20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #690 på: 12. Des. 2010, 08:42 »
Det viktigste kriteriet for å beholde Carroll er at vi ikke rykker ned.
Jeg tror også, som frode sier, at det kun er Chelsea og City vi må frykte akkurat nå. Jeg tror City vil gå for enda større fisk i januar og sommervinduet. I tillegg vil Carroll bli en av 20 klassespillere på det laget.
Chelsea kommer til å jakte en erstatter for Drogba snart, og da kan Carroll bli aktuell, men det vil bli dyrt. Kanskje for dyrt for russeren.

Manu har vært sparsommelige de siste vinduene. I tillegg har nok ferguson troen på en del av de unge spissene de har i stallen. I tillegg trenger de å forsterke midtbanen snart også.

Jeg tror han bli i newcastle en del år til sålenge vi ikke rykker ned. Jeg tipper at Chelsea er første klubben som kommer til å legge inn et bud en gang i fremtiden.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #691 på: 12. Des. 2010, 16:53 »
Det virker som om Tevez kommer til og forsvinner fra City, og da er jeg 100% sikker på at de byr på Carroll. Spørsmålet er hvor mye. Får bare kysse fingrene for at Ashley avslår det. Personlig så kan ikke Ashley si at han virkelig har behov for de pengene. Jeg vet han er en businessmann, men mannen har jo sikkert 7-8 milliarder i formue. Han har penger for resten av og livet og vel så det. Han TRENGER IKKE å selge. Og jeg tror ikke det er noen problem og beholde Carroll hvis Ashley går inn for og beholde han. Men det var det da, jeg tror Ashley godtar 250-300 millioner pund med to strake armer. Håper så jævelig at vi blir kjøpt opp av noen styrtrike jævler.
Da drar aldri Carroll.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #692 på: 12. Des. 2010, 16:55 »
Jeg tviler. Han er sikkert god, men jeg ser ikke for meg at han kommer til å slå nevneverdig igjennom.

Hehe, fant dette i starten av tråden! :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 12. Des. 2010, 16:56 »
Du må jo også skille mellom personen Ashley og klubben Newcastle da.
Forøvrig er jeg ikke fullt så sikker på at Carroll ønsker å bli uansett så lenge vi holder oss oppe. Han har vel antakeligvis også lyst til å spille CL-fotball og å vinne titler. Det beste Newcastle kan gjøre for å beholde ham er å vise evne og vilje til å utfordre lengre opp på tabellen i løpet av de kommende åra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #694 på: 12. Des. 2010, 17:00 »
Jeg tviler. Han er sikkert god, men jeg ser ikke for meg at han kommer til å slå nevneverdig igjennom.

Til hans forsvar så var det mye som talte mot Carroll på den tiden da. Hadde vel et dårlig låneopphold i Championship også?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #695 på: 12. Des. 2010, 17:05 »
Det er jo over 3,5 år siden. Tipper at samtlige som tørr å ha egne meninger har gått på noen blemmer her. Bare å lese igjennom transfertråden for potensielle norske spillere i PL det.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #696 på: 12. Des. 2010, 17:33 »
Det virker som om Tevez kommer til og forsvinner fra City, og da er jeg 100% sikker på at de byr på Carroll. Spørsmålet er hvor mye. Får bare kysse fingrene for at Ashley avslår det. Personlig så kan ikke Ashley si at han virkelig har behov for de pengene. Jeg vet han er en businessmann, men mannen har jo sikkert 7-8 milliarder i formue. Han har penger for resten av og livet og vel så det. Han TRENGER IKKE å selge. Og jeg tror ikke det er noen problem og beholde Carroll hvis Ashley går inn for og beholde han. Men det var det da, jeg tror Ashley godtar 250-300 millioner pund med to strake armer. Håper så jævelig at vi blir kjøpt opp av noen styrtrike jævler.

Hadde også godtatt et bud på 250-300 millioner pund ja.:)
Da drar aldri Carroll.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #697 på: 12. Des. 2010, 17:55 »
hadde Ashley lovet at alle penger for carroll ble brukt til stall-forsterkning, hadde jeg godtatt bud på 250 mill eller mer.  Men kjenner jeg ashley rett hadde han putta pengene i egen rolle, derfor vil jeg ikke selge han til noen pris.

Men gi meg 250 mill å handle for, så må andy gå. se på newcastle uten barton/nolan/tiote på midten. taper 1-5 for bolton, 1-3 for west brom osv.. seff ikke andys skyld, men lagets bankende hjerte er midtbanen, Andy er bare end-productet ved mål...

Når det er sagt, når Gosling og Ben arfa kommer tilbake skadefrie og forhåpentligvis i form, og vi blir kvitt Routledge og Jonas, vil jeg si vi er i Topp5 midfield-wise i premier league. svakhetene våre er Midtforsvaret, simpson, en spiss makker til carroll og tildels krul som nesten gjør en brøler pr kamp..
If it has tits or wheels, count on problems!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #698 på: 12. Des. 2010, 17:59 »
hadde Ashley lovet at alle penger for carroll ble brukt til stall-forsterkning, hadde jeg godtatt bud på 250 mill eller mer. Men kjenner jeg ashley rett hadde han putta pengene i egen rolle, derfor vil jeg ikke selge han til noen pris.

Men gi meg 250 mill å handle for, så må andy gå. se på newcastle uten barton/nolan/tiote på midten. taper 1-5 for bolton, 1-3 for west brom osv.. seff ikke andys skyld, men lagets bankende hjerte er midtbanen, Andy er bare end-productet ved mål...

Når det er sagt, når Gosling og Ben arfa kommer tilbake skadefrie og forhåpentligvis i form, og vi blir kvitt Routledge og Jonas, vil jeg si vi er i Topp5 midfield-wise i premier league. svakhetene våre er Midtforsvaret, simpson, en spiss makker til carroll og tildels krul som nesten gjør en brøler pr kamp..

Det tror jeg du er alene om.

Peter

• Gjest
« Svar #699 på: 12. Des. 2010, 18:05 »

Til hans forsvar så var det mye som talte mot Carroll på den tiden da. Hadde vel et dårlig låneopphold i Championship også?

Innlegget er skrevet før Carrolls opphold i Preston, så det er ikke noe forsvar.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #700 på: 12. Des. 2010, 18:09 »
Jeg synes 250 millioner er altfor lite jeg. Hvor mye gikk Ramires til Chelsea for?
20 millioner pund eller noe sånt. Og Rio Ferdinand gikk til Man Utd for rundt 300 millioner. Andy Carroll bøtter inn mål i verdens beste liga, han er 21 år og Engelsk.
Hadde jeg vært eier så hadde avslått alt under 40 millioner pund. Det er latterlig mye penger, men så høyt verdsetter jeg Carroll. Jeg vet det er litt drøyt, men Carroll or for viktig for klubben. Med han på laget kan vi nå langt. Et par gode signeringer så er vi plutselig et europa league lag. En 7.plass er ikke sååå langt unna hvis vi unngår skader og får inn enda litt kvalitet. Bare så synd at eieren er inkompetent.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #701 på: 12. Des. 2010, 18:12 »

Innlegget er skrevet før Carrolls opphold i Preston, så det er ikke noe forsvar.

Jeeeeezes Peter, er du helt blokka?

Du drar fram et innlegg fra 3 år tilbake, Carroll hadde spilt totalt 10 min for Newcastle hvor han gjorde et litt under middels greit innhopp. Hva i all verden er det jeg skal "forsvare" her? At jeg ikke hadde trua på han?

Hva er det du prøver å oppnå?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #702 på: 12. Des. 2010, 18:13 »
Hvis gosling og ben arfa kommer tilbake i form, og Midtforsvaret spiller seg opp litt, tror jeg en 7 plass er realistisk.  Hvis Barton/nolan/tiote blir skada, skal vi jobbe hardt  for å unngå nedrykk. Det er stor fallhøyde, men sånn er nå livet som newcastle supporter! Like a rollercoaster!
If it has tits or wheels, count on problems!

Peter

• Gjest
« Svar #703 på: 12. Des. 2010, 18:29 »

Jeeeeezes Peter, er du helt blokka?

Du drar fram et innlegg fra 3 år tilbake, Carroll hadde spilt totalt 10 min for Newcastle hvor han gjorde et litt under middels greit innhopp. Hva i all verden er det jeg skal "forsvare" her? At jeg ikke hadde trua på han?

Hva er det du prøver å oppnå?

Tulling. Prøver ikke å oppnå noe som helst med dette. Eneste greia var at det er litt morsomt å se tilbake i tråden der han ikke blir vurdert særlig høyt i motsetning til i dag.
Tenk deg litt om før du leker en smart jævel.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 12. Des. 2010, 19:03 »
Peter, du trenger å roe deg ned litt. Slapp av med språkbruken, ellers blir det noen ukers "ferie" på deg fra denne siden.