20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274531 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #510 på: 25. Okt. 2010, 21:18 »
Jeg blir sikkert litt upopulær nå, men jeg må bare si det: VELDIG teit å prøve å forstå/tolke/unnskyld handlingen hans med at dama var trøblete osv.

Carroll bør holde seg vekke fra trøbbel, og hvis trøbbelet oppsøker ham i form av en lettlivet bimbo med tyngre øyevipper enn biceps, så bør han rett og slett snu det andre kinnet til.

Han har MYE å lære av JB, og bør hurtigst mulig få kokkos i garderoben

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #511 på: 25. Okt. 2010, 21:20 »
Sitat fra: nufc.com
The court heard he threw his drink over Michael Cook in Newcastle nightclub Blu Bambu in December.

Carroll said his glass accidentally slipped out of his hand and caused a cut to Mr Cook's eyebrow.
Hehehe. Ror seg fint i land her :P
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 25. Okt. 2010, 21:29 »
Jeg blir sikkert litt upopulær nå, men jeg må bare si det: VELDIG teit å prøve å forstå/tolke/unnskyld handlingen hans med at dama var trøblete osv.

Carroll bør holde seg vekke fra trøbbel, og hvis trøbbelet oppsøker ham i form av en lettlivet bimbo med tyngre øyevipper enn biceps, så bør han rett og slett snu det andre kinnet til.

Veldig enig her. Håper klubben internt er veldig klar på at det må skjerpings til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #513 på: 25. Okt. 2010, 21:43 »

Helt enig. Jeg synes generelt supporterne kanskje tåler litt for mye av egne spillere. Litt synd at man skal være fritatt for normal oppførsel bare fordi man er god til å sparke en ball.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 25. Okt. 2010, 22:13 »
Hvorfor brenne bilen?? Er ikke dette litt for dumt??

Vel, hvis noen hadde skamjult søstra mi kan det fort hende at jeg hadde gått lengre enn å brenne opp bilen til vedkommende. Hvis det stemmer at han har gjort det selvsagt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 25. Okt. 2010, 22:53 »
"Kevin looks after him very well," added the Toon boss.

"I think he arranges his supper at the right time and makes sure he's tucked in on time to get a full night's sleep!

;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #516 på: 25. Okt. 2010, 22:58 »
Newcastle er ikkje akkurat kjent for å ikkje gi spillerere nok sjangser. Det er kanskje litt av problemet også at han veit han alltids får tilgivelse fra klubbe ein second third and maybe  even a fourth chanche. Burde vert lov og drite seg ut 1 gang men 2 gang burde det vert goodbye. Men Carrol har nok muligheten til å banke opp eit par stk mennesker til før Newcastle eventuelt vil reagere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 25. Okt. 2010, 23:01 »
Saken er vel tydeligvis slik at det ikke kan ha vært så jævla alvorlig når han kun får 10.000,- i bot. De har jo hatt både video og masse vitner, så tipper denne saken har blitt blåst opp mye mer enn nødvendig.

Selvfølgelig skal han ikke komme i slike situasjoner uansett, men tror ikke detta var så ille.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 25. Okt. 2010, 23:10 »
Nei, akkurat denne saken er nok ikke så seriøs. Selv om 10 000 pund i bot fortsatt er ganske mye penger, bare ikke akkurat for fotballspillere.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 25. Okt. 2010, 23:14 »
Nei, akkurat denne saken er nok ikke så seriøs. Selv om 10 000 pund i bot fortsatt er ganske mye penger, bare ikke akkurat for fotballspillere.
10.000 norske kroner! ;)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #520 på: 25. Okt. 2010, 23:26 »
Newcastle er ikkje akkurat kjent for å ikkje gi spillerere nok sjangser.

Eksempel?

Barton er i alle fall (heldigvis) eksempel på akkurat det motsatte.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #521 på: 25. Okt. 2010, 23:29 »
Nei, faen. Las heilt feil. Sorry. God natt!  8)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 26. Okt. 2010, 00:52 »
Haha God natt  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 26. Okt. 2010, 10:08 »
10.000 norske kroner! ;)

Ok, da var det ganske lite ja. Med tanke på at han har vært i bråk før tror jeg faktisk vi kan konstatere at dette mest sannsynlig var en ikke-sak.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #524 på: 27. Okt. 2010, 11:57 »
Hvis du tjener 40-50 000 pund i uka, så er ikke 10 000 pund akkurat småpenger. Det er faktisk en god porsjon av lønna di.

Men 10 000 NOK er småpenger ja. Det er jeg enig i.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon