20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274240 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #856 på: 15. Jan. 2011, 10:36 »
Det er fake account da.

1 dag før Ben Arfa signerte skrev han følgende: Great news for the fans soon.

Mange begynte å lure på hva det var, så han slettet meldingen etter 10 min.

Var jo mange steder du kunne finne at Newcastle var iferd med å signere ham dagen før de gjorde det da.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #857 på: 15. Jan. 2011, 12:29 »
Tillater meg å vere litt konspiratorisk..

Er det mulig at Pardew køyrer ein Ferguson-strategi med Carroll? Altså, å benekte at sin beste spiss skal spele i håp om at motstandarlaget bommar på taktikken når vedkommande likevel entrar banen?

I og med at Carroll lenge har vore usikker, hadde Newcastle vore meir tent med at klubben hadde haldt kjeft om eventuelle prognoser. I så tilfelle måtte Bruce ha hatt Carroll i bakhovudet heilt til kampstart. No som Pardew slepp katta ut av sekken to dagar før kamp, får Bruce nok av tid til å tilpasse laget til våre andre spissalternativ.

Eg synest det virkar rart om ikkje Newcastle skulle prøvd å halde eit evt. Carroll-fraver skjult så lenge som overhodet mulig.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #858 på: 15. Jan. 2011, 12:52 »
Egentlig veldig fornuftig det du skriver Hans. Og Gud så deilig det hadde vært om Pardew hadde vært såpass lur, dog har jeg mine tvil.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #859 på: 15. Jan. 2011, 14:54 »
Det ville vært konge på flere måter, og jeg ville blitt sinnsykt imponert. Nå har jo dog Andy latt seg intervjue av hjemmesida til klubben hvor han forteller om skuffelsen over å ikke rekke kampen da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #860 på: 15. Jan. 2011, 17:04 »
Mener at man burde ha tidd still om det da egentlig.
Regner med at de fleste husker Enriques' Twitter-episode? ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #861 på: 16. Jan. 2011, 09:27 »
Igjen noen løse rykter om at Redknapp og Tottenham vil prøve seg på Carroll.
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2011/01/16/2307709/tottenham-preparing-to-make-a-record-30m-move-for-newcastle

Alt har jo sin pris, også Carroll. Til hvilken pris synes dere man kan vurdere et salg med tanke på dagens prisnivå?

Carroll har et stort potensial. Er ikke mange som er bedre på styrke og i luftrommet enn han, et godt skuddbein har han også. Men teknikk og spilleforståelse er noe av det han kan bli bedre på. Hurtigheten hans er vel sånn midt på fra en skale fra 1 - 10, og er jo omtrent umulig å gjøre noe med, ihvertfall på pluss siden.
Det som skrur prisen mest opp er jo det at han har gode avslutningsegenskaper og viser seg å være en skikkelig "goalgetter", selv med medspillere som det ikke bare snakkes lovord om.

Så igjen, hva synes "dere" er en god deal?
Jeg synes £30 mill er litt i det minste laget og at det må nok nærme seg £40 mill for at det skal være akseptabelt. Men man må aldri finne på og selge uten at en erstatter er handlet inn, både av sportslige og økonomiske grunner.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #862 på: 16. Jan. 2011, 09:39 »
Carroll er faktisk overraskende rask hvis han får litt rom å løpe i. Løpet mot Sland viser f.eks dette: Han løp fra 3 spillere. Og han har faktisk  god spilleforståelse. Han observerer i forkant hvor han skal heade. Hvorfor tror du han har så mange assists?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #863 på: 16. Jan. 2011, 09:46 »
Carroll er rå! Elsker råskapen, og hvordan har aldri trekker seg fra en duel. Han skal vinne absolutt alt uansett, koste hva det koste vil. Deilig attitude! ;D
Nei.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #864 på: 16. Jan. 2011, 09:52 »
Carroll er faktisk overraskende rask hvis han får litt rom å løpe i. Løpet mot Sland viser f.eks dette: Han løp fra 3 spillere. Og han har faktisk  god spilleforståelse. Han observerer i forkant hvor han skal heade. Hvorfor tror du han har så mange assists?

Han har så mange assists på grunn av sin styrke i luftrommet og at han ar lagkammerater, spesielt Nolan, som er gode til å fange og krige inn 2. ballene.

Det siste målet vi slapp inn mot Tottenham kan tas på som et eks av det motsatte.

Jeg skrev heller ikke at han hadde dårlig spilleforståelse, men at han på dette området hadde forbedringspotensiale. Det tror jeg også at du er enig i, du har jo sikkert sett de samme kampene som meg.
« Siste redigering: 16. Jan. 2011, 09:58 av Frode »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #865 på: 16. Jan. 2011, 16:14 »
Tottenham To Launch ?15 Million Bid For Villarreal Striker Giuseppe Rossi - Report

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/01/16/2308121/tottenham-to-launch-15-million-bid-for-villarreal-striker

Goal viser her til en italiensk klide hvis seriøsitet jeg ikke skal uttale meg altfor mye om. Men jeg syns dette er noe Happy Harrp virkelig skal gå for...  ;)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #866 på: 17. Jan. 2011, 19:15 »
Tottenham To Launch ?15 Million Bid For Villarreal Striker Giuseppe Rossi - Report

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/01/16/2308121/tottenham-to-launch-15-million-bid-for-villarreal-striker

Goal viser her til en italiensk klide hvis seriøsitet jeg ikke skal uttale meg altfor mye om. Men jeg syns dette er noe Happy Harrp virkelig skal gå for...  ;)

Neineinei. Rossi er en meget bra spiller som jeg absolutt ikke vil se i Tottenham. Ta det med ro - Carroll går ikke til Tottenham uansett:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #867 på: 19. Jan. 2011, 10:50 »
Husker fremdeles at mange betvilte Rossis ferdigheter da han var hos oss. Om det var på grunn av at han var ManUs eiendom og en protest på at vi lånte han uten opsjon, eller om det var noe annet, det vet jeg ikke. Men jeg kan huske at han ble ansett for å være så godt som talentløs.

Rossi er en meget god spiller, men jeg vil heller at Harry splasher ut cash for han, enn for Carroll.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #868 på: 19. Jan. 2011, 10:59 »
Husker fremdeles at mange betvilte Rossis ferdigheter da han var hos oss. Om det var på grunn av at han var ManUs eiendom og en protest på at vi lånte han uten opsjon, eller om det var noe annet, det vet jeg ikke. Men jeg kan huske at han ble ansett for å være så godt som talentløs.

Rossi er en meget god spiller, men jeg vil heller at Harry splasher ut cash for han, enn for Carroll.

Carroll går ikke til Tottenham. Så bastant tørr jeg være.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #869 på: 19. Jan. 2011, 12:14 »

Nå har Rossis karriere utviklet seg veldig også siden den gang. Det er alltid lett å være etterpåklok. hadde selveste Sir Alex vist at han kunne bli så god så hadde han jo neppe sluppet ham.

Men uansett, hvis Rossi er det som skal til for at Happy Harry glemmer Carroll så får han bare gå i forhandlinger med den gule ubåten. Men aller helst ser jeg at begge blir der de er.