20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274346 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #270 på: 18. Mars 2010, 20:20 »
Bør bli belønnet med ny kontrkat og den legendariske nr 9 neste sesong mener jeg. Andre som deler dette synet?

Er uenig der. Dette er gjennombruddssesongen og han har gjort alt for lite på og utenfor klubben ennå til å fortjene den legendariske trøya. En nr 9 på Newcastle skal IKKE ha de  utenomsportslige problemene Carroll har hatt i det siste. Får han ikke den biten på plass, er ikke han rette personen til å bære den trøya, uansett prestasjoner på banen.

Men gjør han det bra neste sesong, samtidig som at han får skikk på den biten utenfor banen bør det være en mulighet for at han kan få draktnr sesongen etter kommende.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 18. Mars 2010, 20:25 »
De derre utenomsportslige greiene rundt Carroll er relativt opphypa spør du meg!
Shearer krangla jo med Gillespie på bar, han!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 18. Mars 2010, 20:27 »
Forskjell på å krangle på en bar med en lagkompis og å havne i trøbbel ute på byen med vilt fremmede og i tillegg bli tiltalt. Selv om Carroll sannsynligvis ble provosert skal han holde seg for god til å slå ned noen. A no. 9 is pure class, on and off the pitch

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 18. Mars 2010, 20:56 »
De derre utenomsportslige greiene rundt Carroll er relativt opphypa spør du meg!
Shearer krangla jo med Gillespie på bar, han!

Jaggu! Er selvsagt ikke positivt at han har to episoder bak seg med bråk og litt håndgemeng ute på byen, men jeg klarer ikke å blande to sånne hendelser inni NOE som har med det sportslige å gjøre. Som jeg nevnte i går, så har Wayne Rooney tilsvarende episoder av nogenlunde samme karakter som det Carroll har. Dvs bråk og tull av mindre karakter uten alvorlige følger. Hadde han gjort tilsvarende ting som Joey Barton kunne det vært annerledes. Vet ikke helt hva Shearer gjorde, men er nesten like ille å krangle med lagkompiser ute, da det jo påvirker gruppa/laget! Pass deg for dobbeltmoral Inspector ;)

Dessuten er jeg litt lei av den voldsomme respekten for trøye nummer ni også. Greit nok at det er en del legender som har vært i den trøya, men hva er vel bedre enn å gi den til en ung fremadstormende geordie som har fremtiden foran seg på St. James Park?? Andy Carroll bør få den trøya i sommer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 18. Mars 2010, 21:01 »
Ja hvis han flopper neste år så er det jo glimrende å ha en med draktnr 9 på benken. Hvis vi skal gi den drakta til histen og pisten mister den sin magi.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 18. Mars 2010, 21:17 »
Ja hvis han flopper neste år så er det jo glimrende å ha en med draktnr 9 på benken. Hvis vi skal gi den drakta til histen og pisten mister den sin magi.

Herregud. Magi?? Asså vi snakker om et draktnummer... Selv om jeg er enig i at den henger høyt, så skal vi ikke nødvendigvis berøre den med silkehansker.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 18. Mars 2010, 21:18 »
Shearer sparka jo han Leicster spilleren over trynet :D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 18. Mars 2010, 21:21 »
Det er jo ikke BARE legender som har hatt nummer 9 heller! Carroll er vår toppscorer per nå, og local lad, samt et symbol på et ungt, fremadstormende Newcastle. Jeg håper Carroll får 9ern til neste sesong!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 18. Mars 2010, 21:35 »
Han får den ikke uansett. Skal basere seg på prestasjoner, og han har jo kun prestert nå i et halvt år. Er mange som har hatt en bra begynnelse, men så floppet fullstendig. Habile prestasjoner over lengre tid er som duger, etter mitt skjønn. Det skal være litt magi rundt den drakta.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 18. Mars 2010, 23:25 »
Hvis vi setter Martins opp mot Carroll ser jeg ingen grunn til at Carroll ikke bør få den. Klarer ikke helt å se hvilken spiller som kan komme inn og ta trøya hvis vi skal sammenligne vår kommende nr9 med Shearer.

Carroll er lokal, ung lovende og er iferd med å skyte oss opp i PL. Hvis vi henter en spiss som er antatt bedre en Carroll i sommer (f.eks pavlusjenko som sleit litt i tottham) så vil han nok grabbe til seg nr9.  Da vil jeg heller foretrykked Big Andy!
« Siste redigering: 18. Mars 2010, 23:55 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 18. Mars 2010, 23:38 »
Nå veit jeg jo ikke akkurat om russeren akkurat sliter i Spuds da... :P

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 18. Mars 2010, 23:41 »
Carrol må gjerne få den, han er lokal mann og up and coming. Kanskje nummeret vil gje han enda et løft?

Ellers synes eg dette draktnummerstyret er litt overdrevent egentlig, det er jo tross alt berre et draktnummer, sjølvsagt skal ein ikkje gje det til kven som helst men det er ingen grunn til å spare på det til vi får ei ny verdensstjerne for det kan ta si tid.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #282 på: 18. Mars 2010, 23:45 »
Jeg synes #9 er litt magisk og spesiell.
Men ser ikke noen grunn til at Carroll ikke skal kunne ha den. Som nevnt her, han er lokal, spiss, og i utvikling.
Jeg synes det er mye bedre å gi den til Carroll, som kjenner dens historie, og tradisjon, enn å gi den til noen "utenforstående". Dessuten, jeg vil mye heller at Carroll skal ha den, enn at den skal være ubrukt. Hvor er sjarmen i det? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 18. Mars 2010, 23:48 »
Vi må jo la noen få ha den tilliten. Nummer 9 til Carroll kan være et ekstra insentiv for ham fremover - i form av utvikling av seg selv både på og utenfor banen. Nå har spissene våre siden januarvinduet fått sjansen til å vise seg mest verdig - og jeg syns Carroll har klart det ganske så bra!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 18. Mars 2010, 23:57 »
Nå veit jeg jo ikke akkurat om russeren akkurat sliter i Spuds da... :P

Nei, ikke for øyeblikket. har vell skåret i ca hver kamp den siste tiden. Men jeg er enig i at det var et dårlig eksempel :)

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /