20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #480 på: 19. Okt. 2010, 09:00 »
Dama der såg jo ræv ut.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 19. Okt. 2010, 09:44 »
Det er også lov å være en jackass, hvis du bare presterer uke inn og uke ut på fotballbanen.
Mener du virkelig det du sier her? >:(
Det er vel nettopp slike holdninger som har gjort at en sånn kultur har blitt bevart i enkelte fotballmiljøer. Du mener at gode fotballspillere kan leve etter andre regler enn andre i samfunnet?
Håper jeg har misforstått noe :D
Det er lov å være en drittsekk, så lenge du gjør det du skal på fotballbanen, og ikke havner på forsiden av tabloidene hver mandag morgen. Kunne kanskje lagt til det siste der også i går, naturligvis.

Det skal selvfølgelig ikke være andre regler for gode fotballspillere enn for andre mennesker. Også drittsekker må kunne følge samfunnets normer og regler. Sier ikke noe annet. Men det er likevel lov å være en drittsekk. Det er lov å være høy på pæra. Alle trenger ikke være som Alan Shearer. DET er poenget mitt. Det skal selvfølgelig ikke være lov å slå ned 18 år gamle jenter på byen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 19. Okt. 2010, 11:04 »
Det hadde jeg faktisk ikke fått med meg, men uansett har jo det null og niks betydning for det jeg skriver i mine innlegg litt lenger opp. Samme f... hvem han har slått ned.

Det er lov å være en ufordragelig type, men det er ikke lov å slå ned folk. Uansett om det er en lagkamerat, eks-dama eller en tilfeldig forbipasserende på byen.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #483 på: 19. Okt. 2010, 11:22 »
Det er også lov å være en jackass, hvis du bare presterer uke inn og uke ut på fotballbanen.
Mener du virkelig det du sier her? >:(
Det er vel nettopp slike holdninger som har gjort at en sånn kultur har blitt bevart i enkelte fotballmiljøer. Du mener at gode fotballspillere kan leve etter andre regler enn andre i samfunnet?
Håper jeg har misforstått noe :D
Det er lov å være en drittsekk, så lenge du gjør det du skal på fotballbanen, og ikke havner på forsiden av tabloidene hver mandag morgen. Kunne kanskje lagt til det siste der også i går, naturligvis.

Det skal selvfølgelig ikke være andre regler for gode fotballspillere enn for andre mennesker. Også drittsekker må kunne følge samfunnets normer og regler.
Sier ikke noe annet. Men det er likevel lov å være en drittsekk. Det er lov å være høy på pæra. Alle trenger ikke være som Alan Shearer. DET er poenget mitt. Det skal selvfølgelig ikke være lov å slå ned 18 år gamle jenter på byen.
Hadde dette vært matematikk, der man kan stryke pluss mot minus, hadde innlegget ditt gått i null...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 19. Okt. 2010, 17:19 »
Er nesten ille at han bor på hotell, er tydelig at det er noe problemer i privatlivet da, så jeg tror det er bra for han at han bor med Nolan den neste tiden.

Hvorfor skulle han sånn uten videre lugge tak i denne jenta, og kjøre hodet hennes ned i badegulvet?? Spesielt siden dette er en ex-kjæreste, så tilsier jo det meste at hvertfall Carroll ga faen i henne når han hadde sex med en annen jente. Så det er garantert hun som har startet denne krangelen, og kan det ha vært flere innvollverte?? Sannsynligvis den jenta Carroll hadde sex med, hun kan jo f.eks ha blitt angrepet. Kanskje noen flere også, siden det står at det bodde flere folk i huset..? Tror det er mye sjalusi fra jenta som har anmeldt Carroll. Jeg prøver ikke forsvare Carroll, men jeg skjønner ikke hvorfor han skulle ha banket opp denne jenta...og det tror jeg ikke han har gjort "skikkelig" heller. Hun har jo ikke pådratt seg særlige skader, da ville vi selvsagt hørt om det. Jeg tør nesten spekulere i at dette er litt overdrevent, sånn som så mange andre saker er med PL spillere innvollvert. Kanskje noe naivt når vi vet at Carroll har et rulleblad med voldsaker på seg, men han er byens store stjerne. Nummer ni på byens flaggskip. Det er med andre ord mange som er ute etter "å ta" Carroll.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #485 på: 19. Okt. 2010, 17:57 »
Enig med kø1. Selvfølgelig er det ikke greit at han har tydd til vold mot henne, men som en på NO-forumet sier, så har hun nok ikke bare lagt seg stille og rolig og hørt at Carrol hadde sex med en annen jente, og drog henne inn på badet og slo henne da hun kom inn og så dem... Det var nok en krangel som ble fysisk etter hvert. Hun er nok ikke så uskyldig selv som hun prøver å virke.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 19. Okt. 2010, 18:08 »
Men får dette noen direkte betydning for han sesong hos oss no? Må han sone og evt mister kamper fremover ? Vanskelig å forholde seg til sånne folk...

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 19. Okt. 2010, 18:21 »
Det har nok helt garantert vært en krangel som ble fysisk, og da vil jeg tro at hun prøvde å angripe han, ettersom han sier det var selvforsvar, og han har dyttet henne vekk, og hun har snublet og slått hodet i baderomsgulvet. Kan ikke se for meg at Carroll skal ha sittet og dengt hodet hennes i gulvet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 19. Okt. 2010, 18:24 »
Det er litt "white trash" preg øve heile gjengen :P

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #489 på: 20. Okt. 2010, 09:26 »
Fikk faktisk litt samme følelsen. Det er rett og slett en smule '8 mile' (rett før jeg la til "lissom" på slutten der). Time out!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #490 på: 20. Okt. 2010, 18:55 »
Fikk faktisk litt samme følelsen. Det er rett og slett en smule '8 mile' (rett før jeg la til "lissom" på slutten der). Time out!
lissom:)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #491 på: 21. Okt. 2010, 11:12 »
http://www.chroniclelive.co.uk/north-east-news/evening-chronicle-news/2010/10/21/andy-carroll-s-car-torched-at-kevin-nolan-s-home-72703-27518147/

Ville tilstander i Newcastle over Carrolls "utenfor banen" aktiviteter tydligvis. Noen som føler de må si ifra (ikke ansikt til ansikt selvsagt, mannen er jo 2,40 uten sokker!) for enhver pris...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #492 på: 21. Okt. 2010, 14:47 »
Helt sykt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 21. Okt. 2010, 15:11 »
Kieron Dyer har blitt voksen, og innser alt det idiotiske han selv gjorde da han var ung og lovende som Andy Carroll.
We attracted the wrong sort of attention and there are things I did which I just can?t believe when I look back.
I look at Andy Carroll and you can see the same problems. I hope he gets himself sorted out because he could become an excellent player.?

Les mer: Dyer's warning to Carroll

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #494 på: 21. Okt. 2010, 15:28 »
Hvor skal dette ende???????? Synes synd på gutten. Ser for meg at han har rotet seg bort i feil kvinnfolk som gjør alt for å komme i medias søkelys.. Kanskje Barton kan veilede litt i denne situasjonen? Han har tross alt opplevd det meste og fått skikk på livet..