20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274267 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #75 på: 20. Mai 2008, 22:46 »
Håper fra neste sessong at Keegan vill satse mere på Carroll :).Talent som trenger spilletid på det nivået for å utvikle seg!.

Jeg er litt usikker på dette. Vil gjerne at han skal lykkes, men han slo vel ikke akkurat til i Championship, hva er det som indikerer at han er klar til å ta steget opp?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 20. Mai 2008, 22:54 »
Men herregud da! En ung spiller på 18 år(som han var i Preston) må da få lov til å mislykkes! Jeg har sett potensialet til Andy Carroll, og han har absolutt kvaliteter som tilsier at han kan bli en god PL spiller. Carroll har helt sikkert lært noe av det mislykkede oppholdet i Preston, og vokst på det!

Utrolig at noen avskriver en ung spiller fordi han hadde en svak høst. Regner med at alle som så han mot Juve da han scoret mot Buffon og spilte meget bra nikker og er enig med meg. Husk at Shearer var et stort anti klimaks i flere år etter han scoret tre mål mot Arsenal som 17 åringer. Det kan ta tid for unge spillere, og jeg tror vi får se Carroll score sine første PL mål neste sesong.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 20. Mai 2008, 22:58 »
Av det lille vi har sett av han virker det hvertfall som han har motivasjonen. I tilegg har han bra fysikk og det kan også se ut som han er ganske målfarlig. Nå har ikke jeg sett så alt for mye til Carroll, men hvis KK mener at han ikke er god nok for  spilletid i PL ser jeg ignen grunn til at han ikke kan slippe til mer i PL.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 20. Mai 2008, 23:03 »
Men herregud da! En ung spiller på 18 år(som han var i Preston) må da få lov til å mislykkes! Jeg har sett potensialet til Andy Carroll, og han har absolutt kvaliteter som tilsier at han kan bli en god PL spiller. Carroll har helt sikkert lært noe av det mislykkede oppholdet i Preston, og vokst på det!

Utrolig at noen avskriver en ung spiller fordi han hadde en svak høst. Regner med at alle som så han mot Juve da han scoret mot Buffon og spilte meget bra nikker og er enig med meg. Husk at Shearer var et stort anti klimaks i flere år etter han scoret tre mål mot Arsenal som 17 åringer. Det kan ta tid for unge spillere, og jeg tror vi får se Carroll score sine første PL mål neste sesong.

Ok, da må vi virkelig satse på Carroll neste sesong, la han spille alt! Han kommer helt sikkert til å ta PL med storm og bli toppscorer for oss.

Se hva jeg skriver før du langer ut i alle fall.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 20. Mai 2008, 23:06 »
Gratulerer, var akkurat det jeg sa.  :P

Svaret mitt var kanskje litt generelt og ikke bare rettet mot deg, fordi jeg har lest andre ha negativ holdning til Carroll pga det låneoppholdet i Preston. Vi må ikke avskrive han fordi han var mislykket der!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 20. Mai 2008, 23:08 »
Flott, da er vi nok egentlig enige. Jeg har troa på Carroll, men tror ikke han er i stand til å ta steget opp til PL helt enda. Vil ha ham med som en som kan komme inn, men ikke en som skal figurere i startoppstillingen.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 21. Mai 2008, 00:27 »
vil påstå at carroll er det største spisstalentet fra newcastle siden shearer.. overgår jo allt ameobi gjor i samme alder sett vekk fra preston, så var vel heller ikkje preston den riktige klubben å låne han ut til heller.. burde klart få masse meir spilletid, som eg trur han kjem til å få gjennom ligacup ikkje minst.. men om vi henter en ny spiss burde viduka gå og carroll fått fjerdeplassen..
- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 21. Mai 2008, 00:38 »
Veldig lett å si det. Han har enda ikke bevist noe i PL, og selv om potensialet helt klart er der, er det fortsatt en lang vei å gå.
Godeste Chops vil jeg påstå var sett på med minst like stor tro på. Han beviste seg også som en storscorer i divisjonen under, og har jo i og for seg klart seg greit i Mackems. Burde jo helt klart vært satsa på fremfor Ameobi...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #83 på: 21. Mai 2008, 00:41 »
Håper fra neste sessong at Keegan vill satse mere på Carroll :).Talent som trenger spilletid på det nivået for å utvikle seg!.

Jeg er litt usikker på dette. Vil gjerne at han skal lykkes, men han slo vel ikke akkurat til i Championship, hva er det som indikerer at han er klar til å ta steget opp?

Det vet man jo ikke med garanti før man satser på en spiller men først så må han jo bli satsa på.Selvom han ikke akuratt hadde et kjempe opphold i Preston så betyr ikke det at han ikke vill kunne bli en god spiller i PL.Han er fortsatt ung å har forutsettningene til å bli en god spiller i fremtiden.Det mindre gode oppholdet i Preston er jeg sikker¨på han har lært av å har erfaring rikere der!.Og han er fortsatt ung så han utvikles å lærer til å bli en bedre spiller.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 21. Mai 2008, 09:25 »
Tror det er smart av castle å bruke carroll nå som viduka er skadet. Spisser er meget meget dyre og en god carroll kan spare oss for et alt for dyrt kjøp. Dessuten er han lovende: Sterk i kroppen, god på hodet og god avslutter. Passer perfekt som midtspiss med Owen og Martins på hver side eller alene med en av de

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 21. Mai 2008, 09:47 »
Problemet er vel at i Viduka mister vi ein som er fantastisk god til å holde på ballen og fort dreg på seg  eit par forsvarara. Og likevel får tredd gjennom pasningen sin. Men for all del, Caroll er lovande og må jo ein eller anna gong få prøve seg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 21. Mai 2008, 20:23 »
Det er vanskelig å si at Carroll er et så forbanna stort talent.
For det er helt klart bekymringsfullt at han hadde såpass store problemer i Preston, selv om laget var drita dårlige og sleit helt i bunnen av CCC.
Men unge Carroll har bevist at han er bevegelig, god i lufta, og ser ikke ut til å være ueffen foran kassa.
Skal han utvikle seg videre må han satses mer på enn Chopra. Men foreløpig må han nok først og fremst "nøye seg" med noen innhopp på slutten av kamper, og kanskje han kan få en sjelden startplass hvis muligheten skulle dukke opp. Men med Vidukas alder og skadeproblemer bør nok en ny targetman hentes inn på topp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #87 på: 21. Mai 2008, 22:47 »
Det er vanskelig å si at Carroll er et så forbanna stort talent.
For det er helt klart bekymringsfullt at han hadde såpass store problemer i Preston, selv om laget var drita dårlige og sleit helt i bunnen av CCC.
Men unge Carroll har bevist at han er bevegelig, god i lufta, og ser ikke ut til å være ueffen foran kassa.
Skal han utvikle seg videre må han satses mer på enn Chopra. Men foreløpig må han nok først og fremst "nøye seg" med noen innhopp på slutten av kamper, og kanskje han kan få en sjelden startplass hvis muligheten skulle dukke opp. Men med Vidukas alder og skadeproblemer bør nok en ny targetman hentes inn på topp.

Men man MÅ ikke ha en targetmann på topp! Alt avhenger av hvilke andre spillere man har ellers på banen, formasjon osv.... Virker som om mange venter på shearer nr. 2, og det skal bli vanskelig å finne. De er enten utilgjengelig eller de scorer for lite. Martins, Owen på topp med en målfag midtbane bak hadde vært noe! Men sier ikke nei takk til Berbatov!

Ellers er jeg enig! Carroll har kanskje godt av en sesong til i nest øverste div, men på et bedre lag! Blir ikke all verden med spilletid neste sesong heller er jeg redd...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 22. Mai 2008, 00:17 »
vi får vente å sjå ka som skjer på transfermarkede i sommer.. kommer det en ny spiss inn så må vel carroll få lov å prøve seg på lån i en anna klubb, henter vi ingen spiss så vil han få plenty med sjangser... men om keegan er villig til å satse på et uskrevet blad er en anna ting.

Det som definere talentet til caroll per idag er kor langt forran han er spillere på sin engen alder og kor bra han spiller for aldersestemte lag, der han har bevist at han er topp notch og har et potensial til å bli en hit på et høgt nivå, men for å nå det så må han utvikle seg videre i samme tempo og ikkje stangnere som er avhengig at han får nok muligheter og nok sjangser til å utvikle seg... og han har jo vist glimtvis at han har det som trengs for å dominere på et høgare nivå, tenker spesielt på treningskampen mot juve i sommer... g
- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 09. Juni 2008, 16:05 »
http://www.newspostleader.co.uk/newcastleunited/Derby-County-in-for-young.4166150.jp

Og like etter at nyheten om at Ameobi er på vei til Ipswich, dukker disse nyhetene om at Derby County skal være på vei med et bud på Andy Carroll.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida