20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274521 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #255 på: 18. Des. 2009, 00:08 »
Denne karen må vi beholde! Håper virkelig ikke CH begynner å benke han så han blir misfornøyd før overgangsmarkedet.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 18. Des. 2009, 00:17 »
Løvenkrands takler nok PL nivået,  er litt i tvil med Shola, Nile Ranger er ung, og uerfaren, og takler nok ikke nivået. Tror nok han blir leid ut neste sesong om vi får hvertfall én ny spiss. Carroll tror jeg også kan holde PL nivå, så å selge han blir for dumt, som dere sier.

Jeg syns det alltid er synd å miste Locals, og Andy er en local som kan spille en viktig rolle i nærmere framtid. Ser jo hvor viktig han har vært denne sesongen. Han har i tillegg sine beste år foran seg. Han har en STOR fordel i duellstyrke, som vi klart kommer til å få bruk for til neste sesong, han vinner mange viktige dueller offensivt som skaper store sjanser.

Å selge Carroll og beholde de andre spillerne som sannsynligvis ikke holder PL nivå er dumt og unødvendig. Vi har en stor tendens til å få skader, så det er viktig å BEHOLDE spillere med tanke på den tynne stallen, så vi slipper å hente spillere fra Juniorlaget kan skade sesongen.

Det viktigste nå er å sikkre opprykk, og heller ta en vurdering av stallen til sommern. Carroll er en av de siste spillerne jeg vil se ut av portene på St.James... Jeg mener sportsdirect.com@st.james park.  :(

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 18. Des. 2009, 05:34 »
Løvenkrands takler nok PL nivået,  er litt i tvil med Shola.
Shola Ameobi har spela 190 kamper i Premier League. (Løvenkrands 12.) Utfra det burde det vel vere ganske lett og bedømme om Shola takler nivået eller ikkje.. :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 18. Des. 2009, 13:58 »
Han holder ikke ønsket PL-nivå tror jeg vi sier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #259 på: 18. Des. 2009, 15:02 »
CCC er Sholas nivå. Helt klart. Synes ikke vi burde selge eller låne ham ut, etter denne kjempe bra sesongen(til Shola og være), men heller la ham ha samme rolle som tideligere sesonger.
Carroll er sammen med Nolan, Smith og Taylor en av de viktigste spilleren vi har. Selger vi ham, kan det liksom ikke bli værre. 6 millioner pund er en veldig stiv pris for en sånn spiller, men dette er en spiller man heller skal betale 6 mill pund for og beholde.
Klubben er rævkjørt, men denne karen beholder vi. Noe annet er tragisk. Meget, meget tragisk.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 18. Des. 2009, 19:27 »
Sesongen i Wanker har gjort Caro godt. Da han spilte i PL i fjor imponerte han ikke noe særlig. Og han virket ikke særlig patent i åpningskampene i Wanker heller.   At han nå har fatt mange kamper under beltet vises. I tillegg kommer han mere til rett siden vi nå har bedre vingspill.  Han er sykt god på hodet og utgjør i så måte et giftig våpen fremover og ikke minst tar han unna mye defensivt også. Han holder på ballen bedre enn før og avslutningene er også bedre. Dette er mitt inntrykk, dog er det vanskelig å bedømme alt siden få kamper har blitt vist på tv i år.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #261 på: 18. Des. 2009, 20:19 »
Løvenkrands takler nok PL nivået,  er litt i tvil med Shola.
Shola Ameobi har spela 190 kamper i Premier League. (Løvenkrands 12.) Utfra det burde det vel vere ganske lett og bedømme om Shola takler nivået eller ikkje.. :-\
Og han har vel scoret ca. 31 mål eller noe i PL... som SPISS.
Løvenkrands har scoret 3 mål i PL, og han har kun spilt 4 kamper fra start, og 4 som innbytter.

Vatne

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #262 på: 18. Des. 2009, 20:31 »
Blir sur visst de selger Carroll i neste overgangsvindu! Bestilte drakt med han bakpå for noen dager siden..

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 18. Des. 2009, 22:10 »
Blir sur visst de selger Carroll i neste overgangsvindu! Bestilte drakt med han bakpå for noen dager siden..

hehe, jeg har også drakt med Carroll bakpå, men det er absolutt ikke grunnen til at jeg ønsker at vi beholder han.  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 18. Des. 2009, 23:05 »
Så lenge du er Newcastle-fan er eneste to draktene du med sikkerhet kan kjøpe vel vitende om at spilleren blir, Harper og Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #265 på: 19. Des. 2009, 02:02 »
Spørs vel hvor lenge Harper blir da. :P
Hvertfall som spiller.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #266 på: 08. Feb. 2010, 11:17 »
jaja da blir det rettssak for Carrol.
Utifra hva BBC nøkternt rapporterer, så ser det mer ut som en erstatnings sak nå.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #267 på: 09. Feb. 2010, 10:48 »
Ja, det er jo ikke bra da. Han er ikke kjent for og holde seg i skinnet denne Carroll.
Han gjør det iallefall ikke enklere for seg selv sånn som han holder på. Trenger kansje litt hjelp på det personlige plan, ikke vet jeg.
Men fortsetter han på denne måten vil jeg personlig ikke at han skal ha trøye nr 9.

Men har veldig lyst og ha han i Newcastle, for med årene tror jeg han vil bli veldig god.
(bare han ikke ender opp som barton)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 18. Mars 2010, 18:58 »
Bør bli belønnet med ny kontrkat og den legendariske nr 9 neste sesong mener jeg. Andre som deler dette synet?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 18. Mars 2010, 19:27 »
Har tenkt tanken, for han er i grunn den eneste i stallen som har nr.9 potensiale. Men vanskelig å bestemme seg siden dette er etter en god kamp fra han. Etter kamper der han har vert dårlig, og då ofte veldig dårlig, har eg tenkt at han ikkje burde få den...