20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 275398 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #240 på: 07. Des. 2009, 18:57 »
Har slåst på byen før han.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #241 på: 07. Des. 2009, 19:19 »
Han ble jo sendt hjem fra landslagssamling også han.
Men husker ikke om det var for bråking, eller om han brøt tidspunktet de skulle være i seng?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 07. Des. 2009, 19:35 »
Dårlig moral/holdninger! Trodde vi var kvitt de fleste idiotene i stallen, men det er tydeligvis flere av dem. Det er synd!
« Siste redigering: 07. Des. 2009, 19:39 av Frode »

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #243 på: 07. Des. 2009, 20:59 »
skal han egentlig drikke natt til mandag når vi har kamp allerede på onsdag? skulle nå tro mandagstreninga da er ganske viktig. nettopp har han og vært ute med sykdom, så går han fylla...
kjip nyhet om en local lad

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #244 på: 07. Des. 2009, 22:24 »
Er jo generelt sett ikke allright at offentlige personer og "forbilder" langer ut med klubbene på fylla. Men nesten bedre at det var Carroll som slo det siste slaget enn hans motstander, for hvem som slo det første sier jo historien ingenting om. Det samme kan jo sies om Per Ciljan. Uvisst om hva som har blitt sagt og gjort på forhånd. Kan tenke meg at unge fotbalspillere møter mye misunnelse når de går ut på byen, spesielt i England der klasseforskjellene er langt større enn hva vi er vant med her i Norge.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #245 på: 07. Des. 2009, 23:03 »
Herregud. Det står ingenting om han har drukke, kven som har skuld eller kva som er bakteppet for at han no sit i arresten. La politiet gjere sin jobb utan at vi skal spekulere oss grøne her inne.

Synd at vi får negativt fokus igjen, men la dommarane ta seg av skuldspørsmål og vidare konsekvensar. Om han blir dømd, er skuldig, skal folk få lov til å meske seg.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #246 på: 07. Des. 2009, 23:34 »
Jeg tror nok at det finnes skjellig grunn for at Carroll havnet på politistasjonen og han andre havnet på sykehus. Da dette utspilte seg på en nattklubb er det naivt å tro at det ikke var alkohol inne i bildet. Men som jeg skrev i innlegget over er det mye som er uvisst i denne saken.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #247 på: 08. Des. 2009, 15:18 »
Jeg tror nok at det finnes skjellig grunn for at Carroll havnet på politistasjonen og han andre havnet på sykehus. Da dette utspilte seg på en nattklubb er det naivt å tro at det ikke var alkohol inne i bildet. Men som jeg skrev i innlegget over er det mye som er uvisst i denne saken.

Ja, eg seier ikkje at eg ikkje tenkjer det same som deg. Men det er likevel forskjell på å tru og å vite. Og difor er det like greitt at vi ventar med å dømme før alt er kome for ein dag.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #248 på: 08. Des. 2009, 16:03 »
Om klubben kommer med en reaksjon mot ham skal jeg gå med på at det har skjedd noe som ikke skulle skjedd og at det var idiotisk, men hvis ikke det kommer noen reaksjoner så tolker jeg det som at Carroll er mer eller mindre uskyldig.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 10. Des. 2009, 09:16 »
Noko nytt om denne valdssaken Carroll var involvert i ? Håpar verkeleg at han er uskuldig, og at dette ikkje er ei alvorleg sak. Greit nok at han er ung, men eg ser ikkje det som ein grunn til å havna i bråk. Og skjønnar ikkje kvifor han skulle vera på fest so få dagar før ein kamp. Men for all del, det kan vera at han feira ein bursdag og ikkje drakk noke serleg sjølv osv osv. Men viss Carroll har sine problem so vil eg ikkje at han skal dra me seg ned andre unggutar på laget. Ranger kjem vel frå ei turbulent tid i London, men skjønnar det slik at han no er seriøs og tek vare på den sjansen klubben gir han.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #250 på: 10. Des. 2009, 10:44 »
Ranger har til og med guldtann. Han er så gangster han. Gangster om natten, fotballproff om dagen.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #251 på: 17. Des. 2009, 23:07 »
City plan £6 million swoop for United forward
Stoke City are on the verge of offering £6 million for highly-rated Newcastle United striker Andy Carroll.

The England U21 International has been in superb form this season, and it is understood that his gritty, physical approach to football has impressed Stoke City boss Tony Pulis.

Toon boss Chris Hughton has Shola Ameobi, and Peter Lovenkrands back from injury, and he has also seen teenage wonderkid Nile Ranger rise to fame in recent weeks.

It is understood that the Magpies will hold out for a fee in the region of £8 million for Carroll, but may settle for any fee between those quoted.

Kilde: Vital Newcastle

SELG!!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 17. Des. 2009, 23:08 »
Selge? Hvorfor det? Pengene vi får inn for han blir ikke brukt på nye spillere uansett, så nå må vi for all del holde på det vi har!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 17. Des. 2009, 23:24 »
Ja, BEHOLD sier jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 17. Des. 2009, 23:29 »
Behold ja, Carrol er eit av få store lokale talent vi har hatt i nyare tid. Rart også om han vil gå til Stoke då vi sannsynligvis er i PL neste sesong, i tillegg spelar Carrol no på et nivå som passar bra til hans utvikling.