20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274377 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #780 på: 31. Des. 2010, 17:06 »
Ja, det er pga Ashley at jeg lar sånne ting plage meg. Helt sikkert ingenting!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #781 på: 01. Jan. 2011, 17:46 »
det er jo lovende... er det Afrika mesterskap i år? Hvis vi mister Tioute og Carrol på en og samme gangen så kommer vi til å få det tøfft ut året.
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #782 på: 01. Jan. 2011, 18:02 »
Nei, er ikke afrikamesterskap i år. Det er asiamesterskap, men det skal ikke ramme vårt lag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #783 på: 02. Jan. 2011, 12:26 »
http://www.people.co.uk/sport/football/news/2011/01/02/newcastle-will-not-be-tempted-to-sell-andy-carroll-even-for-mega-money-102039-22820602/
Ikke til salgs for £40 mill. God nyhet.
Og dette er den mest seriøse avisen en kommer over nesten.

Smith, Campbell og Best ser og ut til å være på vei vekk?
« Siste redigering: 02. Jan. 2011, 12:28 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #784 på: 02. Jan. 2011, 14:34 »
Fre tv2sporten.

? Carroll kan bli solgt
Og selv om det er City han føler seg sikrest på at kommer til å forsterke med store navn, så er det ikke bare Adebayor og Beckham han tror kan havne i Tottenham.

- Det er spillere som jeg vet har litt marked rundt seg, type Andy Carroll. Han tror jeg blir solgt hvis Newcastle får den summen de vil ha. De lar ham gå for mellom 15 og 20 millioner pund, det har jeg også gode kilder på. Han er en type som passer inn i Tottenham, og de har ressursene til å kjøpe hvis de vil. Jeg tror de har litt penger å bruke og jeg tror de er offensive nok til å tenke at med et par kvalitetskjøp så kan de kanskje kjempe om tittelen, eller i alle fall en mesterligaplass. De har mye å vinne på å bruke litt penger, så det kan bli Beckham og en spiss, for eksempel Adebayor eller Carroll, forklarer Karlsen.

Lar de Carroll dra for 15 eller 20 millioner pund så blir jeg forbanna.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #785 på: 02. Jan. 2011, 14:44 »
Ashley vil vel tjene penger da. Men liker uansett ikke at han skriver at han har gode kilder på at de selger for mellom 15 og 20 millioner pund.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #786 på: 02. Jan. 2011, 15:10 »
Kvifor skal me selge Carroll? Nettopp fått ny langtidskontrakt, han er local lad, og han er den viktigaste spelaren i laget.

Itilegg trur eg ikkje Carroll går frivilligt frå Newcastle, så sant me ikkje rykker ned.

Fø det at Ashley ser han kan tena pengar. Ingenting overraskar meg med den mannen lenger.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #787 på: 02. Jan. 2011, 16:07 »
Mick Lowe på BBC Radio NEwcastle nå rett før kamp:

Forteller at han har blitt fortalt at skaden til Andy Carroll er mye bedre enn fryktet. Det er ikke snakk om en langtidsskade. Han har vært til behandling i London hos en spesialist, som vi har hørt, og han Lowe forteller videre at det ikke burde være noen fare for at han må stå over mer enn 2 kamper. Forhåpentligvis tilbake mot Sunderland!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #788 på: 02. Jan. 2011, 16:08 »
Ahhh! Fantastiske nyheter du serverer meg der!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 02. Jan. 2011, 16:45 »
Fre tv2sporten.

? Carroll kan bli solgt
Og selv om det er City han føler seg sikrest på at kommer til å forsterke med store navn, så er det ikke bare Adebayor og Beckham han tror kan havne i Tottenham.

- Det er spillere som jeg vet har litt marked rundt seg, type Andy Carroll. Han tror jeg blir solgt hvis Newcastle får den summen de vil ha. De lar ham gå for mellom 15 og 20 millioner pund, det har jeg også gode kilder på. Han er en type som passer inn i Tottenham, og de har ressursene til å kjøpe hvis de vil. Jeg tror de har litt penger å bruke og jeg tror de er offensive nok til å tenke at med et par kvalitetskjøp så kan de kanskje kjempe om tittelen, eller i alle fall en mesterligaplass. De har mye å vinne på å bruke litt penger, så det kan bli Beckham og en spiss, for eksempel Adebayor eller Carroll, forklarer Karlsen.

Lar de Carroll dra for 15 eller 20 millioner pund så blir jeg forbanna.

De kildene tror jeg ikke mye på. Tipper det bare er en eller annen journalist eller bedreviter som har spekulert i at det er en sannsynlig sum. Ashley har vel selv uttalt at han ikke vil selge Carroll for 40m pund en gang?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #790 på: 02. Jan. 2011, 16:50 »
Tipper uttalelsene baserer seg på at man antar at Ashley faktisk kan finne på å selge Carroll hvis han får nok for han. Og hva Ashley deffinerer som "nok" vet dessverre bare han. La oss bare håpe Ashley ikke blir fristet til å finne på noe som alle andre enn han selv ser er dumt!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #791 på: 02. Jan. 2011, 21:54 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6631191,00.html
But Pardew hopes that the England international could come into contention for the Tyne-Wear derby on 16th January
Les mer  linken over.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #792 på: 05. Jan. 2011, 11:34 »
Supert!

Som noen nevner på N-O, så tror jeg også at Ben Arfa og hans agenter satte krav om ambisjoner fra klubbledelsen om å utvikle seg de neste sesongene. Det gir en liten trygghet blant alle disse ryktene rundt Carroll. Jeg har ikke en spesielt dårlig følelse ang. Carroll i dette vinduet, men er fullt klar over at han kan vokse seg for stor for oss iløpet av to-tre år, hvis vi fortsatt er en nedre halvdel klubb i PL. Per dags dato, så tror jeg Carroll er mer enn godt fornøyd med å spille for klubben han alltid har vært fan av og i trøya han alltid har drømt om å ha.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #793 på: 05. Jan. 2011, 11:37 »
So far, so good, sier jeg. Hvis Tottenham på død og liv skal ha Carroll, så har de ressursene som trengs for å få Ashley til å ombestemme seg. Jeg jubler ikke før januar har blitt februar og vinduet er stengt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #794 på: 05. Jan. 2011, 12:04 »
Nå har vi i tillegg signert HBA, en mann som på sitt beste får Bale til å se ut som en oldboysspiller ;) Er vi heldige på skadefronten og får inn en god spiss, kan vi være med i kampen om Europa. Eneste årsaken til at Tham er "større" enn oss nå, er pga CL..Men jeg tror ikke de klarer å bevare den plassen så fremt de ikke får kjøpt Carroll eller en annen god angriper i dette vinduet. Aldri i verden om Carroll forlater oss nå som HBA er på plass.