20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #420 på: 30. Aug. 2010, 23:36 »
viste ikke at vi fikk bud på han ifjord...?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 31. Aug. 2010, 08:36 »
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16497_6345350,00.html

Video hvor sky kommenterer Wolfeskampen. Noen flotte ord om Carroll som dere bør få med dere..

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #422 på: 31. Aug. 2010, 09:03 »
Skriver han under på en ny 4 års kontrakt mener jeg verdien på Carroll er mellom 10 og 15 millioner pund.

Småpenger.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 31. Aug. 2010, 09:19 »
Småpenger.

Helt enig! Han har allerede scoret 4 mål. Han har et par unike trekk som fotballspiller. Forøvrig nevnt i skyreportasjen ovenfor: Spillere av Carrols høyde er som oftest treige og ubrukelige avsluttere (f.eks  Crouch). Carroll er derimot rask, god til å avslutte, har gode bevegelser og er god til å holde på ball .  De tre første egenskapene  er ganske unikt for en spiller som er over 1.90.  Wolfesmidstopperne stod overfor et umulig problem mot carroll: Du kan stå tett oppi og satse på å vinne hodeduellene (noe som sannsynligvis ikke skjer). Gjør du det, åpner du samtidig bakrommet og det er heller ikke lurt fordi Carroll faktisk er rask. Dermed valgte stopperne å falle av, men det gir rom for Caroll til å plukke ned ballen. Alt han da trenger er spillere som kommer etter og tar løpene.

Så lenge innleggene kommer Carroll garantert til å score mål i løpet av en kamp. Tror han kan havne på 20 mål i år. Og det er veldig bra for en 21-åring på et nyopprykket lag. Og han er engelsk. Rooney ble solgt for £25 eller noe. Jeg vil ha samme sum, minst :D
« Siste redigering: 31. Aug. 2010, 10:50 av InspectorC »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 31. Aug. 2010, 10:29 »
Nå må du ikke glemme at vi var med på å presse opp prisen på Rooney ganske kraftig, da. £25 mill er selvsagt ingen realistisk pris på et fullstendig ubeskrevet blad i PL-sammenheng. Men vi kan selvsagt kreve den prisen, hvis noen skulle banke på døra og ønske å kjøpe.

Det er sjelden jeg anbefaler å leke Tromsø. Men i tilfellet Carroll, så gjør jeg det. Han er for god til at vi har råd til å gi slipp på ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 31. Aug. 2010, 17:36 »
Carroll har trukket seg fra U-21 troppen pga ankelskaden som han slet med forrige uke.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 31. Aug. 2010, 23:08 »
Carroll har trukket seg fra U-21 troppen pga ankelskaden som han slet med forrige uke.

Flotte greier. To uker på å ordne opp i den ankelen no !

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #427 på: 14. Sep. 2010, 13:44 »
Newcastle United?s 21 year-old striker Andy Carroll has been named the North-East Football Writers? Association Young Player of the Year for 2010.
 :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #428 på: 17. Sep. 2010, 13:14 »
Carroll er ikke noen ny rooney, men han er søren meg bra!
En sånn spiss på et lag som har mye ball og er mye ved motstanders 16-meter..?
GULL VERDT

og han kan bevege seg ikke minst! i motsetning til fettberget heskey

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #429 på: 17. Sep. 2010, 15:23 »
Carroll er ikke noen ny rooney, men han er søren meg bra!
En sånn spiss på et lag som har mye ball og er mye ved motstanders 16-meter..?
GULL VERDT

og han kan bevege seg ikke minst! i motsetning til fettberget heskey

Jeg er så subjektiv at jeg faktisk mener at Carroll har potensiale til å overgå Rooney i antall mål. Som jeg har nevnt før er Carroll rimelig unik som spiss. Det er sjelden kost at en spiller som er så høy, har så stor fart. I tillegg har han blikk for spillet, er god til å avslutte både med hodet og med sin venstre. Og ikke minst er han smart i bevegelsene. Alene på topp, mot Scum var han likevel god. Og fikk en enorm mulighet. En god midstopper ala Woodgate er i stand til å ta ut Rooney, tror jeg. Men det er umulig å vinne alle dueller mot Carroll. Og i tillegg er det en liten Ivers i ham: Han er flink til å ta de rette løpene i boksen slik at han får headet upresset. Han er ikke som f.eks Crouch eller Fall, som står helt stille og tar i mot juling. De må både vinne kroppsduellen med sin oppasser og treffe ballen godt for at det skal scores.  Carroll klarer derimot å dra seg fri pga rykk og smartness. Så lenge Carroll får de rette ballene er jeg overbevist om at han kommer til å bøtte inn mål.
« Siste redigering: 17. Sep. 2010, 15:25 av InspectorC »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 17. Sep. 2010, 15:34 »
Du har mange gode poenger Inspector, og man skal også huske på at Rooney ikke har vært en skarp målscorer før fjorårssesongen. I sin sjette sesong i manu drakta klarte han for første gang å score over 20 mål i PL, og det var kun hans andre sesong hvor han rundet 15 mål i PL. Så jeg er faktisk enig i at Carroll har POTENSIALET til å bli en bedre målscorer enn Rooney. Det er et stykke igjen, så det er skummelt å være for bombastisk i uttalelsene. Forhåpentligvis får Carroll en god sesong nå, uten altfor mye skader, så blir det spennende å se hvor det ender. Scorer han tosifra i PL denne sesongen er det en fantastisk start på PL karrieren!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #431 på: 30. Sep. 2010, 23:20 »
Ser ut som Carroll blir å finne i Capellos Landslagstropp til uka. Han har ikke blitt tatt med i U-21 troppen. Er mange skader på de opprinnelige England spissene.
Håper han får spille, og overbeviser :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 30. Sep. 2010, 23:21 »
Er det ikke på den tia at Carroll skal i retten? Kanskje derfor han ikke er tatt ut?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 01. Okt. 2010, 11:29 »
Virker som han skal med;

NEWCASTLE United striker Andy Carroll will be named in the England squad for the first time on Monday.

The Gateshead-born forward was left out of the under-21 squad yesterday and The Journal understands he is in line for inclusion in the seniors ? barring an injury against Manchester City on Sunday.

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/10/01/england-ready-to-include-andy-carroll-in-squad-61634-27377032/#ixzz1167wC1de

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #434 på: 01. Okt. 2010, 20:28 »
Synes ikke Carroll er god nok for England - enda.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!