20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 275381 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #105 på: 22. Sep. 2008, 15:00 »
Samme her. Jammen sjelden vi fostra opp egne engelske talent som slår til. Kan ikkje huske forige faktisk. Og nei, eg er ikkje imponert over Steven Taylor.
Jeg ser den.
Så lenge Andy Carroll virker å ha såpass dårlig kontroll på huet sitt, så blir han neppe noen "ny Alan Shearer", dessverre.
Synes gutten har vist prov på gode ferdigheter i de kampene jeg har sett ham spille.

Hvis vi ikke regner med Taylor, så må vel forrige engelske talent som slo til ha vært Lee Clark eller Steve Watson.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 24. Sep. 2008, 22:04 »
Samme her. Jammen sjelden vi fostra opp egne engelske talent som slår til. Kan ikkje huske forige faktisk. Og nei, eg er ikkje imponert over Steven Taylor.
Jeg ser den.
Så lenge Andy Carroll virker å ha såpass dårlig kontroll på huet sitt, så blir han neppe noen "ny Alan Shearer", dessverre.
Synes gutten har vist prov på gode ferdigheter i de kampene jeg har sett ham spille.

Hvis vi ikke regner med Taylor, så må vel forrige engelske talent som slo til ha vært Lee Clark eller Steve Watson.

Steven Taylor er jo god, men det er tynt etter han!!!

Skal du ta steget opp må de unge spillerne ha litt mellom ørene også! Drikke seg full og klappe til en dame er nok ikke den riktige holdningen som blir vist. Noen tror kansje de allerede er "konger" før de har slått til ¨på A-laget..........

Det er synd at klubben ikke klarer å få frem flere lokale talenter. Alt ligger til rette for å finne lokalt talent i Newcastle og "oppfostre" nye stjerner. Det er mange gode spillere som opp igjennom tidene har kommet fra Newcastle eller der omkring.

Imponert over å se jobben ManU gjør på dette området. Da de møtte "de kjøpte stjernene" til Chelsea borte stilte Alex Ferguseon med 5 egenproduserte spillere på banen. Scholes, Neville, Fletcher, Evans og O`Shea. I tillegg var Brown og Giggs ubenyttede reserver. De har jo også en del unge spillee som de har hentet fra utlandet men som foreløpig blir matchet litt forsiktig.

Her har NUFC MYE å lære!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 25. Sep. 2008, 20:00 »
Mye er bare fornavnet, Frode.
Vi har veldig, veldig mye å lære. Det er derfor det er veldig viktig at våre nye eiere fortsetter satsingen på akademiet og fortsetter policyen med å kjøpe inn spennende talenter både herfra og derfra, slik at vi selv kan utvikle dem til PL-spillere.

Anthony

• Gjest
« Svar #108 på: 21. Okt. 2008, 12:42 »
Huntington forsvant jo til det synkende skipet; Leeds United, for å utvikle seg?. Ser på fyren med ett større talent enn Andrew Carroll, når det sees på hvilke utgangspunkt de har hatt. Ser allikevel ikke meningen med å utvikle seg i en klubb som Leeds, hvorav han er der permanent og ikke på lån. Tiden hvor Paul Robinson, James Milner, Alan Smith og Aaron Lennon tjenestegjorde for klubben i Yorkshire er ikke lenger en klubb som er ultimat å utvikle seg i, grunnet økonomidjevelskapen fra tidligere. Paul Huntington er virkelig jeg skulle sett i geordie-drakt igjen.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #109 på: 21. Okt. 2008, 13:13 »
Dummeste jeg har hørt! Hadde Huntington hatt potensiale til å bli en bra PL-stopper, hadde Newcastle beholdt han. Slik de gjorde med David Edgar. Begge disse "slo gjennom" på samme tid, men bare Edgar ble. Huntington var tilogmed ikke fast på et Leeds-lag i CC2. Det sier vel alt om Hungtingstons PL-potensiale. Andy Caroll har en mulighet til å bli en bra spiller, men han har mye jobb foran seg. Igår så han direkte pinglete ut, og bare kludra med ballen. Har sett han mye bedre enn det, men skal gi han litt tid etter et langt skadeopphold

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 21. Okt. 2008, 16:54 »
Huntington viste da mye lovende den sesongen han ble kasta til ulvene. Jeg lot meg ihvertfall imponere selv om han gjorde noen feil av og til. Han har da vist vel så mye som Carroll. Men, det må selvfølgelig påpekes at Carroll har hatt betraktelig værre rivaler på sin posisjon. Jeg tviler uansett på at Carroll blir noen spiller som tar steget opp for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 21. Okt. 2008, 21:50 »
Jeg har alltid hatt troen på Carroll, men jeg begynner å bli mer usikker. Selv om han har et langt skadeavbrekk bak seg, var han fryktelig svak i går.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 21. Okt. 2008, 21:55 »
Han har vært fryktelig svak i alle kampene han har kommet inn. I tillegg går han for å være en skikkelig drittsekk.. Håper jeg aldri ser Carrol komme inn i stedet for Xisco igjen.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #113 på: 21. Okt. 2008, 22:11 »
Jeg ble skikkelig skuffa over Carroll i går. Virket ikke som at han fulgte ordren til JK heller. Jeg så ved minst to anledninger at JK kommanderte ham fram, sannsynligvis for å ha etn mulighet for kontringer, men Ac bare loffa rundt på midtbanen. Hadde han enda prøvd seg på en takling så kunne jeg godtatt det, men han bare loffa. OMtrent som el donkey på en dårlig dag. Og - bare så det er sagt: Jeg mener ikke at Shola hadde en dårlig dag i går...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 21. Okt. 2008, 22:26 »
Jeg tror Andy Carroll kan ha vært en sentralt medvirkende årsak til at vi tapte i går. Tror Xisco ville holdt bedre på ballen og ville gjort mer ut av seg.

Jeg var redd for det også i går, at en Carroll uten kamptrening kunne være ødeleggende i en periode av kampen hvor vi var tydelig slitne og kjempet for å holde på ledelsen.

Samtidig er jeg ikke så sikker på om det var riktig å slå så mye langt som vi gjorde på slutten.

Anthony

• Gjest
« Svar #115 på: 21. Okt. 2008, 22:47 »
Dummeste jeg har hørt! Hadde Huntington hatt potensiale til å bli en bra PL-stopper, hadde Newcastle beholdt han. Slik de gjorde med David Edgar. Begge disse "slo gjennom" på samme tid, men bare Edgar ble. Huntington var tilogmed ikke fast på et Leeds-lag i CC2. Det sier vel alt om Hungtingstons PL-potensiale. Andy Caroll har en mulighet til å bli en bra spiller, men han har mye jobb foran seg. Igår så han direkte pinglete ut, og bare kludra med ballen. Har sett han mye bedre enn det, men skal gi han litt tid etter et langt skadeopphold

Problemet ditt er at du sluker alt som klubben gjennomfører, uten en tendens i å være kritisk. Huntington har minst like mye å stille opp med når det kommer til utvikling iforhold til Carrolls potensial. Ikke at Carroll skal dømmes og fengsles for prestasjonen mot City, men ærlig talt var han en prototype på en utbrent Ameobi. Hva observasjonene til Huntington tilsier er han ikke så radikalt mye dårligere enn jevnaldrende Edgar. Du har spilt mot begge, sant?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 21. Okt. 2008, 23:08 »
Eg synes heller ikke at Carroll virker som en ny nr 9. Men å si at man tviler på det grunnet kampen i går, blir feil. Ka skulle en spillertype some Carroll utretta da? I densituasjonen vikom i dei sista 5-10minuttene, burde vi hatt en rask fyr på topp, som kunne fått ballen lenger opp påbanen og tatt kontringsmulighetane vi faktiskhadde, men som var vanskelig å se grunnet at Carroll var stilliestående.

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #117 på: 22. Okt. 2008, 10:24 »
Carroll virket totalt uinterressert etter han kom innpå banen mot City. Tror utfallet av kampen kunne blitt annerledes om de hadde såtte innpå Xisco. Håper Xisco blir foretrukket i fremtiden.

Anthony

• Gjest
« Svar #118 på: 22. Okt. 2008, 18:22 »
For hans egen del er det best om han utvikles i den retningen som en mer dynamisk spiller, med mer fart osv. Har sett han i et par kamper tidligere for Preston, som for den del var lik nivåmessig som prestasjonen mot City. Er generelt sett skeptisk til rendyrking av hodesterke spillere, hvorav utvikling av andre kvaliteter ofte uteblir. Håper ikke NUFC drar i denne små-tradisjonelle retningen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 22. Okt. 2008, 20:33 »
Lange baller opp mot en feilvendt spiss er aldri noen god måte å spille fotball på.
Lange løpeballer til en kantspiller i bevegelse fremover er derimot noe annet.
eller en lang kontringsball i bakrom til en kjapp spiss som er i bevegelse.

Slik Joe Kinnear tenkte å bruke Andy Carroll i går er virkelig ikke sunt for noen spillere. Det er ikke måten å lære opp unge spisser på.
Ikke alle kan med rette bruke tittelen Verdens beste møtende spiss (som var en nordmann). Andy Carroll er definitivt ikke noen ny Sørloth.

De få gangene han har imponert meg, har han vært rettvendt, og mye nærmere motstanderens mål.