20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274355 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #540 på: 28. Okt. 2010, 20:18 »
Bent og Gyan......
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #541 på: 28. Okt. 2010, 20:20 »
Bent og Gyan......

Begge to flere mil bedre enn Carroll...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #542 på: 28. Okt. 2010, 20:23 »
Ja, det som er poenget mitt......

Gyan har vel kanskje ikke bevist all verden i PL, men fortsatt en god spiss.
Sunderland har jo overlevd på Bent i et par år nå :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 28. Okt. 2010, 20:24 »
Bent og Gyan......

Gyan flere mil bedre enn Carroll? Det må være en annen Gyan enn han jeg harr sett ihvertfall.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #544 på: 28. Okt. 2010, 20:33 »
Støtter meg til Daniel her. Gyan er langt fra noen toppspiss. Folk lar seg blende av et godt VM, uten å se på hva han har levert tidligere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #545 på: 28. Okt. 2010, 20:39 »
Som jeg skrev, har ikke bevist enda i PL. Men har er jo enda ung, mener jeg å huske. Er han ikke 23 el 24?
Enig i at han ikke er noe verdensklasse. Men han er en god spiss.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 28. Okt. 2010, 20:40 »
Gyan blir 25 i november. Er ikke så jævla ung lenger da. Statsa hans fra tidligere klubber er brukbare, men ikke noe sinnsykt heller.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #547 på: 28. Okt. 2010, 20:47 »
Når du koster 130 millioner kroner så er du i hvertfall ingen dårlig spiss. Får Gyan spille fast så tror jeg han kommer til og gjøre det kjempe bra, jeg. Skulle så gjerne sett den mannen på topp for Newcastle ved siden av Carroll, men det skjer jo aldri.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #548 på: 28. Okt. 2010, 20:52 »
Det er veldig typisk at et godt VM skrur opp prisen på en spiller. Bare se på f.eks El Hadji Diouf i 2002. Gyan er ingen dårlig spiller, men den prislappen er sinnsyk i forhold til kvaliteten på spillern hvis man sammenligner med f.eks Chicarito. Han hadde sannsynligvis vært i samme prisklasse hadde han blitt kjøpt etter VM.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #549 på: 29. Okt. 2010, 00:18 »
(Amore av Dean Martin: -)

When a girl hits the floor
and it's not Collymore, Andy Carroll
When you're glassed in the face
by a mag with no pace, Andy Carroll

When your car's set on fire
Called a nob & a liar, Andy Carroll
When you're either in jail
hitting birds on on bail, Andy Carroll __________________

Lær deg engelsk da dn kuk. Dessuten er bare sunderland fansen sure fordi dere ikke har en spiss som er i nærheten av Carroll

Nivået ditt er en bekreftelse på HVPU-reformen.
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 29. Okt. 2010, 14:15 »
Chopra fortjener honnør for å ha laget en så fin sang.
Det er enkelte faktafeil der, men det er ikke så farlig, så lenge du har et catchy refreng å synge med på.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #551 på: 29. Okt. 2010, 16:19 »
Bent og Gyan......

Gyan flere mil bedre enn Carroll? Det må være en annen Gyan enn han jeg harr sett ihvertfall.

Om ikke mil ligger han hvertfall flere km foran. Gyan har mye bedre avslutninger enn Carroll, og selv om han er lavere er han også svært god i lufta(klart ikke like bra som Andy). Farten og uforutsigbarheten er laangt foran too.

Simmio

• Gjest
« Svar #552 på: 29. Okt. 2010, 17:40 »
Bent og Gyan......

Om ikke mil ligger han hvertfall flere km foran. Gyan har mye bedre avslutninger enn Carroll, og selv om han er lavere er han også svært god i lufta(klart ikke like bra som Andy). Farten og uforutsigbarheten er laangt foran too.

Er ikke enig i det du sier her Peter. Gyan gjorde det ok i Rennes, men 14 mål på 48 kamper er ikke mye å skryte av. Han var veldig god i VM, men han har ikke spilt noe etter det. Med andre ord, Gyan har aldri prestert veldig bra over tid. Andy har scoret fem og prestert bra denne sesongen. Jeg syntes egentlig at Gyan er veldig overhypet, og hvertfall til den prislappen.
« Siste redigering: 29. Okt. 2010, 17:41 av Simmio »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 29. Okt. 2010, 18:07 »
Så lenge Sunderland fortsetter sånner summer på slike kjøp er jeg ikke veldig redd for at de skal stikke veldig langt fremfor oss, for å si det slik. 13 mill for en spiss som har en medioker scoringsrekord i Italia og Frankrike er relativt stramt for å si det slik. Det fins også bøttevis med eksempler på spillere som har vært gode i mesterskap, for så å skuffe i ettertid. Jeg hadde blitt forbanna om vi hadde splæsha 13 mill på en slik spiller i sommer, og dermed måttet nedprioritere andre kjøp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmio

• Gjest
« Svar #554 på: 29. Okt. 2010, 18:17 »
Så lenge Sunderland fortsetter sånner summer på slike kjøp er jeg ikke veldig redd for at de skal stikke veldig langt fremfor oss, for å si det slik. 13 mill for en spiss som har en medioker scoringsrekord i Italia og Frankrike er relativt stramt for å si det slik. Det fins også bøttevis med eksempler på spillere som har vært gode i mesterskap, for så å skuffe i ettertid. Jeg hadde blitt forbanna om vi hadde splæsha 13 mill på en slik spiller i sommer, og dermed måttet nedprioritere andre kjøp.

Hvis vi hadde kjøpt han, hadde vi ikke hatt råd til Ben Arfa og Tiote. Apropos Tiote hvor mye betalte vi egentlig for han?  ;)