20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 275928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #135 på: 08. Feb. 2009, 17:43 »
Ser også gjerne at vi selger Ameobi lenge før Carroll. Som en stor kritiker av Carroll har han motbevist meg stort!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #136 på: 08. Feb. 2009, 19:11 »
Enig, og jeg mener at Carroll har hatt stor fremgang i det siste. Husker da han kom innpå som innbytter, da pasningene hans var elendige, og jobbet nesten mindre en Shola. Nå mener jeg han har forbedret pasningene sine betraktelig, og luftstyrken hans er gull verdt!
Må si meg enig med Buffon, at Andy har et stort potensiale ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 08. Feb. 2009, 22:32 »
Andy viser virkelig sitt potensiale. Og jeg kan gjenta til det kjedsomme at med intensiv trening med Shearer, så kan Carroll bli omtrent halvparten så god som Kongen, og da snakker vi et jævlig høyt nivå.

Carroll bør få FM-statusen "squad rotation player", og en lønn som matcher Smith og Xisco.
Ettersom Carroll tilsynelatende er bedre enn Xisco, så må han jo få betalt deretter. Men så er spørsmålet om Xisco kanskje har en vel høy lønn, som ikke matcher hans reelle nivå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #138 på: 08. Feb. 2009, 23:44 »
Som du sier, råd og trening fra Shearer kunne gjort Andy veldig godt!
Vi får bare håpe at Andy fortsetter fremgangen, og fortsatt får tillit  :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 08. Feb. 2009, 23:51 »
Jeg synes Carrol har langt mer å bevise før han skal få heve en lønn som er i nærheten av Smith eller Xisco. Førstnevnte har vært med på å føre Leeds langt i CL og vunnet ligaen med manu. Nr2 var en av de bedre i Deportivo og et lovende talent på det spanske u21, godt mulig han tjener mer enn han burde. Carrol har startet 3-4 kamper og vært mindre dårlig enn mange trodde, men han har laaangt mer å bevise før han kan tjene de store pengene etter min mening.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #140 på: 09. Feb. 2009, 00:13 »
Det er jeg enig i. Men jeg er litt spent på hvor mye de har tilbudt Carroll i lønn, ettersom han avslo. Regner med at han har såpass selvinnsikt at han ikke forventer samme som Owen! :P
Har han avslått et kontraktsforslag, bør det ha vært latterlig lite.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 09. Feb. 2009, 00:18 »
Han bør alikevel kunne heve noe i nærheten av sine medspillere på førstelaget. Selvsagt ikke på nivå med de nevnte, men det får vel være grenser for hvor lite han skal ha.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #142 på: 09. Feb. 2009, 00:19 »
Jeg aner ikke hvor mye han hever i mnd, men han er vel kanskje bare på juniorkontrakt enda?
Vi får bare vente å se, bør tilbys en forbedret kontrakt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 09. Feb. 2009, 00:22 »
Skjønner faen ikke at det skal være så vanskelig å skrive kontrakt med en lokal 20 åring. Kan de ikke bare slenge på bordet gamlekontrakta som Taylor hadde da han var på den alderen, og gi Carroll det. Amatørmessig at det ikke skal være struktur på noen ting i denne klubben! >:(
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 09. Feb. 2009, 00:25 »
De er jo så jævla gnitne på alt da. Var jo samme greia med Tayls, brukte jo faen hav av tid før de gav han en kontrakt på linje med sine "likeverdige" på førstelaget.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 09. Feb. 2009, 17:15 »
For meg virker det som at vi ikke verdsetter våre unggutter, og at de bare er der fordi vi må ha dem der, av en eller annen grunn. Shola Ameobi er mer verdsatt enn våre unge, talentfulle spillere.

Milner hadde jo en kontrakt som tilsa at han var backup-spiller. Og med den kontrakten Taylor fikk, så var han plutselig en av våre dårligst betalte spillere som var tilnærmet fast inventar i førsteelleveren.

Det kontraktstilbudet Carroll har fått hever lønna hans betraktelig i forhold til det han har fra før, men fortsatt er han så langt unna sine konkurrenter på førstelaget, at han er å regne som reservelagsspiller. Har du først fått smaken på a-laget, så har du ingen intensjoner om å gå tilbake til reservelaget.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 09. Feb. 2009, 17:23 »
For det første så er det sundaysun som har skrevet den artikkelen, så det vel heller liten sjans for at det er sant..

For det andre, så ER Carroll en reservelagsspiller. Han er 5 valg på spissplassen dersom alle er skadefrie, så det er ingen som helst grunn til at han tjene like mye som førstelagsspillerne. Selvom David Edgar har spilt et par kamper for første laget så fortjener han ikke like høy lønn som Colo, Beye og Taylor??

For det tredje, når/hvis Carroll beviser at han er god nok samt stiger i gradene til å bli 3 valg feks på spissplassen vil han selvsagt få en forbedret kontrakt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 09. Feb. 2009, 17:32 »
Sunday Sun farer da ikke med ren løgn. Riktignok er det en søndagsavis, men jeg synes ikke vi bør sette dem i samme bås som The Sun.

Jeg synes de a-kampene Carroll har fått starte i det siste beviser at han er god nok til å satses på som et tredje/fjerdevalg på spissplass neste sesong. Dessuten, når han ifølge manageren er bedre enn Xisco, så må han jo få en lønn som reflekter den statusen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 09. Feb. 2009, 17:38 »
Som jeg sa, det er liten sjanse for at det er sant, akkurat som det er når kilden er "the sun".

Jeg mener Carroll er bak Owen, Martins, Viduka, Løvenkrands og Smith på spissplassen, muligens Xisco også. 3 greie kamper bør ikke tilsi at han skal tjene så vanvittig mye mer enn de andre "up and coming" spillerne vi har i klubben.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 09. Feb. 2009, 17:42 »
Som jeg sa, Sunday Sun er ikke The Sun.
Og selv om man skal ta søndagsavisene med en klype salt, ser jeg ingen grunn til at dette ikke skal være sant.

I dine øyne er han kanskje bak Xisco. I Kinnears øyne er han foran både Løvenkrands, Xisco og muligens Ameobi. Smith vet vi ingen verdens ting om hvor står, da han har vært skadet i tjue år. Hvor han står får Kinnear bestemme. Men i mine øyne har ikke Carroll spilt seg bakover i køa i det siste.
« Siste redigering: 09. Feb. 2009, 17:44 av Joakim »