20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274240 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvindy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #180 på: 10. Aug. 2009, 09:24 »
Typisk targetmann. Veldig god på hodet, og sterk som bare det i dueller. Mangler endel på ballbehandling og plasseringsevne. Men håpe dette kommer med kamperfaring på dette nivået. I øyeblikket er vi jo tomme for spisser. Ameobi kan vi avskrive, springer bare i veien i sin sedvanlige stil. Mens Carroll må nok være den vi skal satse på. Om ikke Xisco får sin fortjente sjangse.

Ranger bør ikke kastes til ulvene enda, superinbytter på slutten av kampene kan gi han erfaringer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 10. Aug. 2009, 13:57 »
Om vi bare hadde kastet inn Ranger litt før det var ett minutt igjen av kampen. Ranger blir ikke en bedre fotballspiller av å komme inn når kampen er ferdig, og ikke en gang rekke å bli svett. Han må få litt tid på seg. Men om vi kaster han inn når det gjenstår et kvarter/20 min, uansett hvordan stillingen er, uansett om vi leder 4-0, ligger under 5-0 eller det er 1-1 og vi jakter seier.

Men det er kanskje for mye å forvente av Chris Hughton.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #182 på: 18. Aug. 2009, 19:42 »
193 cm å rundt 67 kg sa Knut Eggen(tror han heter det) på viasat?
Var ikke det utrolig lite. Jeg fikk nå iallefall litt bakoversveis da han sa det.
Noen som vet om det stemmer.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 18. Aug. 2009, 20:01 »
Mulig Thor Eggen sa dette, men det stemmer ikke. Jeg vet ikke hva han veier, men det er atskillig mer enn 67kg.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 18. Aug. 2009, 20:04 »
Leste på tv2sporten.no nå at Wolwerhampton er ute etter Carrol!!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 18. Aug. 2009, 20:06 »
Carroll si vekt ligg på mellom 75 og 80 kg. Har lest ulike tal, men dei fleste seier 12 stone (76 kg).

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #186 på: 18. Aug. 2009, 20:12 »
Mulig Thor Eggen sa dette, men det stemmer ikke. Jeg vet ikke hva han veier, men det er atskillig mer enn 67kg.
Det var det ja.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 20. Aug. 2009, 13:38 »
Har lest ulike tal, men dei fleste seier 12 stone (76 kg).
Da er det også lettere å forstå hvor noen får tallet 67 fra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #188 på: 28. Aug. 2009, 18:24 »
Carroll skadet ennå?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 31. Aug. 2009, 01:21 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-striker-set-for-shock-exit-article138829.html

Carroll skal visstnok være i nærheten av en overgang til Bolton eller Wolves, og isåfall har nufc.com hatt rett i at en overgang for vår unge krabat kunne være like rundt hjørnet. Det sies visstnok at Carroll selv skal være veldig hypp på å spille i PL igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 31. Aug. 2009, 01:47 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-striker-set-for-shock-exit-article138829.html

Carroll skal visstnok være i nærheten av en overgang til Bolton eller Wolves, og isåfall har nufc.com hatt rett i at en overgang for vår unge krabat kunne være like rundt hjørnet. Det sies visstnok at Carroll selv skal være veldig hypp på å spille i PL igjen.

Blir utrolig skuffa hvis Carroll går nå. Denne sesongen her er helt perfekt for han, hvor han vil spille fast og vil ha muligheten til å utvikle seg voldsomt. Isteden vurderer han å gå til en nedrykkskandidat hvor han neppe får spille fast? Det skjønner jeg ikke, og jeg tror heller ikke det vil skje.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 31. Aug. 2009, 01:49 »
Ikke noe å bry seg om, han blir.

Hvorfor skal Carroll gå til en PL klubb som vil ligge blandt de siste iår, når han vet at han vil få mye spilletid i Newcastle.

Han er på lav lønn, og vi får neppe SÅ mye penger for han.

Wolves har heller ikke noe penger igjen etter kjøpet av Kevin Doyle.

EDIT:
Ser ut som vi er enige kø1.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #192 på: 31. Aug. 2009, 03:04 »
Har ikke så stor tro på Carroll, så kanskje like greit å la ham gå. Han er altfor begrenset til å bli noen hit i PL, men vi kunne kanskje ha trengt ham denne sesongen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 31. Aug. 2009, 09:16 »
Jeg tror ikke Carroll går. Denne sesongen vil han mest sansynlig spille alle kampene for oss. Om han går vil jeg påstå at han har utrolig dårlige rådgivere rundt seg.

Han e fortsatt ung, og jeg tror han kan bli en god spiller for oss. Tror at en Shearer som manager (uten at han mislykkes totalt, men gjør det greit) kunne gjort underverker for de unge spissene våre.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #194 på: 31. Aug. 2009, 09:20 »
Nok engang et bevis på latterlige agenter som ødelegger unge fotballspillere.

"går du til Bolton, kan jeg garantere deg 30% lønnsøkning. For den jobben skal jeg bare ha 15% av bruttolønna di hver måned, kontra de 5% jeg får i dag".. Ikke vanskelig å se hvem som egentlig tjener mest på det.

Carrol gir Ameobi arbeidsplass, dessuten har han langt høyere scoringsrate pr kamp enn hva Ameobi har sett under ett. Et år i CCC er kanskje det som gjør han til en meget god spiss, fremfor å varme benken for et lag som rykker ned i mai igjen neste år.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!