20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274798 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #285 på: 19. Mars 2010, 00:23 »
   :D

Håper ingen storklubber driver med "Wise-speiding" !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 19. Mars 2010, 18:40 »
Den eneste "storklubben" jeg veit om, som kan finne på å drive med "Wise-speiding" er Rosenborg. Og tror ikke de er den største trusselen i forhold til våre sjanser for å beholde Carroll.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #287 på: 20. Mars 2010, 08:42 »
For nokre herlege mål han har for Nufc! Spennande utvikling på Carroll, han er heilt enorm i luftrommet, er nesten slik at eg ikkje kan sjå ein speler i England som faktisk er betre på haudet!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #288 på: 20. Mars 2010, 23:18 »
Carroll blir bare bedre og bedre for hver kamp, han er god på bakken og ekstrem i lufta.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #289 på: 21. Mars 2010, 00:29 »
Og mangler bare 189 mål :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #290 på: 21. Mars 2010, 09:42 »
Newcastle United have moved to secure Andy Carroll to a new contract.

The Sunday Mirror says talks have taken place aimed at ­improving the terms and length of 14-goal Carroll?s existing two-and-a-half-year deal to five years .

Manager Chris Hughton, who has been told he will remain in charge next term, has told owner Mike ­Ashley and his managing director Derek Llambias they must secure the 21-year-old striker?s future.
Skulle bare mangle. Vi må vært smarte og gjøre rette valg fremover.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 21. Mars 2010, 12:22 »
Newcastle United have moved to secure Andy Carroll to a new contract.

The Sunday Mirror says talks have taken place aimed at ­improving the terms and length of 14-goal Carroll?s existing two-and-a-half-year deal to five years .

Manager Chris Hughton, who has been told he will remain in charge next term, has told owner Mike ­Ashley and his managing director Derek Llambias they must secure the 21-year-old striker?s future.
Skulle bare mangle. Vi må vært smarte og gjøre rette valg fremover.

Flotte greier. Satser på han både signerer en lengre kontrakt og får drakt med #9 til neste sesong.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 21. Mars 2010, 12:26 »
Er veldig smart. Var helt fantastisk i går både fremover og ikke minst bakover. Han fikk klarert vekk 2 meget gode krossere pga sin enorme holdestyrke. Så lenge vi får tilbake det vingspillet klubben er kjent for, er jeg overbevist om at han kommer til å score mål neste sesong.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 21. Mars 2010, 14:38 »
Jeg mener også at Carroll bør få #9. Som andre har påpekt er han en up and coming geordie. Og får han #9 vil han virkelig presse seg selv til å bli en bedre fotballspiller. Er nok ikke mange andre fotballspillere som forstår betydningen av å være spiller nr 9 for Newcastle United bedre enn han!

Dessuten, vi kan ikke ha samme standard til #9 som vi hadde for 10 år siden. Tar nok laaaang tid før Newcastle er tilbake på det nivået, og blir nok en kamp om å overleve i PL neste sesong. Skal vi vente på neste Alan Shearer vil draktnummer 9 stå ubrukt i lang tid.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 21. Mars 2010, 17:38 »
Å gi Carroll nummer 9 vil også være et ekstra trekkplaster i forhold til å beholde Carroll. En lang kontrakt er ikke nødvendigvis en garanti for å beholde ham. Med å gi Carroll trøye nummer 9 vil vi ha et lite fortrinn på eventuelle konkurrenter, i tillegg til kontrakten.

Men vi skal stille krav til trøye nummer 9. Det har vi gjort i alle år, og det bør ikke være noe annerledes nå. Det er mange rare folk og dyr som har hatt trøye nummer 9 opp gjennom årene. Ikke alle har vært på nivå med Shearer, Supermac, Milburn og Gallacher. Fellesnevneren er at Nr. 9 i Newcastle skal være en potensiell toppscorer, og vår mest profilerte spiss. Andy Carroll kan vokse i den trøya, uten at den blir en belastning, og har potensiale til å komme opp på nivå med Cole, Ferdinand, Quinn, Waddle med flere, om han ikke kommer opp på aller ypperste nivå.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #295 på: 21. Mars 2010, 18:00 »
Jeg mener det blir feil å stille større krav til Carroll om han har draktnummer 9 eller 24.
Selvfølgelig har nummer 9 en fantastisk historie, men det mennene som har hatt drakten på seg som har stått for målene, ikke selve drakten.
Å ha større forventninger til mannen som har draktnummer 9, enn mannen som har draktnummer 15 (for eksempel), blir feil i mine øyne.
Carroll vil ha nr 9, og det er en gulerot for han. Men man må allikevel ha realistiske forventninger til han.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 21. Mars 2010, 18:06 »
Jeg stiller krav om at Carroll skal være en av våre mest profilerte spisser og en stor målscorer i årene som kommer. Dette uansett om han har trøye nummer 9 eller 24.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #297 på: 21. Mars 2010, 18:29 »
Ja, der er jeg enig.
Men jeg tolket det slik at du hadde større krav til #9, enn til mannen som skal bære den.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 21. Mars 2010, 21:46 »
Men jeg mener det blir feil å bruke nr 9 for å få ham til å signere. Drakta bør gis fordi han er local lad, har vist de rette holdningene og er lojal mot sin klubb.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 22. Mars 2010, 16:57 »
Sier ikke at vi skal bruke nr. 9 for å få han til å signere, det gjør jeg regning med at han gjør uansett. Jeg forventer at han signerer først, så får han trøye nr. 9 etterpå, som en ekstra belønning, utover kontrakten. En belønning for det som ligger an til å bli en meget god sesong i Championship, en belønning for at han har etablert seg som et særdeles viktig medlem av a-stallen. Og en slags markering av at han er spissen vi satser på i årene som kommer.

Kravene skal selvsagt stilles til spilleren, ikke til trøya. Men det er unektelig en viss historie og ballast som følger med trøye nummer 9, og det er viktig at den spilleren som får den trøya er i stand til å bære den, uten at den blir en belastning. Vi kan ikke late som at trøye nummer 9 er en hvilken som helst trøye. Vi kan ikke ignorere dens historie. Og den skal derfor ikke gis til hvem som helst.