20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Andrew Carroll
« Svar #960 på: 31. Jan. 2011, 17:25 »
@SkySportsPeteF:
Andy Carroll is understood to be travelling to the North West to discuss a possible move to Liverpool after a £35m fee was reportedly agreed. For the full story, click here.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #961 på: 31. Jan. 2011, 17:26 »
I tillegg er dette et fryktelig signal ovenfor det å f.eks. beholde Enrique i klubben.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #962 på: 31. Jan. 2011, 17:32 »
Signaleffekten jeg stadig er mest bekymra for - samt det faktum at vi har en elendig beholdning av spisser nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #963 på: 31. Jan. 2011, 17:36 »
£35 mill er mye penger ja, men hadde helst sett at han hadde dratt til en klubb som Barca, Inter eller Real, og ikke til en rival i PL. Er jævla skuffa over at Carroll ikke avslår dette blankt, når han er født og oppvokst i Newcastle og er elsket av fansen.
Du kan så si, men når klubben aksepterer budet, så signaliserer de jo på mange måter at de ikke mener vi trenger Carroll. Og hvis Carroll ikke føler seg ønsket av klubben han elsker, hvorfor skal han være her da?

£35 mill er mye penger, men på nåværende tidspunkt, med bare timer igjen av overgangsvinduet, så skal man rett og slett ikke selge arvesølvet. Det gjør man bare ikke. No fucking matter what! Dette er et forferdelig signal å sende til fansen og spillerne. Spesielt fansen.

Om Ashley er hatet fra før av - så vil nok ikke fansen være særlig mildere med han etter dette.

Optimalt sett skulle Carroll sagt nei tvert, men det er fullstendig urealistisk å tro på. Jeg nekter å tro at selv Alan Shearer hadde sagt nei hvis klubben faktisk hadde akseptert et bud fra Man Utd. Og for Andy Carrolls del - Liverpool er en gigantklubb. Enhver spiller med ambisjoner er villig til å forhandle frem en avtale med dem - dersom de ikke er ønsket av klubben sin.

Og bare for å toppe det hele, så slenger jeg på dette - nokså useriøse, men ikke usannsynlige - ryktet: Heskey to Newcastle
http://www.footyinsider.co.uk/showcontent.php?id=4209
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #964 på: 31. Jan. 2011, 17:37 »
Prisen for Carroll nå rapportert " i overkant av 35 millioner med mulighet for totalprisen til å overstige 40 millioner hvis visse kriteria blir møtt"

40 mill, sorry gutta. det er for mye penger. sell :)
If it has tits or wheels, count on problems!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #965 på: 31. Jan. 2011, 17:41 »
40 mill, sorry gutta. det er for mye penger. sell :)
Hadde det vært sommer og vi hadde hatt god tid til å finne en erstatter kunne vi vurdert det. Men £40mill scorer ikke mange mål for oss, når vi ikke har tid til å finne en skikkelig erstatter Og det er jo tross alt det som er det viktigste i fotball ;)

Men 40mp for Carrol er ganske sykt ja. Kunne sikkert fått f.eks Gameiro for rundt 10mp.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #966 på: 31. Jan. 2011, 17:41 »
grunnen til den syke prisen er jo januar og siste dagen.

Hadde maks fått 23-24 i sommer..
If it has tits or wheels, count on problems!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #967 på: 31. Jan. 2011, 17:42 »
Flatline: Jeg er helt, helt, helt grunnleggende uenig. Hadde det vært juni måned, to måneder igjen av sommerens overgangsvindu - hvor flest spillere skifter klubb - så kunne jeg vurdert det. Men akkurat her og nå - med bare timer igjen - uten mulighet til å finne en erstatter av samme kaliber - så mener jeg at vi må beholde - uansett om noen hadde kommet rekende med £100 millioner. Vi kan ikke selge lagets klart beste spiller på nåværende tidspunkt. Og hvilken signaleffekt sender det til Jose Enrique? Blir du god nok, så selger vi deg til høystbydende. For vi er mer opptatt av å tjene penger enn å bygge et godt fotballag?

Br3vik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #968 på: 31. Jan. 2011, 17:42 »
Newcastle har bekreftet et 2. bud.. men det budet ble også avslått  ;) håper virkelig at han blir!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #969 på: 31. Jan. 2011, 17:48 »
Dette er, by far, den jævligste avslutningen på et transfervindu noensinne. Nervene mine er tynnslitt, jeg er straks mitt i en flytteprosess, og har umenneskelige mengder pensum.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #970 på: 31. Jan. 2011, 17:54 »
Dette er, by far, den jævligste avslutningen på et transfervindu noensinne. Nervene mine er tynnslitt, jeg er straks mitt i en flytteprosess, og har umenneskelige mengder pensum.

Men herregd, slutt å syt og få orden på prioriteringene dine...  :P

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #971 på: 31. Jan. 2011, 17:56 »
The Editor: Newcastle have broken their silence on the Andy Carroll saga - and have said a second bid from Liverpool has been rejected

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #972 på: 31. Jan. 2011, 18:00 »
Dette er en sak som kommer til å vare utover kvelden. Jeg roer meg ikke før Andy Carroll går ut på nufc.co.uk og bekrefter at han blir værende, eller før morgendagen kommer og det ikke har skjedd noe mer.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #973 på: 31. Jan. 2011, 18:16 »
Jeg tror egentlig ikke at Carroll er så sugen på å dra til Liverpool. Hadde Man Utd eller Barcelona banket på døra, så hadde det vært noe annet. Men Liverpool er vel strengt tatt ikke bedre enn Newcastle, og da blir det egentlig bare en stagnasjon klubbmessig.

Br3vik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #974 på: 31. Jan. 2011, 18:19 »
transfer request av carroll!! fyFAAAAAAAAEN!!!