20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274884 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #90 på: 09. Juni 2008, 16:23 »
Ser ikke for meg at vi selger Carroll.
Men hva vet vel jeg?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 09. Juni 2008, 19:56 »
Til dere som avskriver carroll.
Gutten er 18 eller 19? Har allerede scoret mot Juve, debutert på Alaget og gjort en god figur der. Gutten kommer. Han trenger bare litt tid.
Ok Rooney gjorde seg bemerket som 17 åring, men faen da.
Jeg har tro på Carroll og tror han blir en god spiller for oss

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 10. Juni 2008, 13:23 »
folk snakker om at vi burde få inn erstatter for viduka.. ser ikkje heilt poenger på å bruke 10-12 mill på en spiss når det er så stor nødvendighet og forsterke midten og forsvaret.. folk snakker om det "evige talentet" ameobi, etter det eg har sett av carroll så er han no en bedre spiller en det ameboi noken gang har vert og han er fortsatt berre 19 år.. Eg meiner istede for å hente inn en ny dyr spiss, så burde carroll få sjangsen og eg trur han vil bli meir enn god nok ved sida av martins og owen, dessuten kan han lære masse av viduka som target man. Viduka skal selfølgelig vere første valg, men carroll må få innhopp og starte kamper i ny og ne..
- carry on!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 10. Juni 2008, 13:27 »
folk snakker om at vi burde få inn erstatter for viduka.. ser ikkje heilt poenger på å bruke 10-12 mill på en spiss når det er så stor nødvendighet og forsterke midten og forsvaret.. folk snakker om det "evige talentet" ameobi, etter det eg har sett av carroll så er han no en bedre spiller en det ameboi noken gang har vert og han er fortsatt berre 19 år.. Eg meiner istede for å hente inn en ny dyr spiss, så burde carroll få sjangsen og eg trur han vil bli meir enn god nok ved sida av martins og owen, dessuten kan han lære masse av viduka som target man. Viduka skal selfølgelig vere første valg, men carroll må få innhopp og starte kamper i ny og ne..

Det innlegget applauederer jeg.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #94 på: 10. Juni 2008, 16:55 »
På tiden att Carroll får pröve seg ja...Gi gutten tillitt så kommer han til å blomstre.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 21. Sep. 2008, 14:43 »
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 21. Sep. 2008, 14:51 »
Haha, jævla idiot!

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 21. Sep. 2008, 23:36 »
ke faen?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 22. Sep. 2008, 00:16 »
Carrol altso.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 22. Sep. 2008, 01:41 »
Virker ikke videre smart, denne Carroll nei!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #101 på: 22. Sep. 2008, 08:24 »
Haha definitivt ikkje. Dessutan svært så cocky. Trur det var slik når han fekk proffkontrakt at han ignorerte alle dei tidlegare vennane sine. Dust.

Men talent trur eg han har. MEN for å vere ærleg, så trur eg ikkje han slår til.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 22. Sep. 2008, 08:58 »
Det sies at Carrol er en dust ja. Og jeg er enig, jeg tror aldri Carrol kommer til å slå gjennom...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 22. Sep. 2008, 13:03 »
Samme her. Jammen sjelden vi fostra opp egne engelske talent som slår til. Kan ikkje huske forige faktisk. Og nei, eg er ikkje imponert over Steven Taylor.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 22. Sep. 2008, 13:12 »
Samme her. Jammen sjelden vi fostra opp egne engelske talent som slår til. Kan ikkje huske forige faktisk. Og nei, eg er ikkje imponert over Steven Taylor.

Til tider er eg veldig imponert, men av til skuffar han veldig. Men har lyst vente til vi er ein normal klubb før ein konkludera med at folk ikkje er gode nok.