20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #825 på: 06. Jan. 2011, 21:57 »
Sikkert ikke dumt. Håper han er tilbake til derbyet!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #826 på: 06. Jan. 2011, 23:44 »
30 mill er ikke nok. Milner ble solgt for 27 mill (inklusive verdien på Irland). Når du i tillegg tenker på at gutten er 21 år, er engelsk, har scoret 11 mål og har 6 assist, på et middelmådig lag, så er 30 millioner på langt nær nok.
Haha, £30mill er ikke nok? Hvilken verden lever du i egentlig? Det er greit vi er fans, men det må da gå ann å være litt realistisk også? Carroll har prestert i en halv sesong i PL, det er alt han har å vise til. Skal nok litt mer til før vi kan snakke om £30mill.

Vi har vel aldri solgt en spiller for så mye penger heller? Ellers er det utrolig å se at folk synes £30 mill er for lite...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #827 på: 07. Jan. 2011, 00:34 »
James Milner er vårt mest innbringende salg! Lå vel på rundt 12 mill pund.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #828 på: 07. Jan. 2011, 00:35 »
James Milner er vårt mest innbringende salg! Lå vel på rundt 12 mill pund.

Woodgate ble solgt for 13 mill pund.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #829 på: 07. Jan. 2011, 00:37 »
I helvette! Det burde jeg huska :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #830 på: 07. Jan. 2011, 08:11 »
Ser man på Milner nå, så er det vel ikke mye tvil i at Fat Mike gjorde en ganske brukbar deal. Men så hadde han vel fremdeles vært like god i Villa dersom han ikke hadde dratt til City.

Uansett så bør et salg av Carroll kunne smadre disse summene rimelig greit, når det enn måtte komme. Jeg personlig ville sagt nei til et bud på £30 mill. Det er liksom det eneste jeg kan forholde meg til. Er det noen her som ville sagt ja takk til salg for den summen?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #831 på: 07. Jan. 2011, 08:51 »
Å si nei til 300 millioner er selvsagt en vanvittig stor beslutning. Uansett så føler jeg meg innahabil til å svare, fordi det er et følelsesmessig grunnlag fra en supporters side å ønske sine beste spillere med videre. Det er omtrent slik at klubben kunne solgt hvem som helst andre, bare ikke Carroll. Uansett hvilken sum vi hadde solgt Carroll for, så ville jeg på en måte ikke følt at det ville vært verdt det. Av den grunn så er det ganske få her som objektivt kan argumentere for hva som er riktig pris.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #832 på: 07. Jan. 2011, 10:20 »
Å si nei til 300 millioner er selvsagt en vanvittig stor beslutning. Uansett så føler jeg meg innahabil til å svare, fordi det er et følelsesmessig grunnlag fra en supporters side å ønske sine beste spillere med videre. Det er omtrent slik at klubben kunne solgt hvem som helst andre, bare ikke Carroll. Uansett hvilken sum vi hadde solgt Carroll for, så ville jeg på en måte ikke følt at det ville vært verdt det. Av den grunn så er det ganske få her som objektivt kan argumentere for hva som er riktig pris.

Godt sagt. Eg føler at Carroll er framtida for klubben, og det er slike spelarar ein lyte byggja eit lag rundt. Han er unik, og dermed uerstatteleg :) Men no fungerar ikkje fotballen akkurat slik...
Sei Carroll skulle verte nesten like god som Shearer og er lojal mot klubben, mens klubben ikkje verte mykje betre enn ca topp 10 og Ashley fortsett på sin måte. So unnar eg han suksess i ein toppklubb.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #833 på: 07. Jan. 2011, 11:08 »
13,4mp takk ;)

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #834 på: 07. Jan. 2011, 12:10 »
Om man sier nei til £30 mill er det fordi man ikke vil selge, ikke fordi det i utgangspunktet ikke er nok penger. For det er utrolig mye penger for en spiller som uansett hvordan vi vrir og vender på det bare har en halv god sesong i PL. Jeg vil ikke selge Carroll jeg heller, men £30 mill er voldsomt mye.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #835 på: 07. Jan. 2011, 12:43 »
Er det noen som virkelig mener vi bor selge carroll for 30""?? Endelig har vi en spiss som har potensielle til aa overta etter shearer. Og det etter bare noen aar etter nr9 takket for seg. Aa selge han er det samme som aa ikke ha ambisjoner om e-cup, CL, osv.. Man selger ikke en lokal, ung, engelsk, topscorer som alt er klubbens stjerne. Det er en grunn til at noen vil gi 30? for han. Er ikke sikkert han blir bedre. Men scorer han med samme snitt i fremtiden er han priceless.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #836 på: 07. Jan. 2011, 12:46 »
Nei, for 30 euro er det ingen som mener vi bør selge ham.

Uansett, som sagt. Det går på om vi vil selge han i det hele tatt eller ikke, for £30 mill er så utrolig mye penger. Ca 2,5 gang så mye som vi noen gang har fått for noen spiller noen gang. I dagens marked er det utrolig mye penger.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #837 på: 07. Jan. 2011, 16:20 »
Jeg ville ikke solgt Carroll for 30 mp. En potensiell lokal verdensklasse spiller til å lede rekkene i en framoverrettet klubb som Newcastle, er "priceless".

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #838 på: 07. Jan. 2011, 16:37 »
Som Geir sier, £30mill er en god del penger!
Er spent på om Carroll bare har et godt år, eller om han kan øke antall mål neste år. Si han får 17-18 i år. Spent på om han klarer å forbedre det så stort mye mer.
Men i utgangspunktet er jeg sterkt i mot et salg av Carroll. Fordi han er en "local hero".
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #839 på: 07. Jan. 2011, 17:17 »
Hvis en ikke vurderer £30M så driver en ikke klubben. Da er en supporter. Jeg vil ikke ha noe salg, men skulle £30M dukke opp så bør jo styret vurdere hva som er best for klubben. Kan jo få en del for den summen.

Håper at vurderingen da tas, for det er et sunnhetstegn. Newcastle trenger å bli styrt som en business. Så får vi be om at vurderingen er at Carroll skal bli i Newcastle.