20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274296 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #810 på: 05. Jan. 2011, 23:43 »
Pardew må ha fått klare singnaler fra ledelsen når han kan være så sikker.

Det er veldig mye som skal til for at Carroll selges slik jeg ser det. Tottenham skal for det første komme opp med fryktelig mye penger og bryte sin transferrekord for Carroll. Han har vært fantastisk den første halvdelen, men han har kun prestert i en halv sesong i PL, selv om han åpenbart viser stort potensial.

I tillegg virker ikke akkurat Carroll veldig ivrig på å flytte på seg og selv om spurs har et fantastisk lag er de ikke tittelutfordrere. Noen vanvittig lønnspolitikk ala City har de heller ikke.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #811 på: 05. Jan. 2011, 23:51 »
CaulkinTheTimes George Caulkin
Pardew: "I can?t say to you strong enough that Andy Carroll will not leave this club in this transfer window. 100 percent."

Godt at vi får en uttalelse, og Pardew har slått meg som en frittalende mann. Bare viser til at han langet ut om ryktene rundt Keane, Bentley og Beckham for noen dager siden.

Har Pardew avkreftet at han er interessert i de 3 spillerne du nevner?

En annen ting er jo at alt har sin pris i fotballen. Kommer en klubb opp med masse penger så tror jeg det vil blir vanskelig å avslå et salg av Carroll.
Men nå har vel ManCity kjøpt Dzeko, så de kjøper ikke flere spisser nå tror jeg. Tottenham har lyst på Carroll men jeg tviler på at de vil gjøre han til sin dyreste kjøpte spiller noensinne, så mye penger bruker de ikke nå. Eneste er Chelsea, de sliter med å putte mål for tiden og kommer til å handle, men jeg tror ikke de heller er interessert i sprenge banken for å sikre seg Carroll nå.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #812 på: 05. Jan. 2011, 23:55 »
Det jeg mente, Frode. Han ble konfrontert med ryktene. På Keane og Bentley sa han noe om at han trengte spillere som kunne bære skjorta, før han la til at disse to var sånne spillere. Poenget er at mange managere lar være å erklære noen form for interesse i spillere. Pardew gjorde på en måte det, og virker veldig frittalende. På en sånn måte at jeg nesten ville trodd at han ville innrømmet om det var snakk om en overgang rundt Carroll. Beckham ble nevnt på samme måte.

Kanskje det ikke er noe i det jeg snakker om, men han virker hvertfall ganske ærlig i uttalelsene sine.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #813 på: 06. Jan. 2011, 09:01 »
Carroll er extremt viktig for dette laget, men i di siste kampene har vi sett at vi klarer oss uten han også. Får vi ett bud på 30 millioner pund synes jeg vi burde vurdere dette, men kun vis alle pengene blir reinvistert. I dagens market kunne vi fått tag i 4-5 klassespillere for den prisen.

Misforstå meg rett nå, jeg vil ikke selge Carroll , men 30 m pund er MYE penger.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #814 på: 06. Jan. 2011, 10:57 »
100% enig,  og i de 30 millionene ligger store deler i hans enda uforløste talent. Jeg kan aldri tenke meg at Caroll noengang blir verdt mer enn 300 mill, selv om han fortsetter å score mål.

Sånn sett kan det være greit å selge han tidlig før han peaker, for å få inn og etablert en ny spiss.

Når det er sagt vil vi selvfølgelig aldri få noen garantier for at de £30 millioner poundene blir re-investert, så det blir noe utopisk og thus poengløst å snakke om.

Derfor er jeg i utgangspunktet negativ til salg til en hvilken som helst pris, siden Ashely kan finne på å ta alle pengene selv, eller kjøpe en half-assed spiss som erstatter.

Men når alt kommer til stykket, er det fint lite interessant for Ashley hva en bitteliten forumgjeng i norge sitter og sier ja og nei til...
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #815 på: 06. Jan. 2011, 11:02 »
30 mill er ikke nok. Milner ble solgt for 27 mill (inklusive verdien på Irland). Når du i tillegg tenker på at gutten er 21 år, er engelsk, har scoret 11 mål og har 6 assist, på et middelmådig lag, så er 30 millioner på langt nær nok.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 06. Jan. 2011, 11:25 »
Carroll er extremt viktig for dette laget, men i di siste kampene har vi sett at vi klarer oss uten han også. Får vi ett bud på 30 millioner pund synes jeg vi burde vurdere dette, men kun vis alle pengene blir reinvistert. I dagens market kunne vi fått tag i 4-5 klassespillere for den prisen.

Misforstå meg rett nå, jeg vil ikke selge Carroll , men 30 m pund er MYE penger.

Heldigvis har de andre spissene våre bevist at vi faktisk har noe å gjøre i PL selv uten Andy Carroll på laget. Likevel må det påpekes at vi har møtt relativt svak motstand de siste kampene. Mot de beste lagene i denne ligaen er vi helt helt avhengig av en god Carroll for å kunne vinne. Bortekampen mot Arsenal og hjemmekampen mot Liverpool er eksempler på kamper hvor han har vært et angrep alene og skapt stor hodebry for en hel back-firer. Men faen så morro det er at Shola, Løven og Best har levert i de to siste kampene!!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #817 på: 06. Jan. 2011, 11:48 »
BigAndy er forresten 22 år i dag! Gratulerer!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 06. Jan. 2011, 11:49 »
Gratulerer! Måtte de neste 22 tilbringes på St. James Park. I alle fall annenhver lørdag.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #819 på: 06. Jan. 2011, 11:53 »
 8) Gratulerer med dagen  8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #820 på: 06. Jan. 2011, 13:56 »
Congrats, number 9!!

jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #821 på: 06. Jan. 2011, 19:38 »
30 mill er ikke nok. Milner ble solgt for 27 mill (inklusive verdien på Irland). Når du i tillegg tenker på at gutten er 21 år, er engelsk, har scoret 11 mål og har 6 assist, på et middelmådig lag, så er 30 millioner på langt nær nok.
Haha, £30mill er ikke nok? Hvilken verden lever du i egentlig? Det er greit vi er fans, men det må da gå ann å være litt realistisk også? Carroll har prestert i en halv sesong i PL, det er alt han har å vise til. Skal nok litt mer til før vi kan snakke om £30mill.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 06. Jan. 2011, 21:24 »
Haha, £30mill er ikke nok? Hvilken verden lever du i egentlig? Det er greit vi er fans, men det må da gå ann å være litt realistisk også? Carroll har prestert i en halv sesong i PL, det er alt han har å vise til. Skal nok litt mer til før vi kan snakke om £30mill.

Skal ikkje glømme fjordårssesongen også da Daniel. Skal uansett si meg enig i at £30mil kanskje er litt drøyt, men andre spillere har vert meir overbetalt dei seneste åra... Milner er jo et levende eksempel...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #823 på: 06. Jan. 2011, 21:30 »
Blir ikke verdt £30mill fordi man scorer 19 mål på 40 CCC-kamper! :)

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #824 på: 06. Jan. 2011, 21:30 »