20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #720 på: 20. Des. 2010, 17:38 »
masse rykter om Andy om dagen, og selv om jeg ikke tror han drar fra Newcastle på et par år uansett, så liker jeg ikke at klubber som Man City og Chelsea skal vurdere bud. Tottenham linkes jo også, selv om dette er fra nettavisens ryktespalte, og er meget kristisk til den, så kommer jo ryktene fra steder!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #721 på: 20. Des. 2010, 17:45 »
masse rykter om Andy om dagen, og selv om jeg ikke tror han drar fra Newcastle på et par år uansett, så liker jeg ikke at klubber som Man City og Chelsea skal vurdere bud. Tottenham linkes jo også, selv om dette er fra nettavisens ryktespalte, og er meget kristisk til den, så kommer jo ryktene fra steder!!

Vi må ikke for mindreverdighetskompelsker nå gutter. Alle snakker om Tottenham. Men faktum er at Castle er en stor klubb. Vi er større enn Chelski,  som ville råtnet på midten av tabellen hvis det ikke var for en rik onkel. Ditto kan sies om City også. I motsetning til Chelski og City  har vi  en unik fanbase i England, og det skal ikke mye sportslig suksess før vi fyller stadion og 1000vis er på venteliste for sesongkort igjen. Og dessuten tror jeg Carroll elsker å være den største guden i Castle. Heller det enn å være en av mange guder i London.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #722 på: 20. Des. 2010, 17:48 »
Jeg er ganske trygg på at Carroll er Newcastle spiller i et par år til minst. Gutten er oppvokst på tyneside, hatt sesongkort på stadion som guttunge, har akkurat fått trøye nummer ni som han alltid har drømt om, og signert en fem-års kontrakt.

Det er naturlig at "alle" vil ha Premier Leagues beste spiss denne sesongen, når gutten i tillegg kun er 21 år. Men jeg tror faktisk han føler han har masse å bevise i Newcastle, samtidig som han synes det er en spennende tid i klubben. Han trenger masse spilletid, og det vil han få her. Derfor tror jeg han blir noen sesonger til, for å stabilisere seg som en av de beste spissene i PL. Den dagen Carroll sine ambisjoner strekker seg altfor langt over taket på St.James så må vi selge, men inntil videre er Newcastle en klubb på vei opp og jeg er helt sikker på at Carroll ønsker aller mest at han en gang skal vinne et trofe med Newcastle.

Tottenham ser jeg for meg kan rase sammen som et korthus når som helst mtp at Harry Redknapp nesten helt sikkert er landslagssjef om 18mnd. Fundamentet i klubben er ikke godt nok, og det er Harry som skal ha mesteparten av æren både for prestasjonene og spillerkjøpene. De kan se langt etter en mer passende manager. Kanskje en litt drøy påstand, men jeg tviler sterkt på at de er et stabilt topp fire lag over de neste fem årene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #723 på: 20. Des. 2010, 17:50 »

Vi må ikke for mindreverdighetskompelsker nå gutter. Alle snakker om Tottenham. Men faktum er at Castle er en stor klubb. Vi er større enn Chelski,  som ville råtnet på midten av tabellen hvis det ikke var for en rik onkel. Ditto kan sies om City også. I motsetning til Chelski og City  har vi  en unik fanbase i England, og det skal ikke mye sportslig suksess før vi fyller stadion og 1000vis er på venteliste for sesongkort igjen. Og dessuten tror jeg Carroll elsker å være den største guden i Castle. Heller det enn å være en av mange guder i London.

Klikka for deg eller?? Chelsea var allerede et CL lag når Roman kom, og Terry og Lampard var allerede nøkkelspillere. De hadde grunnlaget for suksess, og kunne bygge videre med Roman sine penger. Du kan ikke sammenligne Chelsea og City. Chelsea er dessuten en stolt og stor klubb i London med bra supportere, men dessverre er mange av de blitt priset vekk de siste årene.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #724 på: 20. Des. 2010, 17:56 »
Jeg skrev jo at jeg er tror Andy blir i klubben noen år til, men hva om MA plutselig finner ut at 200 mill for Andy er helt ok, og selger han mot hans vilje og alle andres vilje, for å kunne få igjen litt av pengene han har brukt på klubben.

Det her er ikke noe jeg tror kan skje, men det er et worst case scenario som jeg virkelig håper ikke skjer. Men MA har jo bevist gang på gang, at han ikke kan en dritt om fotball, for da hadde vi hatt KK som manager enda, eller CH som manager. Den mannen har begått så mange feil at jeg tror han ikke kan noe som helst om fotball.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #725 på: 20. Des. 2010, 21:11 »
http://triffictottenham.co.uk/harry-promised-january-transfer-kitty/

Jeg bare håper at Redknapp er interessert i noen andre spisser enn Carroll jeg.
For hvis han bruker de pengene de har tilgjengelig på Carroll så ser det mørkt ut.
Redknapp pleier og få de spillerne han vil ha. Og med Carroll på laget ville Tottenham blitt så godt som komlpette, noe jeg tror Redknapp tenker selv. Kan ikke han idioten Ashley bare selge klubben, så slipper man og bekymre seg så jævelig. Med en ambisiøs eier så tror jeg aldri Carroll drar, men med Ashley som sjef så er jeg nesten sikker på at han drar. I utgangspunktet så tror jeg Carroll vil bli, men hvis Ashley godtar et stort bud så kommer han til og dra. Det som irriterer mest er at Carroll er en spiller jeg tror det er lett for Newcastle og beholde hvis de går inn for det, men Ashley vil garantert bare ha pengene.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 20. Des. 2010, 21:26 »

Klikka for deg eller?? Chelsea var allerede et CL lag når Roman kom, og Terry og Lampard var allerede nøkkelspillere.

Klubben hadde suksess ja før Roman tok over, men det hadde sin pris. Klubben var faktisk neddynget i gjeld og enkelte forventet at Chelsea skulle ta en Leeds. Heldigvis for Chelsea klarte de å slå Liverpool i siste kamp, hvilket gjorde at de fikk den ettertraktede 4. plassen, på bekostning av Pool. Men jeg ser det som sannsynlig at Chelsea ikke ville vært i russiske hender hvis det ikke var for at de fikk CL. Sannheten er uansett at Chelsea var gjeldstynget og ble reddet av en russisk oligark som pøste inn penger i klubben. Etter 2003 har Chelsea kjøpte seg til suksess bokstavelig talt, akkurat som City nå.

Vi ble selvsagt reddet av rik eier vi også. Forskjellen er at Ashley faktisk prøver (til tross for noen horrible valg) å bygge en klubb stein på stein i stedet for å hive penger etter spillere som gir katta i klubben. Når castle først vinner en pokal så vil jeg at det skal være pga vi har gjort smarte kjøp, avlet lokale talent og sikret gode relasjoner til supporterne og ikke pga en rik milliadær finner ut at han skal ha det litt moro. Citysupporterne kan jo juble for at klubben endelig nå har suksess, men det må være med en kraftig bismak i munnen. Det siste jeg vil er at Castle skal bli som ManU (drittsupportere), Chelski og City.
« Siste redigering: 21. Des. 2010, 08:51 av InspectorC »

Stickyjokes

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #727 på: 24. Des. 2010, 16:07 »
En liste jeg ble veldig glad, og littoverasket over å se.
Høstens beste målscorere og tilretteleggere, scoringer/assists i parentes:

1. Andy Carroll, Newcastle 16 (10/6)
2. Nani, Man Utd 15 (5/10)
3. Didier Drogba, Chelsea 14 (8/6)
3. Carlos Tévez, Man City 14 (10/4)
5. Dimitar Berbatov, Man Utd 13 (11/2)
6. Chris Brunt, WBA 12 (2/10)
6. Tim Cahill, Everton 12 (9/3)
6. Johan Elmander, Bolton 12 (8/4)

God Jul!

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #728 på: 25. Des. 2010, 01:20 »

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #729 på: 25. Des. 2010, 03:05 »
Synd hverken Enrique eller Tiote ble vurdert :/
Gan canny doon Toon!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #730 på: 25. Des. 2010, 03:14 »
Jose Enrique blir litt glemt siden han har styrken sin defensivt, og de offensive backene blir mye lettere lagt merke til. Defensivt så er det bare Ashley Cole som kan måle seg blant venstrebackene i PL, etter min mening. Uansett er det kanskje ikke ufortjent at Baines har venstrebacken, har vært bra denne sesongen han.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #731 på: 25. Des. 2010, 04:23 »
Jeg synes faktisk det er ekstremt rart at Tiote og Enrique ikke er med, men jeg er glad på Carrolls vegne. Carroll har vært STOR i år og fortjener all skryt han kan få, både av norske aviser og langt større aviser utendlands. For en herlig type!

Eller burde helt klart Tiote og Enrique vært nevnt, kanskje også Barton?
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #732 på: 25. Des. 2010, 04:32 »
Tiote og Barton er åpenbare minglere - null tvil om det. Har Jagielka vært mye bedre enn Colo da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #733 på: 25. Des. 2010, 10:22 »
Så var det dette med Newcastle-brillene da... :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #734 på: 25. Des. 2010, 11:33 »
Jeg synes laget var helt greit egentlig, bortsett fra valget av De Jong som spiller på frykt og galskap. Tiote derimot har ikke behov for å kveste folk for å ta ballen.