i denne situasjonen? Tidligere manøvrering av skuta har jo gått i samme retning. M.A har spyttet mye inn i klubben, og dette er blitt pure business. Mannen tenker balanse. Caroll undertegnet 5års for ikke så lenge siden, dette kan det være god regi på av Ashley. Han skal ha for forretningssans i dette tilfellet om ikke annet. "Motvillig ha akseptert tilbudet" ble gjengitt på klubbens egen side, dette blir jo noe søkt? Skal man forsøke se nyansene til dette, eller stole blindt på den sentralt styrte nettsiden? Forelå det klausuler som ikke er kommet frem? Spørsmålene må jo stilles, og det koker jo ned til et spørsmål om imagebygging og lojalitetsbygging til M.A/D.L/NUFC kontra Caroll som evt har solgt sjela si. Om det stemmer at Caroll er presset ut, som jeg har all grunn til å tro (Man er sin historie), vil dette være nok et reelt skudd for baugen for alle med hjertet i Newcastle.
?I could have signed for Newcastle when I was 17, but I decided I would be better off at Carlisle. I'd had a drink that night.?

Peter Beardsley

Jonathan Higgins III

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1073 på: 01. Feb. 2011, 12:21 »
Vil legge til at det er utilgivelig å dra uansett, det ene utelukker ikke det andre.. Grad av valgfrihet vet jeg ikke, men han burde aldri satt seg på flyet til Liverpool. Aldri!!
?I could have signed for Newcastle when I was 17, but I decided I would be better off at Carlisle. I'd had a drink that night.?

Peter Beardsley

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1074 på: 01. Feb. 2011, 12:22 »
Vi kan da ikke drive å gi spillere nye kontrakter etter 3 måneder. Jeg synes generelt det begynner å bli veldig mye vridning på den informasjonen vi faktisk har for å få dette til å fremstå som kun Ashleys feil og at Carroll har opptrådt ok. Om det er noe informasjon vi ikke har er dette mulig, men ut i fra det vi her hører blir det dumt å vri det som at det er klubbens feil at vi ikke vil reforhandle en 5-årskontrakt etter 3 måneder.

Det kan vi så absolutt. Hvis større klubber er interesserte, og vi har ambisjoner om å utvikle oss til noe mer enn det vi har vært i alle år, må man klare å gi spillerne en lønn som matcher statusen i klubben/kvaliteten. 30 k i uka-kontrakten som Carroll visstnok var på, er for meg langt i fra god nok.

Ashley ville ha pengene.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1075 på: 01. Feb. 2011, 12:22 »
Vil legge til at det er utilgivelig å dra uansett, det ene utelukker ikke det andre.. Grad av valgfrihet vet jeg ikke, men han burde aldri satt seg på flyet til Liverpool. Aldri!!

Så sant som det er sagt.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1076 på: 01. Feb. 2011, 12:33 »

Det kan vi så absolutt. Hvis større klubber er interesserte, og vi har ambisjoner om å utvikle oss til noe mer enn det vi har vært i alle år, må man klare å gi spillerne en lønn som matcher statusen i klubben/kvaliteten. 30 k i uka-kontrakten som Carroll visstnok var på, er for meg langt i fra god nok.

Ashley ville ha pengene.

Større klubber vil alltid være interesserte, og newcastle er ingen stor klubb lenger dessverre. Det er spis og bli spist, og hvis spillere presterer over lang tid vil vi uungåelig bli nødt til å forholde oss til interessenter, uavhengig av om de tjener 30.000 eller 60.000 i uka? Jeg vil ikke ha City-tilstander her.
Carroll var et ubeskrevet blad i premier league, ung, og uten landslagskamper. I tillegg har han vært borti mye bråk utenfor banen, og spiller i et nyopprykket lag.
Til tross for at han på daværende tidspunkt hadde scoret 5 mål i PL, synes du virkelig 30.000 i uka er for lite? Nå har han scoret 5 til, og i tillegg fått spille en treningskamp for england. Skal man da liksom doble lønna hans?
Nei, vi må ha en fornuftig lønnspolitikk.  Vi kan ikke la oss presse til å reforhandle kontrakter bare noen spiller et par bra kamper og blir hypa opp, hvilke signaler sender dette ut?
En Kontrakt er en gjensidig tillitserklæring der man forplikter seg til en viss sum som begge parter er enige om.  Caroll burde i det minste ha gitt oss en hel sesong i PL for å forsvare en eventuell ny kontrakt, er det virkelig noen som ikke er enig i det? Eller i det minste 3/4 kvart sesong siden kontrakten ble signert i oktober?

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1077 på: 01. Feb. 2011, 12:38 »
Jeg blir så oppgitt over brenne for denne klubben her. Tror ikke helsa mi har godt av det! Det skjer ALLTID noe - og det er i 9 av 10 ganger negativt! Blir et sørgerlig liv ut av en slik statistikk :p

MEN Newcastle-suppertere som vi er: Det er mer enn dette som må til for å knekke oss (helt).
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 01. Feb. 2011, 12:42 »
Hadde jeg vært barton hadde jeg kasta den nye kontrakten i søpla nå.. :P

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 01. Feb. 2011, 12:44 »

Ashley ville ha pengene.

Større klubber vil alltid være interesserte, og newcastle er ingen stor klubb lenger dessverre. Det er spis og bli spist, og hvis spillere presterer over lang tid vil vi uungåelig bli nødt til å forholde oss til interessenter, uavhengig av om de tjener 30.000 eller 60.000 i uka? Jeg vil ikke ha City-tilstander her.
Carroll var et ubeskrevet blad i premier league, ung, og uten landslagskamper. I tillegg har han vært borti mye bråk utenfor banen, og spiller i et nyopprykket lag.
Til tross for at han på daværende tidspunkt hadde scoret 5 mål i PL, synes du virkelig 30.000 i uka er for lite? Nå har han scoret 5 til, og i tillegg fått spille en treningskamp for england. Skal man da liksom doble lønna hans?
Nei, vi må ha en fornuftig lønnspolitikk.  Vi kan ikke la oss presse til å reforhandle kontrakter bare noen spiller et par bra kamper og blir hypa opp, hvilke signaler sender dette ut?
En Kontrakt er en gjensidig tillitserklæring der man forplikter seg til en viss sum som begge parter er enige om.  Caroll burde i det minste ha gitt oss en hel sesong i PL for å forsvare en eventuell ny kontrakt, er det virkelig noen som ikke er enig i det? Eller i det minste 3/4 kvart sesong siden kontrakten ble signert i oktober?

+1.

Signerte ikke Carroll nettopp en 5 års kontrakt da? Han var jo ikke tvunget til å dra noe sted, ei heller NUFC til å selge ham, de ville jo hatt ham i 5 år til og kunne se utviklingen an.
Men, lets face it : vi fikk MYE penger for ham, og det ville vært underlig å ikke akseptere et slikt tilbud, selv om dog Carroll KAN ha potensiale for å utvikle seg til en topp-spiss, men nja..som sagt, er personlig skeptisk til det.

"Carroll var et ubeskrevet blad i premier league, ung, og uten landslagskamper. I tillegg har han vært borti mye bråk utenfor banen, og spiller i et nyopprykket lag.
"

Vi fikk godt betalt mener nå jeg, og er enig med det ovenfor.Uansett, er nok mye mellom linjene her som en ikke bør spekulere i før vi får noe mere bekreftet hvem som er den "skyldige" her. Alle vil ha betalt hvertfall, det er helt sikkert, og tviler på Carroll er noe unntak der:)
« Siste redigering: 01. Feb. 2011, 12:47 av FarmerFrank »